-32-

67 8 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Hyunjin

Koukl zas na Felixe..vykoukl z trička od krku. Dá mu pusu. Obejme ho kolem hrudi a polozi si hlavu na jeho rameno..zamručí spokojeně. ,,Tak co..?"

Felix

Objal jsem ho líbnul ho ještě na čelo. Pozorně jsem sledoval Kima. "Nenapínej nás. Co je s Jinniem?" Optal jsem se. "No nic, jen čekáte miminko." Oznámil nám šťastně Kim a začal se smát. "Počkat, cože!" Vyhrkl jsem a koukl se na Jina, který to taky nemohl pobrat.
Zavrtěl hlavou a pak se zeptal: "Jako vážně??"
"Scela vážně. Tady máš. Místo těch léků, které bereš jsem ti tady napsal jiné a tady máš ještě vitamíny na imunitu. A gratuluji pánové." Řekl s úsměvem Kim a podával mi recepty. Já byl ještě stále v šoku. Jin radostně vypískl zatleskal a padl mi kolem krku.

Kim nám pogratuloval a odešel. Šli jsme ho odprovodit ke dveřím. Já se podíval na recepty a pak mi to došlo. "My budeme mít miminko." Řekl jsem a podíval se na Jina, který se usmíval od ucha k uchu a pokyvoval hlavou. Pevně jsem objal Jina a zatočil se s ním.
Pak jsem ho zase postavil a vzal jeho tvář do svých dlaní. "Miluji tě." Řekl jsem mu nadšeně a letmo ho políbil.

Hyunjin

Zaculil se. ,,Ale je to divný" zamručí. Dívá se na něho. Zavrní spoko. Obejme ho a nechává se různě hladit. Mazlinká se s ním. Proto měl tak divný pocit asi. A taky spolu nejsou tak dlouho a už budou rodina! To se mi ale líbí :3 mám sarm! Zazubil se a zakousl se mu do ramene^^

Felix

O ROK POZDĚJI

Je to už rok, co se nám narodil krásný chlapeček. Pojmenovali jsme ho Akemi a radovali se s každého dne s ním.
Akemi si oblíbil své tetičky a Jin byl vždy nesvůj, když si Akemiho brávaly na procházku.

"Co když si nebudou vědět rady." Strachoval se Jin, když byly zase tetičky venku Akemim. Já seděl na pohovce a usmál se.
"Lásko," Zavolal jsem na něj. Stočil pohled na mně. "pojď ke mně." Řekl jsem a vzal ho za ruku. Sedl si ke mně do klína a objal mě kolem krku. "Jednu výhodu to má, že si tety berou malého ven." Poznamenal Jin. "Aha a jakou?" Optal jsem se ale věděl jsem kam tím míří.
"Alespoň máme chvilku pro sebe." Šeptl mi Jin do ucha a pak mi ho olízl. "Hmm. Asi tuším, kam tím míříš." Přikyvoval jsem a vášnivě ho políbil.

Hyunjin

Oplatí~ ,,Co třeba pořídit mu brášku~" zavrní a jemně mu pusinkuje krk. Občas ho někde kousl aby mu udělal viditelnou značku na krku. Pohladí mu hruď.
,,Chci mít s tebou aspoň 2 děti" zavrní

Felix

"Počkej, počkej, Akemi zrovna nedávno oslavil své první narozeniny a ty chceš hned další?" Optal jsem se.

Sice by mi to nevadilo. V kavárně mě Chan povýšil na vedoucího, což znamená, že jsem si finančně polepšil, takže zvládám uživit svou rodinu a ještě máme rezervu.
Jde mi spíš o Jina. Akemiho miluje a je skvělým tátou ale zvládne dvě?

"No a?" Zarazil se Jin. "Nebo ty snad nechceš?!" Řekl uraženě Jin. "Lásko, víš moc dobře, že udělám všechno o co mě požádáš a jestli chceš mít další děťátko, tak prosím ale polož si sám sobě otázku: Zvládnu dvě dítka?
Ne že bych tě chtěl nějak shazovat. Jsi báječný otec, spíš mám strach o tvé zdraví." Vysvětlil jsem mu a líbnul ho.

Hyunjin

,,Když už tak maminka." Zamračil se. Je na to háklivej. ,,A ty si jako myslíš, že když se trochu zhoršilo me psychické zdraví, že se nedokážu postarat!?" Sleze z něho. ,,Víš co? Neřeš to. Byla chyba se ptát. A chci aby už vrátila moje dítě!" Nastvane rozhodil rukama.

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat