✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Akemi: Rád ho vidí. Ani mu nevadí, že je mezi nimi šest let rozdíl. Zatímco jeho vrstevníci lítali po hřištích a měli stejně tak staré kamarády, tak on má jen Taea. Nikoho jiného nepotřebuje a ani nechce.
"Tak pojď, ještě se zeptáme mé mámy." Řekl radostně a vzal ho za ruku. Táhl ho dovnitř do domu. "Mami." Volal na celý dům a našel mámu v obyváku jak skládá prádlo. "Mami, můžu spát u Taea? Prosiiiiim." Žadonil a dodal smutné oči.
Felix
Usmál jsem se na Hyunjina a pohladil ho po hlavičce. "To víš, že se mi líbí ale mamince ani muk." Vzal jsem mu tričko a schoval ho za zády. "A teď kluci k vašemu slovníku. Oba jste použili škaredé slovo a víte které?" Domlouval jsem jim. "Ano, tati." Zakňučel Max se sklopenými ouškami.
"A jistě víte, co vás čeká." Pokračoval jsem se založenymi ruky. "Ano, tati," Zakňučel Hyunjin taky se sklopenými ouškami a pak si povzdechl. "Poď bácha." Řekl Hyun a táhl ho do kouta. Klekli si tváři ke stěně.
Je to trest, který daváme všem naším dětem. Klečí vždy deset minut a pak si můžou zase hrát.Jun
"Jak znám Jina, tak s ním můžeš rovnou počítat." Řekl jsem a objal ho ze zadu. Stál u linky a něco tam připravoval.
"Tae má hodně rád Akemiho a já jsem rád, že má vedle sebe někoho jako je Akemi." Pronesl jsem a líbnul ho na krk.Lulu
,,Doufám, že budou jako my..chci je spolu..víš..chci aby byl Tae dole a byl jako já. Aby mohl mít děti a aby Aki mu je udělal. Hodí se k sobě a navíc Aki má nějaké geny neka” usmál se
Hyunjin
Ček ,,no jasně, ale budeš hodný prdelko, ano? Tak si zabal do batůžku něco” pohladí oba dva
Felix
Po trestu se zase kluci vrátili k malování. "A žádné škaredé slova." Řekl jsem se vstyčeným ukazováčkem. "Ano, tati." Řekli kluci jednohlasně. Usmál jsem se a vyšel z pokojíčku i tričkem, který mi ozdobil Hyun, za pasem.
Ještě jsem poslouchal za dveřmi. "To je tvoje vina." Prohlásil Hyun. "Je promiň." Omluvil se Max. "Taky plomiň." Omluvil se Hyun, já se za dveřma usmál.
Vydal jsem se dál, teda chtěl ale prošli kolem mně Aki a Tae. Horlivě si povídali o tom, co budou dělat dokud neusnou. "A budeme hrát různé deskové hry." Pronesl Aki. "Já radši Uno." Informoval Tae. Pak oba zmizeli v pokoji, který má Akemi. Musel jsem se zasmát.Šel jsem do obýváku a tam se připojil k Jinovi ve skládání prádla. "Tae bude spát tady nebo Aki jde k nim." Optal jsem se s úsměvem.
Jun
"Myslím, že tohle se ti brzo splní, zlato. Jen doufám, že než se pustí do sondování svých těl, tak že budou mít na paměti svou budocnost. Chci aby z Taeho vyrostl vzdělaný kocourek a vím, že na to má. Pálí mu to už teď." Pronesl jsem a pohladil mu bříško. "Už víme pohlaví?" Optal jsem se s úsměvem.
Hyunjin
,,Akíček u nich. Aspoň bude o jednoho méně. Jsem unavený..4 děti jsou moc” zamumlá. Pousmál se a konečně to dodělá. Ček ,,Co to tričko-“
Lulu
,,Je to zase chlapeček” zagebil se. ,,Tenhle snad bude celej ty!” Zasnil se. ,,Nevezmeš mě třeba k vodě? Co?”
Felix
"Mno, poslední výkřik módy." Řekl jsem mu s úsměvem a ukázal jsem mu ho.
"Ale teď neřeš tričko." Poznamenal jsem a sedl si na gauč. Poklepal jsem na místo vedle mně.
Jin si sedl vedle mně. "Tak lásko, potřebuješ dovolenou, viď?" Začal jsem s vytáhl s kapsy dvě letenky do Andorry.
Jo Andorra se mi zalíbila.Jun
"Tak co třeba takhle. Vezmeme Taea a Akiho a půjdeme zítra k jezeru." Navrhl jsem s úsměvem a líbnul ho na líčko.
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanfictionCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.