✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨
Hyunjin
Oplatí ,,No to nevím” zagebil se a upravuje se
Lulu
,,Neboj se..zvládne to prdelka naše. Možná půjde na soukromou..aby to nehrozilo”
Felix
Šli jsme se kouknout na ten řetízek pro Jina a vybral si. Pak jsme se odebrali do hotelu na pokoj.
Před hotelem stál zase ten sičák, co si myslel, že mu půjčím manžela.
"On nemá dost?!" Procenil jsem mezi zuby.Akemi
Soukromá škola?! "Ale tam já nebudu. Kdo se o něj postará, kdyby náhodou? A-a navíc kde je jistota, že tam bude v bezpečí?" Vyhrkl zděšeně. Pak si uvědomil, že nejbližší soukromá škola je hodina cesty od její čtvrti. "A jsou všechny tak daleko." Zamumlal smutně.
Hyunjin
Chytl ho a vede jinam! ,,Kliddd, půjdeme jinam. Nepůjdem už do hotelu??” Nervózní. Bojí se, že zmlátí Felixe třeba..
Lulu
,,Ještě nevím, prcku. Já do školy nikdy nechodil. Nejraději bych byl, aby byl doma..” zamumlá
Felix
Zastavil jsem ho a vzal jeho tvář do svých dlaní. "Lásko, vím, že se bojíš. Cítím to ale nemusíš. Já se nehodlám vyhýbat nějakým idiotům." A vášnivě ho políbil.
Akemi
"Domací škola? Nebo se můžeš poradit s tátou, má známosti a pomáhá koťatům zapadnout do kolektivu
Hyunjin
Oplatí~ ,,Mám strach o tebe..” pohladí mu zadek..,,miláčku” zamumla ,,chci do hotelu. A vykouřit ti ho” zagebí se
Lulu
,,Ještě to pořešíme, jo? “ pohladil ho^^
Felix
"To je motivace. Jdeme a toho týpka si nebudeme všímat." Vzal jsem ho za ruku a rozešel se k hotelu.
Akemi
"Dokonce má i kontakty na učitele, kteří se zaměřují na domácí vyuku. Což si myslím, že by bylo pro Taea super. Na hřišti, když je tam hodně dětí, tak je docela nesvůj." Řekl strejdovi a vzpomněl si na jednu scénku, kdy se málem Tae rozplakal.
Na hřišti bylo hodně neznámých dětí a on se chytl mé ruky a skoro mu ji drtil. Přiběhla za nimi jedna holka a pozdravila je. Pak si chtěla sáhnout na Taea a ten se málem rozplakal. Ta holčička byla moc rychlá na něj.Hyunjin
Natiskl se na něho a jde tedy..ofc, že týpek na ně má nějaké pindy..
Lulu
,,Má strach nu..je celej po mně” povzdechl si ,,Neboj, nějak to promyslím” pousmál se
Felix
Měl jsem co dělat abych nevybouchl. Ten týpek po nás něco pokřikoval. Nemít vedle sebe Jina, který mě držel za ruku, jinak by se do něj pustil.
Akemi
Věděl, že strejda Lulu udělá vše pro Taea aby se cítil pohodlně a byl spokojený.
Seděli u snídaně a jedli ty palačinky.
Najednou Akemiho napadlo začat krmit Taea. Tae se nechal krmit a přitom spokojeně vrtěl ocáskem.Hyunjin
Mlčky jde..je nějaký unavený..
Tae
Zaculil se a má to všude kolem pusy! Položí mu ruce na stehna
Felix
Dostaneme se na pokoj. "Ten hajzl. Není po jeho tak bude alespoň zkoušet mou trpělivost." Řekl jsem naštvaně s rukama v pěst.
Akemi
Už zase je v situaci, kdy se chce propadnout do země. Cítil jak rudne ale usmál se na Taea. Jednou rukou mu hladí jednu ruku a doufá, že si nikdo ničeho nevšimne.
Jun
Všiml jsem si jak Aki náhle zrudnul. Nenápadně jsem se podíval pod stůl a usmál se. Tae je celý po mamince. Lulu jak může tak mně taky dokáže pěkně provokovat.
Hyunjin
,,To nic, lásko..Buď klidný. Uděláme si hezký večer” usmál se lehce..
Tae
Mačká mu to stehno. Začne vrnět~ kmita ouškama
Lulu
Ček očkem. Uchechtl se. Dá mu ruku na rozkrok. Hladí mu ho tam. Zakmitá ouškama.
Felix
"Ale ty jsi unavený, lásko. Budeš rád, když zvládneš vanu." Řekl jsem soucitně a pohladil ho po vlasech.
Akemi
"Tae…tohle prosím nedělej." Žadal ho a měl co dělat aby neutekl od stolu.
Jun
Přestal jsem se usmívat a koukl na Lulua. Měl zase ten sladký pohled, za který bych mu udělal vše, oč by mně požádal.
Hyunjin
,,Hm..to je pravda” zamumlá a jde unaveně
Tae
,,Já to ale rád dělám” zavrní a čekuje ho^^
Lulu
Druhou rukou hamisuje a dělá jakoby nic. Vleze mu rukou do kalhot a začne mu dělat dobře. Usmívá se na děti ,,Tae, nezlob ho”
T: cek T^T smutny!
Felix
"Myslím, že tu vanu vynecháme a jdeme rovnou do postele, viď lásko." Poznamenal jsem a vedl ho do ložnice.
Akemi
"To ti věřím, kotě ale teď se to nehodí." Řekl mu jemně a vzal ho za ruku, zvedl mu ji ke rtům a políbil mu ji.
Jun
"Souhlasím s Akim. Teď se to vážně nehodí." Pronesl jsem a koukal na Lulua. "Tak ho nezlob." Dodal jsem.
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanfictionCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.