✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Hyunjin
Začne se hned cpát jídlem! Je to tu tak všechno dobré! Ček. ,,Sakra.. nemám s sebou prášky.” Ček lásku. ,, Nevadí to?”
Lulu
Zagebil se ,,no to víš, budete spolu cute~” zavrní a pusinkuje mu tváře. ,,Jsi takovej roztomilej~”
Felix
"Máš, lásko, já jsem ti je sbalil." Oznámil jsem mu a pohladil ho po tváři.
Při balení jsem mu dvakrát říkal ať si je sbalí ale vždy na to zapomněl. Ono se není čemu divit. Čtyři děti jsou čtyři děti a tak jsem to neřešil a přihodil to k sobě.Jun
"Co tady zase vy dva kujete za pykle?" Optal jsem se s úsměvem Lulua a Akemiho. "Nic, strejdo." Řekl Akemi na mně.
Najednou se u našeho stolu objevila Rachel a Olivia.
Rachel: "Už je ti lépe, Lulu?" Optala se ho.
Hyunjin
,,Aww, děkujuu. Ty jsi takovej pozornej.” Zamručí a dá mu pusu na krk. ,,Už se na tebe večer těším~” zavrní
Lulu
Usmál se na ni ,,Jo, už je mi o dost líp. Viď Akemies.” obejme ho^^
Felix
Omotal jsem mu ruce kolem pasu a líbnul ho na tvář. "A máš na co? Tahle noc bude divoká." Šeptl jsem mu do ucha.
Olivia: "Kdo by to do vás řekl, že to dotáhnete až k oltáři." Pronesla a objala ze zadu svého brášku kolem krku.
Rachel: "Oli má pravdu. Náš malý Lixík nás všechny předčil. Má skvělého manžela, nádherné dětičky. Všem nám vytřel zrak." Poznamenala a napodobila svou sestru.
Jun
Pozoroval jsem tu rodinnou idylku a najednou si všiml jak se k našemu stolu žene ten starej paprda s gorilama. "Co tady dělá, ten hajzl!" Sykl jsem nastvaně a postavil se. "On je horší než bumerank." Poznamenal jsem rozzuřeně a byl jsem připravený chránit Lulua.
Hyunjin
Ček.. kouká jinam. Stále nemůže zvladnout holčičí přítomnost. Nemůže za to, no. Vezme si raději něco na talířek a papá.
Lulu
Chytl ho za ruku. ,,Půjdu s ním ven to zkusit vyřešit.” zamumlá. ,,On ti může dost ublížit..nechci aby ti něco udělal.” Dá mu pusu na tvář a jde za ním.
Felix
"Dobrý, to už stačí nebo mně umačkáte." Řekl jsem se smíchem a holky mně pustili.
Všiml jsem si toho maníka. "Kdo to sakra je?!" Zajímal jsem se a postavil se. Všiml jsem si jak Jun toho nezvaného hosta vraždí pohledem.
"Lásko, zůstaň s dětmi tady a já to vyřeším." Řekl jsem mu a líbnul ho na tvář.Jun
"Ani náhodou, Lulu, já tě samotného s ním nenechám." Zavrhl jsem mu to.
Najednou se vedle mně objevil Lix. "Lulu, ty zůstaň tady. Já a Jun to s ním vyřešíme." Řekl Lix rozhodně.Společně jsme se vydali k tomu maníkovi vstříc.
"Kdo je to?" Optal se mě Lix. "Bývalý majitel Lulua." Odpověděl jsem mu a nespouštěl oči z toho páprdu.Zastavili jsme se kousek od něj. "Dobrý den, musím vás zklamat ale tohle je soukromá akce." Začal Lix. "Nerad ruším. Hned odejdu, jen co si vezmu svého Lulua." Řekl ten hajzl. "Nemáte na něho právo a navíc Lulu vám jasně řekl, že s vámi nechce jít." Sykl jsem po něm a založil si ruce hrudi.
"Jun má pravdu, pane. Po roce strácíte právo na neka a pokud s vámi Lulu nechce jít, tak tím nic nenaděláte. Navíc jste vthl na soukromou akci, takže pokud nechcete mít problémy, tak odejděte." Vložil se do toho Lix. "Neodejdu bez Lulua." Zavrčel ten páprda na Lixe. "Dobře, zavolám policii." Oznámil Lix a začal vytáčet.
Jeden z goril mu vzal mobil a hodil mu ho na zem.
Jednu jsem mu natáhl ale s ním to ani nehlo.
To už za Lixem stali i jeho kamaradi.
"Policie je už na cestě, pokud nechcete mít problémy, zmiste odsud." Zasyčel na něho jeden z nich. "Dokud můžete odejít po svých." Dodal naštvaně druhý.✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanfictionCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.