-65-

40 8 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Hyunjin

VEČER

Uspal děti a přijde za Felixem. ,,Tak už konečně spinkají prckové naše." vleze si k němu a obejme ho.

Lulu

Sedí na gauči a mlčí od té doby. Je takovej smutnej..

Felix

Převlékl jsem postel a nachystal na spaní. Pak jsem si lehl do postele a ještě vyřizoval korenspodenci na notebooku.
Za chvíli za mnou přišel Jinnie a s úsměvem mi oznámil, že dětičky už spinkají a přitulil se ke mně. Usmál jsem se. "Ještě chvilku vydrž a pak ti udělám tu masáž." Řekl jsem mu a líbnul ho na čelo.

Jun

"Lulu, copak je? Pořád tě to trápí?" Optal jsem se ho a pevně ho objal.
Od té doby nepromluvil s Jinem ani při loučení.

Hyunjin

,,Na tu se těším~" políbí ho ,,pracuješ? Takhle pozdě?? Miláčku..přepracuješ se mi." zamumlá.

Lulu

,,Jo..ponížil mě.." sklopil ouška a dá si ocasek mezi nohy. ,,N-nevěděl jsem, že bude tak naštvaný." obejme se.

Felix

Uchechtl jsem se. "Musím ještě spoustu věcí vyřídit než pojedeme do Andorry." Pronesl jsem a líbnul ho.
"Navíc vyřizuji jen korenspodenci." Dodal jsem.

Jun

"Je sice pravda, že jsem ho žádal aby ti ukázal jak to funguje mezi lidma ale netušil jsem, že bude tak nepřátelský. Zlato, mrzí mě to." Řekl jsem a hladil mu záda.

Hyunjin

,,Felixíku. Věnuj se mi užž." svléká se a nechá si jen boxerky. ,,Tvůj snoubenec chce namasírovat."

Lulu

Mrská naštvaně ocáskem. Prsk! ,,Junie" dá mu pusu ,,Chci miminko. Teď hned ho chci už" dá ruce v pěst.

Host: Zvoní.

Lulu

Ček ,,Kdo by teď zvonil.." zamumlá tiše.

Felix

Koukl jsem se na něho. Pózoval přede mnou v boxerkách. Rychle jsem vypl notebook a dal ho bokem. Přitáhl jsem si ho k sobě. "Tomu se nedá odolat." Poznamenal jsem a políbil ho.
"Máš docela drastické přesvědčovací schopnosti, lásko." Dodal jsem a dlaně položil na jeho boky. "Tak jdeme na tu masáž." Navrhl jsem a vzal jeho ruce do svých dlaní.

Jun

"Počkej, zlato. První se uklidni." Řekl jsem mu a vzal ho za ruce.
"Mu-" slyšel jsem zvonek u dveří. Podíval jsem se na hodinky. Bylo po desáté hodině večer. "To si někdo dělá prdel?!" Poznamenal jsem naštvaně.
Vzal jsem Luluovou tvář do svých dlaní. "Zlato, nevšímej si toho. Je po desáté a je to neohlášená návštěva. Dnes má smůlu." Oznámil jsem mu a vzal ho zase za ruce.

Hyunjin

Pozoruje ho a čekuje. ,,Jo~ já to s tebou prostě umím" pousmál se. ,,A není to ani nijak složité. Však jsem tě okouzlil při našem prvním pohledu." zagebil se

Host: ,,VÍM ŽE TAM SI LULU. Potřebuji s tebou mluvit." Zavrčí nasraně.

Lulu

Zvedl ouška ,,To je Hyun. To je ten pán co mě vyhodil." zamumlá..zvedl se a hned tam jde. Otevře ,,H-Hyun..? Co tady děláš?" zamumlá.

Felix

"To je pravda, lásko." Uznal jsem poraženě. "Máš nade mnou prostě moc." Dodal jsem a opět si přivlastnil jeho úžasné rty.
Pak jsme se vrhli na tu masáž.

Jun

"Hyun, ten zmetek plesnivej?!" Ulevil jsem si a rychle šel za Luluem.
Byl jsem překvapený. Ten dědek měl na sobě dobře padnoucí oblek, vlasy trochu rozcuchané a z očí mu chrlily blesky ale bylo tam i něco jiného. Smutek.

Hyunjin

Užívá si to! Hihi. Proč mu tohle nedělal dřív?? Parchant jeden. Já mu dám! Mi nedělat masáže.

Hyun: ,,Chybím ti? Vidím, jak vrtiš ocáskem. Pojď zpět kočičko moje. Má on na tebe vůbec papíry? Jelikož ty mám já doma." Zamračí se ,, Takže klidně tohle můžeme řešit přes policii a bude jasno, kdo si ho vezme domů. Takovej slizkej tlustej na tebe nic zkoušet nebude!"

Lulu

Sklopil ouška..

Felix

Sklonil jsem se k jeho uchu: "Líbí se ti to?" Optal jsem se ale odpověď jsem dávno už znal.

Jun

"Ty parchante!" Křikl jsem na toho hajzla a otočil se na Lulua. "Lulu, teď to záleží jen na tobě. Chceš jít s ním nebo zůstat se mnou." Dal jsem mu na výběr.
Papíry na něho mám ale chci vědět, jak se rozhodne Lulu.

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat