✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨
HyunjinPřinesl všechny děti ke stolu ,,A hamisujeme, děti." Dal všem jídlo. Pozoruje je.
Akemi
Radostí se do toho pustí! Je to jedlík!
Mihwa
Krmí se sama. Snaží se
Felix
Přišel jsem domů dřív než obvykle.
"Ahoj rodinko." Pozdravil jsem je a mezitím si vyzul boty.
Než jsem se napřímil, tak na mě ze zadu skočil Akemi a Mihwa. "Ou přepadení." Poznamenal jsem a vzal je do náruče a líbnul je na líčka.
Spolu s nimi jsem se vydal do kuchyně.
Políbil jsem Jina a dal klukům pusinky na hlavičku, protože tohle místo bylo jediné čisté místečko. Maxík na mně natahoval ručičky. "Opovaž se ho teď brát na ruce. Ta rajská nejde z košile dolů." Pokáral mně Jin přísně. S úsměvem jsem se k němu naklonil. "Neboj se lásko." Šeptl jsem a líbnul ho. "Jdu se převléknout, než se stačím zašpinit." Pronesl jsem šeptem a ještě si ukradl malou pusu.Do našeho odletu zbývá týden a já se dnes chystám jim to oznámit.
Hyunjin
Připravil už i jemu jídlo a položí to na stůl. ,,Miláčku, dal jsem ti toho dost. Minule si jedl docela málo." Jin docela po dvojčatech přibral. Ale není tak tlustej. Je tak akorát, sluší mu to tak.
Felix
"Ne je to tak akorát. Kde jsou děti?" Optal jsem se a sedl si ke stolu. "Kluci spí a Mihwa s Akemim si hrají v pokojíčku." Odpověděl mi. "Dobře, pojď sem." Přikázal jsem mu a rozevřel svou náruč. Jin si poslušně sedl do mého klína. "Lásko, za týden odlétáme do Andorry, kde se vezmeme. Doufám, že sis to nerozmyslel." Oznámil jsem mu s úsměvem.
Hyunjin
Ceek ,,kecaaš" polibi ho~! ,,Jsi fakt úžasnej. Nerozmyslel jsem si to! Jsi blázen? Jak bych mohl" zavrní spokojeně. ,,Hrozně se těším..až budu už fakt jen tvůj."
Felix
"To já taky, lásko." Pronesl jsem a vášnivěji ho políbil. "Letí s námi i Jun a Lulu. Budou nám hlídat dětičky. Kim dorazí v ten samý den ale večer spolu s mou rodinou. Jde nám za svědka spolu s Luluem. Všechno je domluvené a vyřízené a dokonce si na svatební noc vezmou Lulu a Jun děti k sobě a my budeme mít celou noc pro sebe." Řekl jsem mu a přitom mu zajížděl rukama pod tričko.
Lulu
,,No to nemyslíš vážně?! Ty dojíš oběd a necháš to na GAUČI?! Ty si takovej čuník ti řeknu." Nadává na svého přítele. ,,Kolik ti je, mi řekni." Mračí se
Hyunjin
,,Vypadá to, že na tu noc myslíš už teď~" políbí ho a zastaví jeho ruku
,,Perverzák~"Felix
Uložili jsme Akemiho a Mihwu a když spali, tak jsme se přesunuli do koupelny.
Dopřávali jsme si společnou sprchu. Vzájemně jsme se umývali a sem tam se líbali po těle.
Pak jsme pokračovali v ložnici a dokonce se děti nevzbudili.Jun
Usmíval se na svého kocourka, který vypadal k nakousnutí, když se zlobil. Chytl ho za ruku a stáhl si ho k sobě do klína. "Jsi tak sexy, když se zlobíš." Poznamenal s úsměvem a přejíděl mu rukama po pasu.
"A ty můj krásný čuník." Pronesl Lulu už klidným hlasem. Nedokáže se na něho zlobit. Hold má slabost pro čuníky.
Omotal mu ruce kolem krku a hladil mu vlásky na zátylku. Jun ho políbil vášnivě a pak se předunul na jeho krk, kde mu zanechal pěkný flíček.Lulu
,,Děláš si ze mně sluhu." Zamručí. ,,A nemačkej mi moc zadek. Od včerejška mě furt bolí, když neumíš být jemný." Dá mu pusu na tvář a objímá ho. Ale má rád takové týpky. Horny, agres, starší smash a ty co mu rozkazují.
Felix
Byl jsem ze svým výkonem spokojený.
Ležel jsem na zádech a jednou rukou objímal mého kocourka. "Dneska to bylo nádherné." Pochválil mě Jin. Koukl jsem se na něj. "Jenom dneska?" Rypnul jsem si. "Ty víš jak to myslím." Řekl mi a kousl mě do bradavky. "Au. Ty sadisto." Pronesl jsem s úsměvem a začal ho lechtat.Jun
"Tak moment, za prvé, nejsi žádný sluha. Na chod domácnosti se podílím taky a za druhé, měl jsem za to, že se ti ta drsnost líbí. A když už jsme u toho, tak nevím kdo včera začal přirážet a kdo mě žádal přidat." Rypnul jsem si a rukama mu zajel pod triko, které bylo mimochodem moje. Omotal kolem mě svůj ocásek a zčervenal jako rak.
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanfictionCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.