✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Hyunjin
,,Ahaa, promiň" zasmál se a obejme ho.. zavrní. ,,Tak jo, budeme bydlet v baráčku se zahradou! A adoptujeme si prcka. Co ty na too!?" Vykulil lehce oči z nadšení! Dá mu pusu na čelist a čekuje ho
Felix
Byl jsem šokovaný. To přerostlé dítě chce prcka? Vyloučeno! Ani nevím jestli by nám prošla adopce. Protože jsou tak přísné požadavky. To vím, protože právě tak holka, co utekla od Yukiho si chtěla jednoho takového prcka a nakonec jí to nevyšlo.
"Bobi, nechci ti brát iluze ale nejsem si jistý, že nám úřady svěří dítě." Pronesl jsem.Hyunjin
Ček smutně..,,Já mám děti rád.." zesmutní. Ček jinam :( ,,Myslíš, že nebudu si moci adoptovat miminko?" Udělá na něj totalně smutnej kukuč
Felix
Nene. Smutné psí oči na mě nedělej. Vzal jsem jeho tvář do svých dlaní. "Zlato, ta holka, co utekla od Yukiho se právě pokoušela o adopci a tak vím, že to není jednoduché. Rád bych ti snesl i modré z nebe a jestli chceš můžeme tu adopci zkusit ale nevěřím tomu, že se nám to povede." Pronesl jsem. Nerad mu kazím iluze ale taky vím jak úřady postupují a hlavně jak se dívají na pár stejného pohlaví.
Hyunjin
,,Já to dokážu zařídit. Ale jestli vůbec to dítě ty chceš?" zamumlá a pozoruje jeho oči. ,,Chci abys mi říkal pravdu.." zakňourá
Felix
"Já jestli chci to dítě? Ovšem, že chci mít s tebou malého capartíka." Řekl jsem s úsměvem a objal ho kolem pasu. "A jak to dokážeš zařídit? Doufám, že nejsi zapletený do černého trhu s dětmi?" Zeptal jsem se s obavou v hlase i když mi to k němu nesedí.
Hyunjin
,,Mám jednoho známého. Ten to zařídí. Už mi zařizoval hodně věcí." Usmívá se na něho. Pohladí ho po hlavě. Usmál se a políbil ho. ,,Mazlinkej!" Zamručí
Felix
"Dobře, ze všeho nejdřív musíme najít vhodné bydlení pro caparta a taky to nebude hned takže bychom ti měli na jisto domluvit práci..." Začal jsem mluvit a skoro se ani nezastavil, kdybych se nepodíval na Jina. Usmíval se jak měsíček na hnoji a v očích měl zvláštní jiskřicky. "Co je?" Optal jsem se nechápavě.
Hyunjin
Začne ho líbat. Je rád. Už přemýšlí jak to bude! ^^ budou rodina! A to se mu hrozně líbí. Pohladí mu abs :3 odtáhl se. ,, Prosím, mazlinkej mě." Zamručí a chce aby ho poňuchňal
Felix
"Mile rád ale můžeme se přesunout do ložnice. Tak mě začíná studit voda a to není příjemné." Poznamenal jsem s vážnou tváří. Na to se rozesmál na celé kolo, pak mě objal ještě pevněji.
Po chvíli jsme se dostali z vody a přesunuli se ložnice na postel.
Jak si myslíte, že dopadlo to mazlení? Druhým kolem ale tentokrát jsem si dal hodně záležet.Usínali jsme vedle sebe v objetí toho druhého a zdál se mi krásný sen, ve kterém se objevila i malá holčička, kterou jsme si nakonec adoptovali. Cupitala po zahradě ve svých krásných růžových šatičkách a na hlavě měla dva roztomilé culíčky.
Pak jsem ji viděl jak je v náručí mého roztomilého Jinnieka a jak ji s láskou objímá a nosem ji šimrá po tváři.
Hyunjin
DALŠÍ DEN
Udělal Felixikovi svačinu. Aby papal v praci! Dá mu ji do krabickies. Udělal mu i rychlou snídani. Kterou mu dal na stůl.
Příjde do ložnice. Má na sobě zas jen Felixovo tričko. A trenky no.
Příjde k němu a dá mu pusu ,,Hej! Probuď se!" Začne ho mlátit polštářem✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanfictionCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.