✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Hyunjin
,,Jo. Jak znám Lulua. Tak tu budou každou chvilku." Zagebil se ,,Je trochu jak já. Musí tu být hned."
Lulu
,,Na hodně, miláčku~ zalezem si mimo ne a hezky mě tam uděláš" mrkl. Vyleze z postele. Obléká se ,,Šup! Vem masíčka a jdeme prdélko moje."
Felix
"Ou. Stihneme poobědvat?" Optal jsem se smíchem a chystal porce pro Akemiho a Mihwu. "Děti, umýt ruce a jdeme obědvat." Zavolal jsem.
Jun
"Počkej," chytl jsem ho za ruku a stáhl zpátky k sobě. "Dáme si sprchu a pak půjdeme." Řekl jsem a líbnul ho na tvář.
Hyunjin
,,Alee joo" připravuje hezky stůl na jídlo. Už se na ně těší
Lulu
,,Chci tě v sobě furt cítit~ už to ani neteče." zavrní a políbí ho~
Felix
Sedli jsme si ke stolu. Akemi a Mihwa se hned pustili do jídla a já krmil Jinnieka a Jin zas Maxíka.
"Kdy už dorazí strejda Lulu?" Optal se mrzutě Akemi. "Až dojíš oběd." Odpověděl jsem mu. "Ještě ne. Já ještě nemám pro strejdu Juna obrázek hotový." Vyhrkla Mihwa. "Neboj se, sluníčko. Stihneš ho domalovat." Ujistil jsem ji s úsměvem.
Jun
"Hele ale ať nedopadneme jak Felix s Jinem. Sice by mi dvojčata nevadila ale přece jen radši po jednom." Poznamenal jsem s úsměvem. "Pojď, dáme si tu sprchu." Pronesl jsem a vstal z postele.
Natáhl jsem k němu ruce.PO PÁR MINUTÁCH
Lulu
Dává jídlo na stůl. ,,Bože! To bude žranice!" Vrtí ocáskem! ,,A coo tyy" vezme si prcka na sebe! ,,Akemii~ ty si na mě čekal." Zavrní.
Hyunjin
Zagebil se ,,Ahoj Jun. Co vám tak trvalo, hm?" Přihmouří oči a píchl do hrudi. ,,Že ty ho jen uháníš." Uchechtl se.
Felix
Připravil jsem si gril a s úsměvem sledoval Lulua, který si vzal na sebe Akemiho a Juna, který se nechal popychovat od Jinnieho. Jo jsme ideální rodinka.
Jun
Zasmál jsem se. "To víš partnerské povinnosti ale detaily nechám na Luluovi. Ten by mi dal, kdybych ti to vyzvonil já, Jine." Řekl jsem mu s úsměvem.
Už jsem ho chtěl oslovit 'Jinnie' ale vím jak je na to Felix háklivý. Jen on ho prý může oslovovat 'Jinnie'.Hyunjin
Zagebil se ,,Joo, Lulu mi moc ale nic neříká. Už mi psal o miminku, že se snažíte. To asi neudržel mi to neříct." Zasmál se^^
Lulu
Stoupl si k Felixovi. Obejme ho zezadu ,,Ahoj Felixie.." zavrní
Felix
Ujal jsem se grilování, když ke mně přišel Lulu. "Ahoj, jak jde soužití s Junem?" Optal jsem se s úsměvem.
Vzpomínám si, když k nám přišel. Od té doby pořád chodí a děkuje mi a objímá mě. Mě to nevadí, když to nevadí Jinovi.
Vím, že Jun je hodný ale někdy je to pako, které si dá rádo pivko.Jun
"Vážně. To jsem si myslel, že je větší drbna." Poznamenal jsem. Mihwa se chtěla houpat, takže jsem se toho ujal a začal ji houpat.
Lulu
,,Jooo~ už si bere pivo. Jen ať. Nevadí mi to, když mu to chutná~ pak se s ním dobře šuká." zavrní a objímá ho furt
Hyunjin
Ček očkem! T^T ale tak jemu věří, že by si spolu nic ne to. Usmál se zas na děti ,,A copak bys rád aby to bylo??"
Felix
"Takže máš rád spíš opilého Juna než ztřizlivého?" Zajímal jsem se. Ledacos to vysvětluje. Nikdy nebyl proti, když se Jun ujal piva.
"Hele, nechceš mi podat to maso, já jsem díky tobě indisponován." Poznamenal jsem s úsměvem.Jun
"No, ze všeho nejvíc, bych byl rád aby Lulu byl spokojený a šťastný." Řekl jsem a napil se piva. "Požádal jsem ho o ruku." Dodal jsem jakoby nic.
Hyunjin
,,Jo!? Takže- PROČ NEUDĚLÁME SPOLEČNOU SVATBU! Byla by velká! A bylo by to hustý!" Zavrní
Lulu
Podá mu to maso ,,Jo. Mám rád opilého Juna. Mám rád jeho perverzní řeči. Jsem trochu uchylák no." zagebil se a omotá mu ocásek kolem nohy.
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanfictionCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.