-2-

185 12 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Hyunjin

Chvilku ho pozoruje a pak se pustí do úpravy bytu! Dává si plátna na stojan. Rád něco kreslí. Jde mu to, je v tom dost dobrý. Co kdyby ho nakreslil??

Po několika hodinách vše uklidil. Ček z okna a uz prší. Miluje déšť! Vezme si telefon a napíše mu!

*Kolik ti je Felixíku?😄

Felix

Začínalo pršet, takže jsem se schoval do bytu.
Chvíli jsem uvažoval, co budu dělat.
Chtěl jsem mu napsat ale neměl jsem číslo.
"Bože." Práskl jsem se do čela. "Jsem prostě pako." Tituloval jsem se.

Najednou mi cinkl mobil. "Hm?"
Koukl jsem se na mobil. Neznámé číslo. Rozklikl jsem zprávu.

*Kolik ti je Felixíku?😄

Četl jsem a usmál se.

*22 a kolik je tobě, Hyunjinku? 😅

Hyunjin

Sedl si do svého křesla a vydechl. Dívá se na jejich chat. Hlavně musím být sám sebou. Aby ho pak nepřekvapilo pár věcí. Chci se s ním kamarádit. Vypadá jako sympaťák

*aaa. Jsem o rok starší. Je mi 23😚 a co teď děláš??

Felix

Usmál jsem se.

*Teď jsem si lehl do postele 😏 copak děláš teď ty? Jak jde zabydlení? 😊

Hyunjin

Ten smajlík - uchechtl se. To je pako! Pousmál se. Zatím na něj udělal dobrý dojem.

*uz to tu mám hotovee! Můžeš klidně zítra přijít na čaj. Rád bych tě poznal víc 😚

Felix

Ta pozvánka na čaj se mi líbila. Chce mě poznat víc a ten smajlík. Byl jsem rudý jako rak.
Zajímalo by mě, čím se živí.

*Čím se živíš? Já třeba pracuji v jedné kavárně a sem tam po večerech vystupuji v jednom baru.

Hyunjin

Pozoruje ty tři tečky jak se hýbou. Nemůže se dočkat až to dopíše!
Hmm, kavárna. Mám rád kavárny.

*prodávám obrazy to dělám vedlejší. Jinak dělám číšníka zatím.

Felix

Četl jsem tu zprávu a nemohl tomu uvěřit. Je snad umělec nebo jen prodavač cizích obrazů?

*A ty obrazy jsou tvá tvorba?

Napsal jsem a odeslal. Je pravda, že tohle by se mi i hodilo. Dlouho jsem vybíral nějaký obraz, který by se mi hodil do obýváku nad pohovku ale žádný mě nenadchl. Prošel jsem spoustu galerii ale nic mi nepadlo do oka. Možná by mi mohl Hyunjin pomoct.

Hyunjin

*to je má tvorba. Nekopíruju nic! Vždy to dělám nějak originálně^^
Mohl bych něco udělat i pro tebe, kdybys tedy chtěl 😊

Zvedl se a nafoti pár obrázků co udělal. Pošle mu jen dva. Aby ho nezaspamoval, hihi

Felix

*To rád slyším teda čtu. 😁
Hele byl bych rád. Můj vkus je asi trochu náročný, protože jsem prošel asi pět galerii a nic se mě nezaujalo.

Byl jsem nadšený. A i kdyby se mi jeho obraz nelíbil, předpokládám, že by mi pomohl vybrat jiný. Poatavil se a přešel jsem do obýváku. Zadíval jsem se na holé místo, kde si chci pověsit obraz.

Najednou mi cinkl mobil a na obrazovce jsem četl Hyunjinovo jméno. Rozklikl jsem zprávu, ve které se nacházely obrázky z jeho tvorby.
Usmál jsem se a namířil jeden obraz na stěnu.
Ten tam neseděl ale ten druhý tam už seděl. Zajásal jsem a radostí si poskočil.

*Oba jsou moc krásné ale ten druhý se mi hodí do obýváku. Za kolik bys mi ho prodal?

Hyunjin

Pousmál se a dal tedy ten obraz na stojan. Moc rád mu udělá radost a bude do hezký přátelský gesto! Rychle přispeedí na křeslo a sedl si.

*Dám ti ho jen tak. Nemusíš mi vůbec nic dávat. Ale kdybys jinak nedal, tak mě můžeš třeba pozvat někam na něco sladkého. Miluju sladký, viiš 😚

Tohle vypadá zatím docela dobře. Těším se, až se budeme znát déle. Bude to vše pak lepší.

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat