-76-

20 2 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Felix

"Ano. Všiml jsem si ale Akemiho  k sobě pustil. A jde vidět, že Taemu se náš Akemi líbí." Pronesl jsem. "Vypadá to, že ti dva budou silná dvojka teda trojka když počítám i Lulua." Poznamenal jsem a objal svého milovaného kolem pasu.

Jun

Rychle jsem posbíral věci a šel zpátky za Luluem. Nechci ho nechávat samotného nějak dlouho.

"Tak už jsem tady." Oznámil jsem, když jsem vstoupil do obýváku.

Akemi

"Strejdo můžu si ho vzít na ruce? Neboj, už jsem měl brášky." Optal se ho. Byl z Taeho nadšený. Tae měl roztomilé ouška a i ocásek. Byl prostě celý roztomilý.

Hyunjin

Zasmál se. ,,Všiml jsem si, že Akemi už teď pokukuje po klukách místo holčiček” čekuje ho ,,Že by Lulu na to měl čich?” Zagebil se

Lulu

,,Tak si hačni a opatrně..jo?” Když si prcek sednul..tak ho na něj dal. Už je zabalený v dece pro miminka. Ček Juna. Pousmál se a vrti ocaskem. Chtěl by poškrábat za ouškem.

Felix

"Podědil to po nás." Pousmál jsem se. "Je i dost citlivý po tobě. Snad po mně zdědí odvahu a bude statečný se postavit homofobům." Pronesl jsem a napil se džusu.

"Lulu ví o Akemim víc než my dva dohromady." Dodal jsem s úsměvem.

Jun

Tae už byl zabalený do zavinovačky, když ho Akemi dostal do náruče. Objal jsem svého Lulua kolem pasu. "Miluju tě, Lulu." Pronesl jsem a na malou chvíli si přivlastnil jeho rty. "Miluju vás oba." Dodal jsem a byl štěstím bez sebe.
Pohladil ho za ouškem.

Akemi: "Taeíku, teď musíš dobře papat abys byl co nejdřív velký a mohl si se mnou hrát. Už se těším, až si budeme moct spolu hrát." Řekl mu a malý Tae ho chytl za prst.

O 6 LET POZDĚJI

Tae: Už je mu 6 let! Už je velký kluk!
Utíká za Akemim! Bydlí hned kousek vedle sebe^^ zvoní na něj^^ hopsá! Těší se až ho uvidí

Lulu: Čeká ještě jedno. Chce maximálně 2. Rozhodně ne jak Jin a Felix. Ani nahodou!

Hyunjin

JO!? TO MI POVÍDEJ! Uklízí oblečení. Bože..tolik oblečení mi fakt dává zabrat. To je hrůza. Už aby jim bylo 20 let. ,,Felix. To si děláš srandu. To jako hodláš tyhle roztrhané trenky nosit!?”

Maxík: maluje něco mamince..aby to zas mohla dát na ledničku^^

Hyun: maluje Tatinkies na bílé tričko!

Felix

Podíval jsem se na ty trenky. "To jsou moje oblíbené. Tak a dost! Je na čase změnit pračku. Už mi sežrala dva páry ponožek a teď mi roztrhala trenky." Řekl jsem na oko naštvaně a založil si ruce na hrudi.

Najednou kolem koupelny proletěl Akemi a mířil ke vchodovým dveřím.
Vykoukl jsem nenápadně z koupelny.

Akemi otevřel dveře a kolem krku se mu zavěsil Tae. Roste jako z vody.

"Myslím si, že Aki a Tae jsou jasní." Poznamenal jsem s úsměvem.

Opatrně jsem šel do pokoje se podívat na dvojčata.
Maxík si maluje u stolku a Hyun? No za to nás Jin zabije. Hyun mi zdobil bílé tričko svou kresbou.
"No tak tohle maminku asi nepotěší, zlatíčko." Poznamenal jsem s úsměvem.

Jun

Nakonec jsme si udělali ještě jedno aby měl Tae sourozence.
Tae nám rychle vyrostl a začal utíkat za Akemim. No ti dva si hodně rozumí a já jsem za to rád. Aki je hodný a na Taea dohlídne.

Tae: Vrtí rychle ocáskem. :3 ,,Aki, aki!” Usmívá se! ,,Můžeš dneska u nás spinkat! Maminka mi to dovolila!”

Hyunjin

Zakroutí hlavou na Felixem a dále uklízí. Už to chce mít sakra hotove tohle uh.

Max: ,,Hyun je blbeček!”

Hyun: ,,Ty si bebecek! Me gíbí!” Špatně mluví..je opožděný. Ukazuje na tričko ,,gíbí..”

Lulu: ,,Mozna dnes Akiho budeme mít zde. Tae sní už dlouho o tom, že tu bude Aki spát” zasmál se^^

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat