✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨
HyunjinČekuje ho ,,Ty si naštvaný?" Obejme ho kolem krku a dívá se na něho. Vypadá naštvaně, hm? Ale proč by byl? To jak jsem se mu smál?
Felix
"Jo jsem ale ne na tebe, lásko." Vysvětlil jsem mu a líbnul ho. "Na toho maníka, který si dovolil nás vyrušit." Upřesnil jsem a začal mu opečovávat krk. Rukou jsem sjížděl níž a níž aż jsem se zastavil u jeho stehnu. Hladil jsem ho po ní z vnitřní strany. "Takže, kde jsme to přestali?" Optal jsem se provokativně a rukou jsem mu přejel po jeho chloubě. "A už si vzpomínám." Poznamenal jsem, zatímco Jin zasténal.
Hyunjin
Zasmál se. Obejme ho kolem krku. ,,Proč mě zas tak zlobíš?" usmívá se. ,,Dneska bez přípravy, ať to je zajímavé." zavrní a zakousl se mu do krku
Felix
Divil jsem se, že nechce přípravu ale nějak jsem to neřešil. Ostatně já už chtěl být dávno v něm.
"Jak je libo." Pronesl jsem a otočil si ho na čtyři. Tuhle polohu miloval i když já to měl rád spíš zepředu ale jednou se pro něj opětuji.
Začal zase kroutit zadkem z toho jak byl nedočkavý. Já se nad tím usmál a bez jediného upozornění jsem do něj vnikl ale jen kousek.
Jin zasténal a prohnul se v zádech.Hyunjin
,,P-proč mě takhle provokuješ~ já tě taky budu provokovat." zamumlal! Přirazil proti němu~ zavrní spokojeně. ,,Felix! Šup!" Amokuje!
Felix
"Jak chceš, lásko." Řekl jsem a chytl ho za boky. Prudce a rychle jsem začal přirážet a Jin? Ten si v tom jen liboval.
Když jsem cítil, že se blížím k vrcholu, vzal jsem jeho kamaráda do dlaně a začal jsem s ním pohybovat nahoru a dolů ve stejném rytmu.
Nakonec jsme oba vyvrcholili a padli na postel. Oba jsme vydýchávali tuhle společnou a krásnou chvíli.
Hyunjin
Přitulí se k němu. Obejme ho pořádně! Olizuje mu milkies. Má rád jeho cecky! Má je tak hezky vypracované.. "Líbilo se mi to. Mám rád tvoji tvrdou náladu." Zavrní
Felix
Kuokl jsem se na něj a dal mu offinu z tváře. "Takže na tvrdo, joo." Poznamenal jsem s úsměvem a pošimral ho pod krkem.
Hyunjin
"Noo~ docela joo. Mám to u tebe docela rád. Jsi sexy, když se rozčiluješ, jsi takový ráznej..." Zavrní
Felix
"Jo takhle ale nebudeš mě schválně rozčilovat, že ne?" Optal jsem se a jemně ho škrábal na zádech.
Hyunjin
"Ne to nee." Pohladil ho.
O MĚSÍC POZDĚJI
Jsou s prckem u potůčku aby si mohl Aki čvachtat. ^^
Aki: Cáká ve vodě a sahá na kameny ^^
Felix
Bylo horko a voda je tak osvěžující. Jin seděl na břehu a fotil mně a malého, jak dovádíme ve vodě.
Tyhle chvíle mám rád a miluji svou rodinku. Akemi je úžasný a roste před očima. Chtěl bych ještě jedno možná i dvě.Seděl jsem s Akemim ve vodě a prcek mi ukazoval jeden krásně zbarvený kámen. "Ano zlatíčko, ten je krásný. Chceš si ho vzít domů?" Optal jsem se. Akemimu se rozzářili oči a já se na tou roztomilosti usmíval.
Hyunjin
Aki: kývl! Rozhodně ho chce domů! Má rád takové věci!!^^
Čekuje. ,,Snad si takhle budeš hrát i se svým druhým miminkem" usmál se. Po několikatém pokusu to konečně klaplo. Chtěl mu to říct později! Ale nevydržel to. Ví to už od včera
Felix
"Budu si hrát ze všemi našimi dětmi." Ujistil jsem ho s úsměvem a pak se zarazil. Stočil jsem pohled na něj. "Počkej, to už se nám to povedlo?" Optal jsem se. Jin se zaculil jak měsíček na hnoji a kývl na souhlas. Popadl jsem Akemiho do náruče a přistoupil jsem ke kočarku. Akemiho jsem posadil do kočarku. "Teď chvíli zůstaň hačat. Tatínek si tě za chvíli zase vezme." Řekl jsem mu a objal Jina pevně a zatočil se s ním kolem dokola.
Pak jsem ho políbil. "Miluju tě, lásko." Šeptl jsem a zase ho políbil ale vášnivě.✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanfictionCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.