✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Felix
"Dobře. Oba si to užijeme. Jen asi by nebylo od věcí nakoupit velkou zásobu ochrany, protože ty čtyři děti mi opravdu stačí a v Andoře bude čas a prostor na pořádné řádění." Upozornil jsem ho na skutečnost a mrkl na něj.
Jun
"Dobře. Žádná třetí osoba nám do našeho porodu nebude kecat, ano?" Řekl jsem sic trochu nejistě ale snažil jsem se mu důvěřovat na sto procent.
"Co uděláme k večeři?" Optal jsem se. Měl jsem docela hlad.Akemi
"To jako vážně?" Pronesl radostně a přitulil si ho víc do náruče. "Já tě mám taky rád, opravdu moc rád, Tae." Zamumlal mu do ouška a pohladil ho po vláskách.
Hyunjin
,,Jo tak ty plánuješ takhle joo? A to jako si myslíš, že tě nechám, hmm~~?” Obejme ho kolem krku~
Lulu
Kývl ,,něco ti udělám. Neboj se” jde mu dělat jídlo
Tae
Začne mu tiše vrnět do ucha..je spokojený. Velice!
Felix
"Věřím tomu, že necháš, ještě budeš žadonit." Pronesl jsem s úsměvem.
"Ale neletíme tam jen kvůli tomuhle, lásko. Ale i kvůli něčemu jinému. Bylo to už čtrnáct let, cos mi vstoupil do života, sedm let co jsme spolu sesdáni a taky budeš mít narozeniny." Připomněl jsem mu životní události a pohladil ho po vlasech.
Čtrnáct let a miluji ho stejně jako na začátku našeho vztahu.Jun
Zastavil jsem ho objetím. "Zlatíčko, sedni si a já si něco udělám. Kolem mně nemusíš pořád skákat. To já bych měl kolem tebe skákat. Chceš udělat taky nějaké papání?" Šeptl jsem mu do ouška a líbnul ho na tvář.
Vím, že se rád stará o mně a taky vím, že je to z lásky ale teď by se měl šetřit.Akemi
Byl za Taeho rád a to jeho spokojené vrnění miloval.
Spokojeně se usmíval a jemně škrabkal za ouškem.Ukáže čas jak moc jsou si souzeni ale to teď nechce řešit. Stále se bojí, že se jednoho dne probudí a to, co teď je mezi nima zmizí jak pára na hrncem. Moc by mu to ublížilo ale táta ho naučil, že musí počítat s oběma stranami situacích.
Taeovi je teprve šest a jemu bude zanedlouho třináct. Jsou na sebe dost fixovani.Od té chvíle, kdy se narodil Tae, tak si nastudoval všechno o nekách a táta mu v tom i pomáhal. Výhoda je, že má podporu jak u svých rodičů, tak i u rodičů od Taea. Největší podporu má stále u strejdy Lulua ale začíná se svěřovat i mámě.
Hyunjin
,,Neboj. Já ti to přeci vždycky dovolím. Vždy ti roztáhnu nohy” zagebil se ,,Miluju tě” začne ho líbat. Líbí se mu, jak ho Felix bere takhle na výlety
Lulu
Čekuje ,,miláčku.. hlavně bacha. Jsi nemehlo” olízne mu tvář. Mám tak pozorného chlapa~ chtěl bych sex..” sklopil ouška
Tae
Jelikož je Tae na něj fixovaný. Tak se Aki bát nemusí. Jeho nečí povaha by mu to nedovolila ho opustit. Čichá k němu. Voní mu a zapamatovává si jeho pach
Felix
Oplácel jsem mu polibky a přitáhl si ho více k sobě. "Taky tě miluji." Zamumlal jsem spokojeně.
Jun
"Tak to nemehlo ti teď udělá večeři." Pronesl jsem. Vím, že to nemyslí vážně i když někdy jsem takové nemehlo. :)
"Sex? Teď?" Vyhkl jsem a koukl na něho.
Akemi
"Tae, nechceš si sednout na postel?" Optal se a koukl na něho. Zní to perverzně ale nemyslí to tak. Jen je ta podlaha docela nepohodlná na mazlení.
Hyunjin
Zavrní a hladí mu u toho vlásky. Aby mu to bylo příjemný.
Lulu
Kývl..,,Chybíš mi Junie” cekuje ho
Tae
I kdyby byl perv! Je mu to jedno! Leze na postel^^
Felix
"Ty víš co zbožňuji, viď lásko. Hlaď mě ještě chvíli po vlasech a usnu." Řekl jsem se spokojeným úsměvem a láskyplně se na něho podíval.
Jun
"Zlatíčko, ty mě taky ale pokud si troufáš na sex, tak ti ho mile rád dopřeju ale večer až budou kluci spát.
Akemi
Vlezl si za ním na postel a mazlí se s Taem dál.
"Už si ani nechci hrát. Chci se jen s tebou mazlit." Pronesl a líbnul ho na čelo.✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanfikceCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.