✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Felix
Podíval jsem se zkoumavě na něj. Měl smutný pohled. "Tu otázku myslíš vážně?" Nevěřil jsem svým uším. Vzal jsem jeho tvář do svých dlaní. "To si piš, že jsi můj." Odpověděl a letmo ho políbil. Vzal jsem ho za ruku a táhl ho do ložnice, kde jsem ho hodil na postel a sundal si oblečení. Následně jsem se sklonil nad něj a spojil naše rty.
"Co ty boxérky, hm." Zavrněl jsem a pohladil mu kamaráda přes tenkou látku. Slastně zasténal a ruce mi omotal kolem krku.
Sundal jsem mu je a líbal ho na podbříšku. Jin se usmál. Asi ho to tam lechtalo.
Naslinil jsem si jeden prst a kroužil mu kolem vnitru.
Vrátil jsem pozornost jeho rtům a bez jakéhokoliv upozornění jsem do něj vnikl. Zakňučel mi do polibku.Po přípravě jsem se ho zeptal jestli můžu a naznačil, co tím myslím. Celý červený jen kývnul na souhlas a já do něj vniknul až po kořen. Jin zasténal a prohnul se v zádech.
Políbil jsem ho a čekal až si zvykne.Uvolnil se a já mohl přirážet. Nejdřív pomalu ale Jinnie chtěl víc, takže jsem tedy zrychlil a pokojem se ozývalo Jinovo sténání.
Nakonec jsem se i já přidal a pak s výkřikem jeho jména se udělal do něj.Oba jsme vydýchávali tohle spojení a mlčky na sebe hleděli. Jin mě stáhl na svou hruď, já se nenechal dvakrát pobízet a položil se na něj. Líbnul mi orosené čelo a hladil mě po vlasech.
Hyunjin
Celej rudej kouká na strop. No ta výdrž je taková slabá ale nevadí! Pousmál se ,,Ne, že to někde budeš vyprávět." Zamumlá tiše a víc si ho obejme.
Felix
Koukl jsem se na něj. "A proč bych to někde vyprávěl a komu asi tak?" Divil jsem se. Letmo jsem ho s úsměvem líbnul a položil jednu ruku na jeho tvář. "Ty jsi moje roztomilé kotě." Zavrněl jsem a vášnivě ho políbil.
"Nemáš hlad? Upřímně já jsem hladový jako vlk." Prozradil jsem mu. Na to se pokojem rozezněl jeho medový smích. Byla to rajská hudba pro mé uši.
"Docela jo ale není hlad jako hlad." Pronesl koketně. "Hele, jen co naberu trochu síly, tak uvidíš to ródeo." Vyhrožoval jsem. Opět se zasmál a oba jsme se postavili.
Popadl jsem své tričko a nejdřív otřel jeho a pak sebe. "Po jídle si dáme společnou koupel, co ty na to?" Optal jsem se. Jin s úsměvem přikývl a oblékli si jen boxerky, protože i když bylo už deset večer, tak stále bylo horko. Přímo dusno.Hyunjin
,, Akorát se asi půjdu osprchovat. Už teď mám mokré boxérky." Zamumlá. Pohladí si bříško.
T^T zaknourá ,, Lásko..? Uděláš mi čaj prosím?" Dá mu pusu..Felix
Objal jsem ho. "Udělám a rád. Ovocný, že?" Optal jsem se. Jin se usmál a kývnul na souhlas. Dal mi pusu. "Tak utíkej a já mezitím připravím čaj a nachystám jídlo." Řekl jsem a mírně ho placnul přes zadek. Na to Jin trochu poskočil ale šel.
Sledoval jsem ho celou dobu než mi zmizel v koupelně. Pak jsem se s úsměvem vydal do kuchyně.
Připravil jsem mu čaj a ohřál nám jídlo.
"V kuchyni ti to více sluší." Zaslechl jsem od vchodu. Otočil jsem se na něj a usmál se. Jin se usmíval a opíral se ramenem o vchod. Měl vlhké vlasy, což mi připadalo strašně sexy a koulem pasu ovázaný ručník. Stydlivka jedna.
Přesunul se ke stolu a sedl si. Já mu podal čaj a talíř s jídlem a vzal jsem si svůj talíř. Sedl jsem si vedle něho a s letmým polibkem jsme si popřáli dobrou chuť.
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanficCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.