-11-

119 10 2
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Hyunjin

VEČER

Má na sobě jen Felixovo tričko. Nemá spodek ani! Obejme ho zezadu. ,,Hezoune..už ted to jidlo voni" pousmál se. Dá mu pusu na záda. Felix má zas na sobe jen kraťasy. Je docela velký horko no..

Pohladí ho po zadku. ,,Nechceš bejt můj daddy, hm?" Zavrní a pozoruje ho

Felix

Byly dvě hodiny, když jsem se probudil. Opatrně jsem oblékl Jinovi moje tričko a líbnul ho na líčko. Zavrněl se ale spal dál.
Přenesl jsem buchtu a pustil se do vaření večeře.

Pomalu jsem končil s přípravou večeře, když mě za zadu objal. "Hezoune,...už teď to jídlo voní." Zavrněl mi do ucha. Usmál jsem.

Najednou jsem ucítil na svém pozadí jeho ruku. "Nechceš být můj daddy, hm?" Slyšel jsem jeho otázku. "Cože?" Otočil jsem se na něj. Ovšem, že chci ale nechci abych byl jen náplast, za to co mu provedl Yuki.
Vzal jsem jeho tvář do svých dlaní. "Bobiku, strašně rád ale bojím se, že bych byl jen náplast. A to já nechci." Řekl jsem.

Hyunjin

Čekuje ho. Če-. Couvl. Zamračil se na něj. ,,Tohle si o mně myslíš!? To tě nemůžu prostě chtít!?" Začnou mu téct slzy po tváři. Uteče do ložnice a zabouchl se.

Skočí do postele. Záboří si hlavu polštáře. Chce být prostě jeho..a aby si Yuki nedovolil už nic. Cítí se u Felixe dobře a v bezpečí.

Felix

Vešel za ním do ložnice. Sedl jsem si k němu. "Takhle jsem to nemyslel. Nemyslím si o tobě nic špatného, jen mám strach, že se ti to bude hnusit po tom, co ti ten parchant udělal. Jine, já s tebou chci být. Každou vteřinou po tobě toužím čím dál víc. Miluju tvůj úsměv, tvé doteky, tvé rty. Miluji tě." Pronesl jsem a čekal, že mě vyhodí z bytu.

Hyunjin

Utřel si slzy. Vleze si k němu a obejme ho. ,,Já tebe taky..já tě chci..moc" zamumlal. Hladí mu vlásky. Začne ho líbat ,,Ty se mi nehnusíš..ty nikdy..ale on jo. Nechci ho ani vidět..fuj" fňuk

Felix

Políbil jsem mu jednu tvář a pak druhou. Pak jsem spojil naše rty. Dožadoval jsem se vstupu, který mi okamžitě umožnil.
Znal jsem ho dva dny a už jsem se stal závislým na jeho rtech.
Sundal mu tričko a přivlastnil si jeho rty. Chutnal tak sladce.
V polibku jsem ho pomalu položil na postel. Prozkoumával jsem každou skulinku jeho úst a rukou mu hladil po nahé kůži.
Přejížděl jsem rukou po jeho hrudi a snažil si zapamatovat každý milimetr.
Rty jsem přesunul na jeho krk a zasypával ho polibky. Zajel mi rukou do vlasů a zasténal mé jméno.
Na krku jsem mu udělal pár značek pro ty, kteří by mi ho chtěli vzít. Všichni víme, koho myslím.

Rukou jsem sjel až k jeho kamarádovi a polštářky prstů ho pohladil po celé délce. Jin slastně zasténal.
Sklonil jsem se pro další polibek. Už jsem i já začínal cítit těsnotu ve spodních partiích mého těla ale chtěl jsem si ho pořádně vychutnat, ať se mu vryje do paměti náš okamžik.
Rty jsem přesouval z jeho rtů na krk, pak na hruď, kde jsem ho jemně skousl bradavku. Jin slastně zasténal.
Pokračoval jsem níž až jsem se zastavil u jeho kamaráda, který byl už v pozoru. Špičkou jazyka jsem ho olízl po celé délce.
Jin zasténal mé jméno a prohnul se v zádech.

Vsunul jsem si ho do úst a začal pohybovat hlavou.
Postupně jsem zrychloval až se mi udělal do pusy.

Podíval jsem se na něj a ten se červenal. "P-promiň." Řekl šeptem. Polkl jsem jeho nadílku a loktem jsem se zapřel o matraci v úrovni jeho hlavy. Lehl jsem si vedle něj. "Můžu pokračovat, baby?" Šeptl jsem mu do ucha.

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat