-29-

55 7 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Hyunjin

Přivře oči a užívá si to~ spokojeně zavrní. ,,Slibuju~" položí si spokojeně na něj hlavu a nechá se škrabinkies^^ jemně ho prsty škrabinka na boku :3

Felix

Povečeřeli jsme spolu a dokonce jsme se vzájemně krmili.
Pak jsme si dali společnou koupel.
Po koupeli jsem ho vzal za ruku a vedl ho do ložnice. "Mám pro tebe překvapení." Oznámil jsem mu s úsměvem než jsem odemkl dveře ložnice. "A jaké?" Optal se natěšeně Jinnie. "Uvidíš." Řekl jsem a otevřel dveře ložnice.

Hyunjin

Vejde tam a ček- ,,Co- páni!" Čekuje to nadšeně! ,,To je moc hezký, Felixie!" Usmívá se a skočí na něj radostně. ,,Ty si tak šikovný :3"

Felix

Málem jsem neustál tu jeho radost ale nakonec se to povedlo. Vzal jsem ho pod zadek a vysadil si ho do náruče. Pak jsem s ním vešel do ložnice a opatrně ho položil do té postele. Koukl jsem se na něj. Vypadal tak krásně mezi těmi okvětními lístky.
Vytáhl jsem mobil a udělal pár fotek. "Co to děláš?" Ptal se mě. "Fotím si tě. Vypadáš strašně rozkošně mezi těmi lístky." Řekl jsem a koukl na něj zamilovaně. Pak jsem mu ukázal ty fotky. Jin se usmál a vzal mi mobil z ruky. Jednou rukou mě stáhl k sobě a začal fotit sejfíčka.

Hyunjin

Zasmál se ,,Ne že nad tím budeš dělat prasárny!" Odloží pak telefon a vleze si na něj :3 ,,Vypadáš takhle dole taky dobře" zavrní. Nahl se k němu a kouše mu krk

Felix

Jako vždycky mě zajímalo jaké to je být dole i když jsem se toho trochu bál ale zase Jinovi jsem věřil.

Ale dnes ne. Dnes si chci užít já. Přetočil jsem ho pod sebe. "Ale tobě to sluší víc." Řekl jsem mu a přisál se mu na krk. Rukou jsem mu zajel do vlasů a pohrával si s jeho vlasy.

Hyunjin

Spokojeně zamručí. Zakloní lehce hlavu aby se mu lépe dostal ke krku. Obejme ho kolem krku a čekuje. ,,Felix? " spitl. Chytl ho za tváře a usmívá se na něj. Je za něj tak rád!

Felix

Ukončil jsem značkování a vzhlédl jsem na něj. "Copak je, lásko?" Optal jsem se a rukou mu zajel pod tričko.

Hyunjin

Zrudl af. Zakryje si obličej. ,,n-nic" je shy teď. Proč je Felix tak dokonalej a já nee :((

Felix

Tak tohle už moc dobře znám. "Už zase máš ty stavy? Lásko, jsi jedinečný." Řekl jsem mu. Čas od času má stav, kdy si myslí o sobě, že je nula, což vůbec není pravda. Někdy mám stochutí ho přehnout přes koleno a naložit mu pětadvacet na zadek, který je mimochodem strašně sexy.

Hyunjin

Čekuje.. obejme ho pořádně. ,,Promiň lásko.." zesmutní a dá mu pusu. Pozoruje ho. ,, Nevím co bych bez tebe dělal.."

Felix

"To nevím ale nechci abys měl tyhle stavy. Ty jsi skvělý a už se nikdy nepodceňuj." Káral jsem ho a pak ho líbnul na líčka a na rty.

Hyunjin

Chytl ho za tváře a mačká mu je. ,,Ty si takovej můj hezounek. Viď~" zavrní spoko. Pohladil mu hruď

Felix

"Si piš. A teď ti ten tvůj hezounek ukáže jaký dokáže být ďáblík. Chceš?" Optal jsem se šibalským úsměvem se a klekl si na posteli. Jin se usmál. Pomalu jsem ho vytáhl do sedu a sundal mu tričko. Rty jsem přisál na jeho kliční kost. Vysloužil jsem si slastné zasténání. Mé ruce mu mapovaly jeho dokonalou hruď.

Hyunjin

Hladí mu vlásky a občas zatahá. Dělá tohle rád z nějakého důvodu. Pousmál se. ,,Tak jo~" zavrní a štípne ho do milkies! Zasmál se^^

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat