✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨
Hyunjin
,,Joo" rozmázl se na posteli a usíná. Povzdechl si
Tae
Dá mu pusu na tvář!^^
Lulu
,,Už ti stojí" špitl mu. Zazubil se
🎀 O 10 LET POZDĚJI 🎀
Čas rychle běží a naše dítka nám vyrostli.
Akemi a Mihwa už mají své byty a své životy. Akemi mi pomáhá v instituci a věnuje se práci s nekama. Mihwa je kosmetická poradkyně a musím uznat, že je v to dobrá.
Občas příjde radit i do instituce.Doma máme už jen dvojčata. Maxe a Hyunjina. Mají osmnáct a oba jsou zase přes hudbu i když Hyunjin je víc na to umění.
Maxe kolikrát potkáte na hudební zábavě jako dižeje a Hyuna spíš za barovým pultem kde vám namýchá drink.Já a Jin máme konečně svůj klid i když víte co se říká: malé děti - malé starosti, velké děti - velké starosti. Ale ve dvou se to zvládá lépe.
Jun
Nemohl jsem tomu uvěřit. Víte, kolik mi je? 55 let. Nikdy bych nevěřil, že se toho dožiju a že budu mít po svém boku toho, koho miluji a že někdy budu mít rodinu. Taemu je už šestnáct a našemu druhému synkovi deset let. Seho je celý po mně. Jak povahově tak i vzhledově. Tae je zas celý po Luluovi. Ani se nedivím, že se Aki zamilovat do Taea 😁
Jo randí spolu a často u Akiho i přespí. Nechci vědět, co se tam děje. 😁
Seoha spíš zajímá hudba, takže si více rozumí s dvojčaty, hlavně s Maxem.Já jsem stále zamilovaný do svého kocourka s modrými vlasy a nejkrásnějším kukuč. Lulu je prostě můj smysl života.
Hyunjin
Zrovna teď polehává v posteli a odpočívá. Je unavený celkem..
Lulu
Dělá jim něco dobrého k obědu. Miluje starší muže. Takže 55 je ideál. Už když mu bylo 19, tak chtěl partnera kolem 50 hihi. Je prostě na starší daddyse.
Tae
,,Seho. Ty si mi zas sežral sladké" sklopil ouška a zavrčí na něho. Naštvaný. Urazil se dneska na Akiho.
✨ The end ✨
ČTEŠ
Nový soused
FanficCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.