✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨
Hyunjin,,On ale takovej není..tehdy jsem u něj skoro rok bydlel. Kupoval mi věci a tak..je moc hodnej. Myslí na mě no..aby jsem měl peníze bokem" zamumlá. ,,To on mi zarizoval účet a tak a on mě dostal do toho paneláčku tam u tebe" čekuje. ,,Jo..miminko bych chtěl" pousmál se
Felix
"Já to tak nemyslel, lásko." Objal jsem ho kolem pasu. "Víš co? Domluvím se s tím tvým známým na těch 15 tisících a 2 tisíce ti budu odkládat k němu." Řekl jsem mu a podíval se na něj.
"A to miminko si spolu uděláme." Dodal jsem s úsměvem.Hyunjin
Usmívá se na něho. Chytl ho za tváře a polibi~ ,,Děkuju lásko!" Pousmál se a objímá ho kolem krku^^ ,,Udělám si s tebou klidně 5 děti!"
Felix
Nad těmi pěti dětmi jsem se zasmál. "Stačí mi dvě maximálně tři." Poznamenal jsem mezi smíchem a objal ho pevněji.
Pak se objevil ten jeho známý, myslím Kim nebo jak.
"Tak co? Jak jste se domluvili?" Vyzvídal. "Nájem 15 tisíc a chtěl bych si u vás odkládat 2 tisíce pro Jina kdyby náhodou ale chci to mít písemně." Kim pokýval spokojeně hlavou. "Jasně s tím nebude problém." Kývl mi na to Kim, pak vzal Jina kolem ramen. "Mno Jinnie, tentokrát jsi v dobrý rukou." Poznamenal Kim s úsměvem.🔸O 3 MĚSÍCE POZDĚJI 🔸
Hyunjin
,,Lásko, pojď se už najíst." dá na stůl další talíř s dalším jídlem! Co tam tak dělá zas! ,,Chceš pivo a nebo džus? Máš tu ještě dvě flašky"
Felix
"Už jdu a džus." Zvolal jsem na něj z ložnice, kde jsem pro mého Jina chystal překvapení.
Soužití s ním bylo dokonalé.
V práci si ho oblíbili a dokonce ho Chan schválně zve na kafe. Ví, že jsem žárlivý typ a já zase vím, že mě s tím jen pajedí.
Han si k Jinovi zase chodí pro rady ve stylu, jak má překvapit svou lásku, protože Jin mě překvapuje každou chvíli.Jediná věc, která se nám ještě nepodařila, bylo právě to miminko. Oba jsme ho tak moc chtěli, že jsme se začali moc soustředit.
Ale dnes to bude jiné.Měli jsme krásnou postel s nebesy a já ji ozdobil okvětními lískty růže. Sehnat modré růže je pěkně záhůl. Modrá je jeho oblíbená barva. Šampaňské se chladí a na tácku mám připravené sklenice. Je to všechno dokonalé.
Ložnici jsem zamkl a spokojeně se vydal za ním do kuchyně. Omotal jsem kolem jeho pasu své ruce a rty přitikl na jeho dokonalý krk. Jin se uchechtl. Tohle miloval.
Hyunjin
,,Máš tam tedy ten džusík" pousmál se. Otočí se a dá mu pusu. Obejme ho kolem krku.
,,Lásko..dělal jsem si a zase nic.." zamumlá smutně. ,,Jestli to mám z toho stresu..? Já nevím" zamumlá smutně. Mačká mu tvářičky ,,A hlavně už jdi jíst"Felix
"Tak jo. Oba jsme se na tuhle myšlenku upnuli a to není dobrý. Takže co děláš o víkendu?" Optal jsem se a dal mu vlasy za ucho.
Líbil se mi bez culíku ale s ním mi připadal strašně sexy."Asi nic. Co máš za lubem?" Optal se Jin a zkoumavě se na mně díval.
Sedl jsem si ke stolu a stáhl ho do klína. "Mám takový návrh. Oba máme v pátek ranní a oba máme volný víkend. Co kdybychom se v pátek sebrali a jeli do wellness hotelu na víkend." Navrhl jsem mu.
Hyunjin
,,Cože!? Jako fakt!? Spolu!" Usmál se do široka. Objímá ho ,,Tak jo!" Dá tu svou tvář na tu jeho. Usmívá se na něho^^
Felix
Nikdy mě neomrzí to jeho nefalšované nadšení. "Ale mám podmínku. O mrněti ani slovo. Necháme tomu volný průběh až to příjde tak to příjde." Řekl jsem a jemně ho škrabkal na zádech. Vím, že tohle zrovna miluje.
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
Fiksi PenggemarCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.