-38-

68 8 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨


Hyunjin

Zavrní~ ,,Mám tvoje sprcháče rád~ hrozně hezky voni no." vleze si na postel a lehl si na břicho. Nadzvedl zadek a netrpělivě čeká. Kouše si lehce ret. Je maličko nervózní

Felix

Díval jsem se na něj. "Ty nedočkavče." Poznamenal jsem s úsměvem a plácl ho jemně přes zadek.
Jin hlasitě vzdychl. Zakroutil jsem hlavou a rukama se zapřel o matraci v úrovni jeho hrudníku.
"Jsi tak roztomilý, když jsi nedočkavý." Šeptl jsem mu do ucha a začal ho líbat na krku, kde jsem mu zanechal i několik drobných značek.

Hyunjin

Příjemně zamručí. Nechává si to líbit~ víc se uvelebil v té poloze a čeká až začne. Kouká do polštáře a pak záboří hlavu do polštáře.

? Zvoní.

Felix

"Kdo to do prdele je?!" Zavrčel jsem. "Klid lásko, já se tam půjdu podívat." Řekl Jin a letmo mě políbil. Oblékl si župan a pevně si ho uvázal a vyšel z ložnice.
Já se šel podívat na malého jestli ho ten zvonek neprobudil.

Probudil ho ale seděl v postýlce a koukal vyhukaně. Vzal jsem ho na ruce a chvíli ho jemně huštal než zase usnul.
Opatrně jsem ho položil do postýlky a šel se podívat na Jina.

Hyunjin

,,Lásko..? Je tu někdo od tebe asi." zamumlal a pak se hned schová za něho. Čekuje toho celkem pohledného muže..

? Ček. ,,Ahoj, prej máš Neka joo?" Prohlíží si ho. Podá mu papíry. ,,A taky nemáš na něj papíry a tak na něj nemáš právo. Patří totiž jednomu pánovi. Xio xu je mu 58 let." zamračí se

Felix

Došel jsem ke dveřím. "Spletl sis adresu, kámo. On není Neko. Vidíš snad někde ouška nebo ocas?!" Řekl jsem naštvaně. Chytl jsem Jina za ruku a stáhl ho k sobě.
Postavil jsem se před něj. Jin se krčil za mně.
"Jinnie, pod televizi je modrá složka, doneseš mi ji?" Požádal jsem ho. Jin kývl a odběhl pro ni.

? "Můžeme to snad vyřešit uvnitř." Pronesl maník a cpal se dovnitř.

Zablokoval jsem mu cestu. "Přes můj práh nepouštím cizí slizouni." Zavrčel jsem na něj jedovatě.
"Tady to je." Ozvalo se za mnou. Jin mi podával složku.

"Děkuji, lásko." Poděkoval jsem mu s úsměv
a převzal od něj složku.
Stočil jsem na týpka vraždící pohled.
"Jaké ti dal šéfík registrační číslo?" Optal jsem se a nachystal si své registrační číslo, pod kterým je zaevidován Jin. Je to pro ně něco jako pro nás rodné číslo.
Týpek mi ukázal registrační číslo a já ho porovnal s Jinovým. Páté číslo se lišilo a já si oddychl.
"Registrační číslo nesouhlasí, kámo. Nazdar!" Řekl jsem a zavřel mu přímo před nosem.

Otočil jsem se na Jina. "Co to je za papíry?" Optal se mě a nebyl dvakrát nadšený. Ani se mu nedivím.
"Tyhle papíry jsou pro takové individua jako byl tenhle. I když nejsi oficiální neko stále jsi tak braný, kvůli genům a tak mi Kim pomohl sehnat tyhle papíry pro tvou ochranu. Nezlob se, že jsem ti o nich neřekl." Vysvětlil jsem mu a objal ho kolem krku.

Hyunjin

,,Nevadí mi to..už jsem se bál, že půjdu pryč!" Obejmul ho. Dá mu pusu a pozoruje před sebe. Pohladí mu záda. ,,Vážně si otevřel s tímhle?" ukáže mu na rozkrok. Začne se mu smát

Felix

"Jo, hele neřeš to." Řekl jsem mu a vyzvedl jsem ho do náruče. Odnesl jsem ho do ložnice.

Položil jsem ho na postel a klekl si na něj. Sklonil jsem se pro polibek a v něm jsem mu začal rozvazovat župan. Rozdělal jsem mu župan a rukou mu přejel po hrudi.

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat