-84-

15 4 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Felix

Po nějaké době jsme se rozešli do centra a procházeli se po obchodech.
Začal jsem uvažovat, kde bych byl nemít Jinnieho.

Jun

"Ale noták, Aki, za to se nemusíš stydět. Víš, chápu tě. Tae je věrná kopie Lulua a já měl taky, co dělat abych Luluovi odolal. Mno nakonec jsem neodolal, protože se jim nedá odolat." Pronesl jsem s úsměvem.

Akemi

'No jo ale já musím.' Argumentovala jeho hlava. "Děkuji, strejdo." Děkoval mu přes prsty a koukl na něho. Děkoval mu spíš ironicky, protože si uvědomoval ten věkový rozdíl.
Něco jiného by bylo kdyby oba byli dospělí ale Tae je dítě a on podstatě taky a je zmatený ze svých citů.

Lulu

Zavrtí ocáskem. Cute. Pohladí Akiho ,,Hlavně před tím neutíkej” zavrní

Tae

Skočí na Akiho! Zaječí^^

Hyunjin

Zalezou do obchoďáku a čekuje nějaké oblečení ,,To je docela hezké” zamumla

Felix

"Tak si vyber, co budeš chtít." Řekl jsem mu s úsměvem a do oka mi padl krásný šátek. "Lásko? Jaký názor máš na tento doplněk?" Optal jsem se a vzal jeden vzorovaný šátek v barvách duhy.

Jun

"Jo, tak já jdu vám nachystat palačinky." Řekl jsem a nechal je osamotě.

Akemi

Tae na Akiho skočil a stratil balanc. Oba skončili na zemi. "Ach Tae." Vydechl a objal ho kolem pasu.

Hyunjin

,,Jako hezký. Ale moc se mi to nelíbí jako to nosit a tak” zamumlá nervózně hah.

Tae

Olizuje mu obličej

Lulu

,,Tae..Akemi není zvyklý na naše zvyky..” zamumlá aby toho Tae nechal

Felix

Tak šátek ne. Opravdu nevím co mu mám koupit. Všiml jsem si jak byl nervózní. Přistoupil jsem k němu a vzal jeho tvář do svých dlaní. "Lásko, nemusíš se bát, odmítnout ten šátek.
Víš, mám takové dilema, poprvé od té doby, co jsme spolu, nevím co ti mám koupit a nechci ti kupovat něco co se ti nelíbí nebo co bys nevyužil. Proto se ptám." Řekl jsem mu pravdu.

Akemi

"Děkuji strejdo ale pomalu si díky Taea začínám zvykat." Řekl s úsměvem a Tae ho začal olizovat ještě víc. "Noták, to už stačí, kotě." Snažil se ho zastavit, protože se mu zase ozýval ten samý problém.

Hyunjin

,,Nemusíš mi nic kupovat..stačíš mi ty a naše děti” dá mu pusu ,,Jsi milej~”

Luli

,,Ještě mu uděláš nepořádek v teplákách jako já tvému tátovi~” zagebil se^^

Tae

Zakmitá oušky. Sedl si vedle a čekuje spoko Akemiho

Felix

"Ale. Ach jo…já jen, že je to moje tradice, lásko a teď ji mám porušit? Tak co třeba rětízek na krk nebo na zápěstí?" Argumentoval jsem. Opravdu nechci porušit svou tradici.

Akemi

Tohle si strejda mohl odpustit a při pohledu na Taea jsem zrudl jak rak. Zase.
"Díky strejdo. Místo toho abys mi poradil, co s tím mám dělat abych nemusel před tím utíkat, tak na to velice krásně upozorníš." Řekl jsem mu a uraženě si založil ruce na hrudi.

Hyunjin

,,Tak půjdem na záchody, hm? To na to nemáš chuť nebo? “ Čekuje ho. ,,Mám pod oblečením sexy prádélko a podvazky” zavrní

Lulu

,,Hlavně sexík až v 18! A- a taky ochranu! Bude moct mít děti jako já”

Tae

Nerozumí těm věcem. Zvedl se a běhá! Dělá letadlo weee

Felix

"Chuť tě kdykoliv a kdekoliv a záchody zní lépe než kabinka." Řekl jsem s úsměvem a táhl ho na záchody.
Kde jsme si to rozdali a jak jsem předpokládal, tak Jin byl hlasitý ale já ho taky nešetřil.
Jak jsme skončili a oblékli se. "No to prádelko je vážně sexy ale víc sexy jsi bez něj. Na pokoji bude pokračování." Pronesl jsem a líbnul ho.

Akemi

"Počkej teď máš na mysli mých 18 nebo až bude Taemu 18? A...a neboj asi bych si netroufl bez ochrany, pokud nebudeme připraveni na rodičovství." Řekl a koukl na Taeho. Usmál se. "Je tak roztomilý." Pronesl a láskyplně ho pozoroval.
"Teď se bojím jak půjde do školy, jak ho budou brát. Samozřejmě na něho dohlídnu jak to půjde ale taky u něj nemohu stát celou dobu." Řekl čeho se teď obává nejvíce. Ještě je ve školce ale po prázdninách nastupuje Tae do školy.

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat