✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Lulu
,,Jo, to zní hezky. Dětem se tam líbí." Usmál se na něho
Hyunjin
,,No neee. Jako jen my dva~ odpočinek od dětiček, neboo?” Čekuje ho s úsměvem
Felix
"Přesně tak. Jen my dva a týden v Andorrském bungalovu. Chci tě mít alespoň na chvíli jen pro sebe." Řekl jsem a při poslední větě ho objal kolem pasu.
Jun
"Jenom doufám, že tam nezačneš rodit." Zavtipkoval jsem a pohladil mu bříško.
Akemi
Seděli s Taem u něj v pokoji. Hráli si s autíčkama. "Těšíš se na sourozence?" Najednou se optal Aki. "Ani ne. Mám strach, že si se mnou přestaneš hrát." Pronesl Tae smutně.
"To se nestane, Tae." Ujišťoval ho Aki a zapřel se rukama ze zadu o podlahu. "A co když jo. Prý jsi byl se mnou už od té chvíle kdy jsem se narodil a prý ti stačil jeden jediný pohled na mně a začal ses chovat jako můj velký bráška. Vlastně se tak chováš, co já si pamatuji celou dobu. Co když bude můj bráška roztomilejší." Trval si na svém Tae. "Aj kdyby, Tae, nemohl bych se s tebou přestat bavit, protože ty jsi nejroztomilejší ze všech roztomilých stvoření." Řekl mu.
Tae zakmytal ouškama a objal ho tak silně, že oba skončili na podlaze. "Hodnějšího člověka neznám. Ve školce si ze mně jen utahovali. Prý mám divné ouška a ocásek." Pronesl mu náruče.
"Ve škole to bude už lepší. Začne do tebe někdo rýt a já mu hned vymluvím jeho názor." Vyhrožoval Aki a objal ho kolem ramen.Tae
Dá mu pusinku na rty. Omotá mu svůj ocásek kolem nožky..,,Mám tě rád, Aki” usmál se
Hyunjin
,,To je úžasný! Felixíčku! Já se těším. Půjdeme spolu do nějakého obchodu a restaurace a dáme si něco dobrého” usmívá se
Lulu
,,Zlatooo. Teprve 7 měsíc. Takhle brzo fakt ne” zasmál se^^ ,,Příště ale rodím jen ty a já..jasný. Žádný sračky do mě dávat nebudete. Urazilo mě to” zamumla
Felix
"Budeme dělat, co budeš chtít." Přistoupil jsem na jeho návrh a byl šťastný za jeho úsměv.
Jun
"Jo. Tae měl taky čas a šel ven o něco dřív než měl." Připomněl jsem mu sic jen dva týdny.
"Jseš si jistý, že to zvládneme sami?" Optal jsem se s jistou obavou.
Akemi
Když mi dal pusu na pusu, tak zrudnul jako rak. Přece jen je to už skoro třináctiletý kluk, který si začíná uvědomovat, že bere Taeho jinak než jako svého kamaráda. Lomcují s ním už hormony.
Tae je ještě dost malý na to aby si uvědomoval city.
Má Taea rád ale ještě neví jak rád. Už od narození se mu líbil a líbí se mu i teď ale dokáže Tae definovat jak ho má rád?
"Tae, počkej." Řekl trochu přidušeně a trochu ho od sebe odtáhl. "Dokážeš definovat, jak mě máš rád? Jestli jako kamarád kamaráda nebo jako bratra?" Optal se Aki. Potřeboval zjistit jak je na tom.
Trápí ho myšlenka, že by přišel o Taea, ať už jako o kamaráda nebo víc.Hyunjin
,,A budeme dělat i to..co budeš chtít ty lásko” pousmál se
Lulu
,,Věř mi. Mi neka rodíme normálně venku. A nikdo nepomáhá” zamumlá a kouká na něj
Tae
,,Mám tě rád jako..hodně!”^^ obejme ho..přitulil se. ,,nechci být bez tebe..”
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanficCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.