✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Hyunjin
Y: kouří na balkónku. Smutný! Každej ho jen vyhazuje :/
Zalezl tedy k sobě. Opře se o dveře.. alespoň, že to pochopil..já holky prostě nemám rád..zaleze si do postele a nějak se mu podařilo usnout tak brzo
O: ,,On šel domů nebo co??" Čekuje zmateně
Felix
Šel jsem tedy za holkama do obýváku. Obě se na mě tázavě dívaly.
O: "On šel domů nebo co??"
"Ano šel. Dneska se zrovna nastěhoval a Yuki mu nepřipravil zrovna hezké uvítání a z nějakého pro mně neznámého důvodu nesnese holky." Oznámil jsem jim. "Bobík, zajímalo by mně, co se mu přihodilo." Pronesla lítostivě Rachel. "To netuším ale nejspíš to není zrovna příjemná historka." Přitákal jsem. "A my jsme vás v něčem vyrušily?" Optala se Olivia se šibalským úsměvem. "Na co ty hned nemyslíš. Maximálně v pojídání poháru a ve skvělém pokecu." Objasnil jsem s úsměvem. "Hele Lixíku, tobě se líbí, viď." Pronesla laškovně Rachel. "Lhal bych, kdybych to popřel ale nechci na něj nějak tlačit. Zdá se mi, že je plachý ale je i přítulný a je pěkný a..." "a ty v tom lítáš. A to se znáte jen pár hodin." Skočila mi do řečí s úsměvem Olivia.
Povzdechl jsem. "Jo už to tak vypadá. Ale kvůli tomu jste jistě nepřišly, takže, copak po mně chcete?" Optal jsem abych stočil téma jiným směrem.
"Pomoc. Za pár dní má máma narozeniny a my nevíme co ji koupit. Táta ji chce koupit perlové náušnice..." žadonila Rachel. "A ty určitě vytáhneš nejvíc originální dárek." Dodala Olivia. "Naušnice, říkáš? Hmmm. Tak se jí pokládame na celý set. Bude mít náušnice, nárhdelník, náramek a můžeme se podíval i po čelence." Navrhl jsem a holky nadšeně tleskaly.Domluvili jsme se, co kdo koupí a rozpustili poradu. Potom jsem si dal rychlou sprchu a zalezl do postele. Hned jsem usnul.
Hyunjin
🌞 DALŠÍ DEN 🌞
Probudil se celkem brzo! Asi v 8 ráno. A hned to tam připravoval. Uklidil tam znova. Ustlal postel. Navoněl to tam. Udělal palačinky a čajík. Dal talířky na stůl. Připravil i sirup a borůvky! Na ty palačinky.
Dal na stůl dokonce i šlehačku.Pousmal se. Dal doprostřed vázu a do ni dal květiny od..no to neuvěříte od koho. OD YUKIHO. Zvonil tu už v 7 s kytkama a omluvil se mu. Přišlo mu, že i zaflirtoval! Ale to se mu určitě zdálo. Připravil mu i ten obraz.
Sedl si na gauč a vezme si telefon
*Dobré ráno, Felixičku^^ už můžeš přijít se nasnídat!Felix
Ráno mě probudil mobil. Zpráva. Chtěl jsem to ignorovat ale pak si uvědomil, že to může být Hyunjin a může volat o pomoc. Yuki mu nedá pokoj.
Rychle jsem popadl mobil a četl zprávu. On mě zve na snídani? To je roztomilé ^^ zčervenám jako rak.*Dobré ráno Jinnieku, hned jsem u tebe. 😚
Oblékl jsem se a spáchal ranní hygienu a vydal se za svým sousedem. Klepl jsem a hned mi otevřel. Objali jsme se na pozdrav a Jin mě zval dál.
Měl to tam hezké a všude byly jeho obrazy. Ten můj obraz byl na stojanu.
Na stole byly nachystané palačinky a ve váze květiny. "Kde jsi takhle brzo ráno sehnal květiny?" Optal jsem se a snažil se znít nezaujatě ale špetka žárlivosti tak stenjě zněla.
Hyunjin
Ček. ,,Přinesl mi je Yuki. Jsou hezke, vid?" Usmál se ,,Mám rád tulipány" zavrní spokojeně a začne nalévat čaj. ,,Omluvil se mi i a taky byl dost milej. Řekl, že po ránu vypadám dost přitažlivě" zazubil se
,,Chceš ještě něco k palačinkám, co nemám na stole? Nevím jak to máš rád" čekuje ho
Felix
Yuki mu dal květiny? A omluvil se mu? Že by ho praštil víc než jsem chtěl a přeskočilo mu nebo má něco za lubem. "Počkej, cože??" Vyhrkl jsem šokovaně. "Noo byl dost milej a že vypadám po ránu přitažlivě." Zopakoval Hyunjin a mě to začalo šrotovat. Proč se tak chová? Ještě včera ho nazval koštětem a teď tohle?
Najednou mi Hyunjin zamával rukou před tváří a já se vrátil do reality."Promiň cos říkal?" Optal jsem se. "Jestli chceš ještě něco k palačinkám, co nemám na stole." Zopakoval a vypadal naštvaně. Usmál jsem se. "Ne, takhle to stačí, děkuji Jinnie." Řekl jsem s úsměvem. "Po snídani jdu nakoupit. Nechceš mi dělat společnost?" Nabídl jsem mu. Chci ho ohlídat alespoň do té doby, dokud nezjistím, co má Yuki za lubem.
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanfictionCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.