✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Hyunjin
Ček. ,,Zastřihnu si to zítra" čekuje ho. Zavře oči a spokojeně mručí. Užívá si to hlazení. Iiii!!
Lulu
Zazvoni!
Ček.=_= prsk! ,,Teď!" Prsk! Zvedl se. Naštvaně jde ke dveřím. Chtěl se ještě mazlit. Otevře
Lulu
Ček^^ obejme ho kolem krku! ,,Hyunjinies! Rád tě vidím!!"
,,Já tebe LuLu" zamumlá a obejme ho
Felix
Miluji jak se zlobí, když je v něčem takovém vyrušen. Ty jeho naštvané tvářičky jsou strašně cuteee.
Odešel ke dveřím a já ho pomalu následoval. Chtěl jsem jim dát prostor ať se pořádně přivítají. Bůhví jak dlouho se neviděli.
Spatřil jsem modrovlásého neka, který byl docela ve špatném stavu ale přes Jinovo rameno se na mně přátelsky usmíval. "To je on?" Optal se modrovlásek šeptem. Jin se ohlédl po mně."Jo, pojď a neboj se." Odpověděl Jin s úsměvem a vedl ho ke mně.
To, že byl špinavý ve špinavém oděvu, by mi ani tak nevadilo, jako to, že měl strach, což jsem vycítil hned. Usmál jsem se na něj. "Vítej, jsem Felix a nemusíš se bát, tady jsi v bezpečí." Představil jsem se ale ruku mu nepodal dřív než on natáhl ruku. Nesměle ji natáhl a nesměle mi ji stiskl s vyslovením svého jména.
"Lásko, běž mu ukázat koupelnu a dej mu nějaké věci a já nachystám něco na zub." Zavelel jsem a Jin na to kývl. Ještě jsme si dali letmý polibek.
Hyunjin
PO NEKOLIKA MIN.
Příjde s Luluem ke stolu. ,,Koukej, teď je tak vonavoučká kočička~" usmívá se
Lulu
Zrudl. Vrtí spokojeně ocáskem ale má sklopená ouška. Je z Felixe nesvůj. Neví proč asi budí k němu respekt
Felix
"Jo, prokoukl. Lulu, vem si na co máš chuť. Nevím, co máš rád, tak jsem nachystal od každého trochu." Pobídl jsem ho s úsměvem. Skoro neslyšně mi poděkoval a nesměle si vzal jídlo, které jsem nachystal.
Prohlížel jsem si ho. Stále byl zamlklý a jeho ouška byla sklopená. Jeho páneček se k němu musel dost škaredě zachovat. Neka jsou bráni jako věc a to se mi nelíbí. Vždyť mají taky práva.
"Zítra zavolám Kimovi ať tě prohlédne a nechá udělat nové papíry pro tebe ať můžeš být v bezpečí." Řekl jsem Luluovi a on se na mně vďečně usmál. Vzal jsem Jina za ruku přes stůl a palcem ho hladil po hřbetu ruky.
Lulu
Chytl Felixe za ruku a stiskl! ,,D-děkuju moc! Nevím co vám za to dám!" Sedl si zas normálně. Zavrní a papa
Hyunjin
,,Pověz jaký to je být..takhle čistý neko. Měl jsi děti??"
Lulu
Ček. ,, Můžu dokonce i rodit. Někteří nekové mají speciální otvor víš." zasmál se. ,,U nás je nevýhoda, že někteří neko kluci můžou mít děti. Záleží na genech a taky zda nejsi jako neko v kočičí podobě holka." Usmál se
Felix
Trochu mě to dojalo. "Není zač, Lulu. Můžeš být tady tak dlouho jak jen budeš chtít." Pronesl jsem a cítil jak se trochu červenám.
Lulu mluvil o těhotenství jako o nevýhodě. Což mě trochu znepokojilo. "Proč nevýhoda? Děti jsou krásný dar. Já s Jinniem máme jednoho chlapečka a druhé je na cestě." Prozradil jsem radostně a usmál se na Jina.
Hyunjin
Kývl^^
Lulu
,,No..já bych taky chtěl. Ale lidi se nám smějou, že kluci můžou mít děti. Nechápou, že jsme úplně něco jiného než normální lidé. Musíme na to pořád brát léky.." sklopil ouška ,, Já svého pána měl fakt rád. Miloval jsem ho.." Ček jinam
Hyunjin
Ček..,,Najde se někdo..neboj se." zamumlá smutně
Felix
"Pokud je neko zdravý a okolí s ním nemá problém, tak nemusí. Viď Jinnieku." Řekl jsem s úsměvem.
"On si tě nezaslouží, když tě vyměnil za jiného. Ale počkat...hmm." Zamyslel jsem se. "Co Jun? Od naproti?" Napadl mně s pohledem na Jina. "To není špatný nápad." Zajásal Jin.Jun je soused a bydlí hned naproti nás. Občas ho pozveme na grilování a on zas nás. Akemiho si zamiloval a je moc hodný.
"Hledá k sobě partnera a chtěl by taky rodinu." Dodal jsem.
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanfictionCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.