-26-

67 7 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Hyunjin

,,Ty prasáku! Máš mi sahat na zadek..tam to mám raději teda." zamumla. Čekuje ho. ,,Vezmu si tyhle kalhoty a tričko" usmal se

Felix

"Jo. To ti slušelo. Zajdeme na ten pohár a kávu a kousek odtud je malý krámek s parádními náramky." Řekl jsem a vyšli jsme i s nákupem z obchodu.

Hyunjin

Jdou tedy. Napřed ho donutil jít pro ty náramky nakonec! Hihi.
Mají moc cute naramky :3 teď hamisuje pohar! Má čokoládu skoro všude

Felix

Vešli jsme do obchodu s těmi náramky a já byl v sedmém nebi. Pobíhal jsem po obchodu a chtěl všechny náramky.
Nakonec jsme si vybrali jeden společný náramek a já si koupil ještě jeden navíc.
Pak jsme šli na ten pohár a já na kávu.
Jin měl čokoládu všude. Usmál jsem se a prstem ho očistil od čokolády a dal mu ten prst olíznout.

Hyunjin

Olizne mu ho. Pousmal se. ,,Lásko? Už se těšíš si jít prohlednout náš domek? Já se hrozně těším. A vím, jak to tam vypada. Byl jsem tam jednou" čekuje nějakého týpka, kterej na něho pořád kouká

Felix

"Jj dopijeme a půjdeme. Jaké to tam je?" Zeptal jsem se a všiml si, že se koukal někam za mně. Otočil jsem se a všiml si týpka jak sleduje mého Jina. Poslal jsem mu varovný pohled a otočil se zpátky na Jinnieho. Vzal jsem ho za ruku a hladil ho palcem aby to ten týpek pochopil.

Hyunjin

Ček jejich ruce. Pousmál se. Má rád různé jeho doteky. A i na veřejnosti^^ ,,Je to tam moc hezké a-"

1: příjde tam a opře se o stůl ,,Ahoj hezounku. Mohu tvoje číslo~?" Ček laškovně Hyunjina

Felix

Vražedně jsem se na toho týpka koukl. "Ne nemůže! Odpal!" Řekl jsem ostře. "Já nemluvím s tebou ale s tímhle hezounem." Ozval se ten týpek. On chce asi dostat přes držku. "Ten hezoun je můj přítel, takže máš smůlu. Radím ti dobře, vystřel dokud máš hubu v celku." Vyštěkl jsem po něm.

Hyunjin

Ček. ,,Nemám zájem, mám přítele" pousmal se

1: ,,hmm, škoda no. Možná bych byl o dost lepši" zamumla a jde na své místo

Ček Felixe ,,Nemrač see" stiskl mu ruku. ,,copak bych mu to číslo dal?"

Felix

"Jak jako lepší!" Vyhrkl jsem na něho a postavil před něj. Jin mě stáhl zpátky na židli a týpeček se odporoučel.

"Mě jen sere to že má tu drzost si říct o číslo, když vidí, že se k tobě mám." Řekl jsem mu a tiskl se k němu.

Hyunjin

Cekuje ho. ,,klid Felix"^^ zaculil se. ,,Mám tebe, já bych tě nepodvedl. Jasný? Mohl by za mnou chodit jak by chtěl" nahl se k němu a dá mu pusu. Usmál se

Felix

"O tvé věrnosti nepochybuji. Jen mám tendenci tě chránit před vším špatným." Řekl jsem a líbnul ho.

Hyunjin

"To je dobře." Usmál se na něj a dá mu pusu na tvář. "Miluju tě ~" zavrní

Felix

"Já tebe víc, lásko moje." Zavrněl jsem a vášnivě ho políbil.
Nikdy jsem neřešil, že svou lásku projevuji na veřejnosti a je mi u zadnice co si o tom myslí ostatní. Prostě když miluješ není co řešit.
Dopili jsme a odešli z cukrárny.
"A teď ten krásný domeček." Poznamenal jsem s úsměvem a vzal ho kolem pasu.

Hyunjin

Usmívá se. Musel pro ně přijet ten kamarád. Budou na konci města. A soused je tam až 40m od nich. Mají tam klid a hned kousek je les. Prohlíží si to tak tedy s nim ,,Tak co?"

Kim: ,,Libi se vám to?"^^

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat