✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Lulu
,,Teď tu děti nejsou..noták..udělej se do mě..” zakmitá ouškama
Hyunjin
Pořád ho hladí ve vlasech. ,,Jen spinkej Felixičku~” zavrní
Tae
Přivřel oči. Jak si ho Akemi naučí takovej bude. Olizuje mu obličej! Hihi
Felix
Usnul jsem a najednou mě budil jemný hlas mého miláčka abych se přesunul do postýlky.
Probudil jsem se a rozhlížel se. "Jak dlouho jsem spal?" Optal jsem se, protože v obýváku už byla tma.Jun
"Zlatíčko," Oslovil jsem ho koketně a přitáhl si ho blíž k sobě. "ty víš moc dobře, že ti nedokážu říct ne, když se jedná o zrovna o tohle." Zavrněl jsem mu do ouška. "Ale pojď do ložnice, přece jen už mám svůj věk a potřebuji na takovou činnost pohodlí." Řekl jsem a vzal ho za ruku. Táhl jsem ho do ložnice.
Akemi
Hladil jsem ho po vlasech a spokojeně se usmíval. Začal mi olizovat tvář a mě to šimralo. "Tae, to lechtá." Řekl jsem mezi smíchem.
Začal jsem ho jemně lechtat.Hyunjin
Uchechtl se ,,Dlouho. Pojď..” vede ho do ložnice ,,klidně tě zas budu hladit. Dělám to moc rád”
Lulu
Jde ,,Jen buď na mě raději jemný. Nevím jak to budu zvládat” pousmál se
Tae
acne se gebit! ,,Umm..Akie” odhrne si tričko omylem. Cek. Shy! Zrudl a zakrývá mu oči!
Felix
Postavil jsem se a rozešel se do ložnice. Při poznámce, že mně bude zase hladit a rád jsem se usmál. "Mám toho nejbáječnějšího manžela pod Sluncem." Pronesl jsem a lehl si do postele. "Ale teď bych měl já tebe škrabkat na zádech, lásko." Poznamenal jsem a vyčítal si, že jsem tak unavený. Ani nevím proč a z čeho?
Jun
"Budu něžný a tempo si tentokrát budeš určovat ty, ano?" Přitákal jsem a líbnul ho.
Akemi
Sundal jsem mu ruce. "Ty se teď stydíš a na koupáku ses nestyděl." Poznamenal jsem se s úsměvem. "Ta červená barva ti sluší, kotě." Poznamenal jsem a pohladil ho po jedné červené tvářičce.
Hyunjin
,,tak jooo~” uvelebil se a čeká až ho bude skrabinkies^^ zavrní. Užívá si tuhle chvilku s ním
Lulu
Stáhl si tepláky a trenky ,,Tak ho tam hned ted dej..”
Tae
Zakmitá ouškama ,,Když ty na mě koukáš! Jako kdyby si mě chtěl spapat!”
Felix
"Nebo ti rovnou udělám masáž. Co ty na to?" Optal jsem se s úsměvem.
Trochu jsem se probral, takže zvládnu i tu masáž a jemu to pomůže, když musí lítat kolem dětí.
Cítil jsem se trapně. Já si spím a on musel sám zvládnout ty dva rošťáky a Mihwu, která podle mě začíná pubertu.Jun
"Bez přípravy?" Divil jsem se. Pokrčil jsem rameny a bez jakékoli přípravy zasunul.
Akemi
"Cože?" Vyhrkl ze sebe a začal se smát.
Měl takový záchvat smíchu, že mu trvalo pár minut než dostal svůj smích pod kontrolu.
"Tae, proč bych to dělal. Nene koťátko, jen obdivuji tvou krásu. Ale nikdy bych tě nedokázal spapat. Žádný kanibal nejsem." Vysvětlil jsem s úsměvem a znovu se rozesmál.Hyunjin
,,ano~” roztáhl se na posteli a užívá si to ,,lásko to je úžasný~ “ zavrní
Lulu
,,Ah~~!” Dá si ruce na bříško. ,,To je úžasný~~”
Tae
,,Nesměj se..to není vtipný!”
Felix
Masíroval jsem mu záda a kolem páteře. "Ty si to zasloužíš, když jsem usnul." Řekl jsem a líbnul ho na krk.
Jun
Začal jsem pomalu a opatrně přirážet. "To ty jsi úžasný, zlato." Pronesl jsem a líbal ho po celé páteři.
Akemi
"Dobře. Už mlčím." Řekl s úsměvem a roztáhl svou náruč aby se ke mně přivinul.
"Nikdy bych ti nemohl ublížit natož spapat, Tae." Poznamenal tiše.Hyunjin
Nechá si to líbit ,,Uhm~ jo~ tam” uvolnil se. Příjemné~
Lulu
Vzdychá. ,,B-bože on teď kope" uchechtl se
Tae
Vleze si k němu a obejme ho,,um..” zavrní
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
Fiksi PenggemarCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.