✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨
HyunjinMá u sebe Akemiho. Obléká ho do oblečku pandy. ,, Roztomilé..to máš od Lulua." špitl.
Lulu
,,Um.." ček ho unaveně.. ,, Dobré ráno, Junie~" dá mu pusu. ,,Všechno mě bolí" zamumlá ospinkaně. Začne tiše vrnět pro něho.
Felix
Stál jsem u dveří a pozoroval Jina a Akemiho. Akimu sluší ten kostýmek.
Akemi
"Jdu se ukázal Mihwě."
Vyletěl z ložnice a já s úsměvem si přisedl k Jinovi. Koukl jsem se na snídani. Snědl jen trochu. "Moc si nesnědl. Jak se cítíš?" Optal jsem se a dal mu offinku za ucho.
Jun
Zasmál jsem se. "Není divu." Poznamenal jsem a pohladil ho po tváři. "Mám nápad. Co kdybychom dnes zůstali v posteli." Navrhl jsem a hladil ho po zádech. "Nebo chceš radši koupel." Dodal jsem.
Hyunjin
,,Je mi těžko na hrudi." špitl. ,,Akemi má novej obleček. Roztomilé viď?" Usmál se na něho
Lulu
,,Cokoliv~" vykousl se s ním. ,,Miluju tě, Junie~" zavrní. ,,A ne, že si zase začneš a budeš to chtít." zasmál se^^
Felix
"Těžko na hrudi? To se mi nelíbí, Jinnie." Zamračil jsem se. "Byl bych klidnější, kdyby tě prohlédl Kim, lásko." Navrhl jsem mu.
Jun
"Tak víš co? Zůstaneme ještě v posteli a pak si dáme společnou koupel a ujišťuji tě, že budu hodný." Pronesl jsem. "Taky tě miluji, Lulu." Šeptl jsem a políbil ho.
Hyunjin
,,Víš..to je prostě..když se cítíš fakt smutně..a prostě tě to tíží něco.." zamumlá a dívá se na něho
Lulu
Oplatí~ ,,Nebránil bych se ale~ ty moje baculkoo~" dá mu ruce kolem krku. Je nahej. Včera večer usl skoro při tom. ,,Myslíš, že nám to výjde?" Čekuje.
Felix
"Lásko, víš, že mě trápí vidět tě takhle. Copak tě tíží? Proč jsi tak smutný?" Vyzvídal jsem. Opravdu mě bolí u srdce, když vypadá takhle.
Jun
"Máš na mysli miminko? Snad ano a když ne, tak to budeme zkoušet dál. Jednou nám ten pokus vyjde." Řekl jsem a přitáhl si ho víc k sobě.
Hyunjin
,,Já nevím..asi to jaký jsem..jak vypadám..a zda zvládnu 4 děti.." zamumla
Lulu
Roztáhl nohy a obejme si ho nožkama! Zavrní~ ,,Miluju tě~" políbí ho! ,,Mwhaa"
Felix
"Ach Jinnie." Objal jsem ho. "Jsi skvělá máma a naše děti vychováváš skvěle. Ostatně dnes mi to Akemi a Mihwa ukázali. Nebýt jich, byl bych v péči o dvojčata bezradný. Co se týká tvého vzhledu, lásko. Pro mně jsi dokonalý a já jsem vedle tebe úplná nula." Řekl jsem mu a líbnul ho na čelo.
Jun
"A pak kdo tady provokuje." Rypnul jsem si s úsměvem.
Nechal bych si líbit ranní sex ale to by kocourek už pak minimálně dva dny nechodil.Hyunjin
Zavře oči a pousmál se. Ček ho ,,Děkuju, miláčku." Dá mu pusu. Obejme mu ruku
Lulu
,,Chci too~" zavrní a otočí se na břicho. Vystrčí na něj zadek. Provokuje ho ocáskem.
Felix
"Lásko, to já děkuji, za to že jsi." Řekl jsem a spojil naše rty.
Jun
Pohladil jsem ho po zadečku. "Ne, tomu nemůžu odolat." Poznamenal jsem a začal ho líbat po celém těle.
Hyunjin
Oplatí~ ,,Můžu prosím pozvat k nám Lulua a Juna? Chci mít rodinu u sebe.."
Lulu
Tiše vzdychá. Různě se mu kroutí!
Felix
"Klidně a co si takhle udělat grilovací párty." Navrhl jsem s úsměvem.
Zajímalo by mně jestli už se Jun rozhoupal.Jun
Jeho výbavičku jsem si nechal naposled schválně. Olízl jsem ho špiškou jazyka a pak si ho vsunul do úst. Začal jsem pohybovat hlavou a přitom si ho připravoval na můj vpád.
Hyunjin
,,Jooo! To zní moc hezkyy." zazubil se^^ ,,Grilování mám hrozně rád a děti se nadlabnou párečkama."
Lulu
Vzdychá jeho jméno~ ,,D-dělej Junie~ noták" přiškrtí ho ocáskem.
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
Fiksi PenggemarCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.