-22-

60 8 2
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨


Hyunjin

,,Um! Nech!" Zasmál se a podleze stůl! Utíká do ložnice. Následně skočil do postele a schoval se pod deku. Deka ho vždycky zachrání!

Felix

Mazanej. Pomyslel jsem si a sledoval jsem kam míří. Do ložnice pochopitelně. Usměju se a vejdu do místnosti. Hned jsem si všiml té kupky na posteli přehozenou dekou. "Kde jen může být?" Optal jsem se na oko. Otevřel jsem šatní skříň a pak ji následně zavřel.
Uslyšel jsem mírné uchechnutí, jak jsem předpokládal. Skočil jsem po něm a začal se dobývat pod deku ale všechny mé pokusy byly zmařené. Napřímil jsem se. Co budeš dělat, když se karta otočí. "Já už nehraju." Pronesl jsem na oko uraženě a čekal, jaká bude jeho reakce.

Hyunjin

Vykoukl! ,,Cooo?! Proč.." zakňoural a vleze si na něj :( ,,Nebaví tě to??" Pozoruje ho. Začne se s ním mazlinkat

Felix

"Ha skočil jsi mi na udičku." Pronesl jsem a koutky úst se mi rozšířily do úsměvu. "Upřímně, jsem totálně K.O." Pronesl jsem vážně. Hladil jsem ho po zádech. Dneska jsem už toho měl plné kecky a chtěl bych si lehnout a usínat se svým krásným přítelem.

Hyunjin

,,Tak teda pojď spinkat nooo" lehne si a jeho si dá co nejvic k sobě. Pozoruje. Hladí mu vlásky aby se mu lépe usínalo. Pousmál se. Je tak sladkyy~

Felix

"Hmmm. Tohle je vážně příjemný." Zabručím, když mi hladí vlasy. Mám rád, když si někdo hraje s mými vlasy. Na oplátku jsem ho hladil po zádech. Dal jsem mu polibek. "Dobrou noc, lásko moje." Popřal jsem mu už ze zavřenými víčky.

Hyunjin

,,Dobrou noc.." spitl a zavře oči. Pomalu usíná taky

Felix

Ráno jsem se probudil a v náručí svíjel Jina. Měl ruku kolem mého pasu a pojistil si mě i nohou. Podíval jsem se na jeho tvář. Spokojeně oddechoval a chvílemi se mu objevil i drobný úsměv.
Možnost kouknout na hodiny jsem hned zavrhl.
Z okna jsem usoudil, že bylo brzké ráno, podle toho východu Slunce. Usmál jsem se a přitulil si Jina více k sobě. Zavrtěl se, přitiskl se víc na mně a spal dál. Chvíli jsem ho pozoroval jak hezky spí ale víte jak je náročné pozorovat spícího člověka? Hodně hodně náročné a usnul jsem ještě taky.

Hyunjin

Po chvilce se probouzí. Omylem ho kopl mezi nohy! ČEK. SNAD SI TOHO NEVŠIML

Felix

Ucítil jsem menší bouchnutí mezi nohy. Nebylo to nic extra ale i tak to trochu zabolelo. Neřešil jsem to a trochu se ošil. Rukou jsem se natahoval po mém koucourkovi ale marně. Otevřel jsem oči a viděl ho jak sedí na posteli a kouká na mě. Usmál jsem se. "Dobré ráno, lásko." Popřál jsem mu s úsměvem a rozevřel jsem náruč aby se mohl ke mně přitulit.

Hyunjin

,,Já jsem nechtěl. Protahoval jsem se a omylem jsem tě tam kopl. Ale nic mu není, hm?" Začne mu ho hladit! ,,Bobek malej..jsi v pořádku??" Usmívá se trochu a dá mu na něj pusu přes trenky

Felix

"Neprovokuj nebo poznáš jak je v pořádku." Upozornil jsem ho na skutečnost, která může nastat.

Hyunjin

Smirk. Lehne si zas vedle ,,Je v pořádku~ to já vím. Taky že zareagoval" ukáže mu na něj. Začne se mu smát!^^

Felix

Koukl jsem se na mého kamaráda, který mi udělal krásnou bouli na trenkách. "No a co teď s ním mám jako dělat?" Optal jsem se ho.

Hyunjin

,,Nic, nech ho. On toho brzo nechá" obejme ho a vydechl spokojeně. ,,Nikam tě dneska pustit nechcii" kousl ho jemne do krku

Felix

"Tak to máš smůlu, lásko. Protože musím do práce a ty jdeš se mnou." Připomněl jsem mu a kousl ho nazpět do krku. "A teď mě pusť. Musíme vstát, já zajdu pro čisté oblečení a hodím si rychlou sprchu, kde se pokusím mému kamarádovi domluvit." Řekl jsem a vstal s postele. Smutně se na mě koukl. Natáhl jsem se pro polibek. "Nejdřív povinnosti a pak zábava." Poznamenal jsem a ukazováčkem mu sáhl na nosík.

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat