✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Felix
Vylezli jsme s Chanem ven a zírali. Policie nic nedělala a ten hajzl táhl Lulua do auta.
"Co tady tak stojíte?!" Křikl jsem na policii. "Je nám líto ale tady nic nezmůžeme." Omluvili se strážnici a nastoupili do auta a odjeli. "Cože?! Tak chápeš to?!" Otočil jsem se na Chana. "Vůbec. Jestli takhle chrání práva nek tak pak potěž pánbůh." Řekl Chan šokovaně.
Jun
"Všechno jste pokazili! Tupci!" Křikl na nás Lulu. Zíral jsem jak péro z gauče. Co jsme pokazili? Proč se zlobí? Sledoval jsem jak Lulua tahá ten slizoun k autu. Zdrceně jsem si sedl na patník a sledoval jak mi má láska nedobrovolně chce odjet s tím parchantem.
Chtělo se mi brečet. Proč já a proč dnes?Lulu
,,Pojď sem, June." Řekne na oko naštvaně. ,,Hyun, já už mám jeho..prosím. Čekám s ním dítě a nikdy jsem se necítil tak dobře..dobrá..u tebe to občas bylo taky moc fajn..ale já se nechci furt stěhovat sem a tam.." sklopil ouška a čekuje
Hyun
pozoruje ho.
Lulu
Když už konečně přišel Jun. Chytl ho za ruku ,,Tohle je Jun..Hyune. Jste si věkově blíže..prosím.."
Hyun
,,Kolik jsi schopný za něj zaplatit." Ček Juna. ,,Nebo mi můžeš nabídnout i něco jineho?" Založí si ruce a pozoruje ho
,,Víš jakou cenu má mládě neka? Kvůli tobě už menší. KŘÍŽÍŠ TO SE SVÝMA GENAMA, IDIOTE!" Mračí se. Proto s nim nechtěl dítě. Chtěl ho dát s jiným Nekem, dítě pak prodat a mít slušný peníze.
Felix
"Co se tam děje?" Optal jsem se. "To nevím ale vypadá to, že je ten idiot schopný vyjednávat." Pronesl Chan. "Hele, Lixi, ty se vrať za Jinem a já mu popřípadě pomůžu." Radil mi Chan.
Chvíli jsem přemýšlel ale na to kývl i když nerad ale věřím Chanovi stejně jako Junovi.Jun
Přistoupil jsem k nim. "Řekni si cenu." Řekl jsem mu a měl stochutí mu natáhnout. Ve všem vidí jen peníze. Dal bych všechno za to abych měl Lulua u sebe.
Hyunjin
Je naštvaný. Cpe se sladkým! Idiot! Bude se tam cpát a půjdou po nás!
Hyun
,,Chci 4 miliony níže nejdu. Já si ho koupil za 3,5 a tobě dávám poplatek, žes mi ho vzal. To že je na ulici neznamená, ŽE NIKOMU NEPATŘÍ. A to jsem kurva na tebe ještě hodnej."
Lulu
Ček Juna..,,Junie.." spitl.. :( nechce aby mu dal peníze..chce aby to prostě ujednal nějak. :(
Felix
Vrátil jsem se k Jinovi. Byl celkem naštvaný.
Jun
"Hele dám ti za něj 3 milióny. Protože jsem ti ho nevzal. Lulu přišel o domov kvůli tvému jednání a dva roky by byl na ulici.
Navíc než uplynul rok tak tě instituce kontaktovala písemnou formou, které jsem zacáloval já. Takže nic jsem ti neukradl. Tvoje vina, že sis ho nevyzvedl nebo si nereágoval na výzvy." Argumentoval jsem.Hyunjin
Ček ho. Nacpe si do pusy jídlo a dívá se na něj =_=
Lulu
,,Hyun, mats pravdu. Patřil jsem furt tobě." ček naštvaně Juna. Ne, on ho prostě furt bude provokovat kurva už. ,,Ale to on neví a má v hlavě furt tohle, víš? Mohl bys mi to odpustit.."
Hyun
,,Když budeš mít se mnou sex, nebudu chtít ani prachy." ček povrchně Juna. ,,A pak vás nechám si dělat co chcete." Zamručí
Felix
A do prdele. Jin se stále zlobí. To není dobré. "Lásko, nezlob se." Zaškemral jsem. Tohle si odskáču.
Jun
Tak tohle jsem nechápal a po jeho požadavku jsem měl stochutí mu zapíchnout nůž do srdce. Co když mu ublíží? Co když kvůli jeho chování potratí? Zaťal jsem ruce v pěst. "Chci si promluvit s Luluem!" Oznámil jsem mu a táhl od něj Lulua kousek dál.
"Lulu, tohle mu nedovolím. Ublíží ti a ublíží miminku." Řekl jsem mu.
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanfictionCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.