-49-

50 5 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Felix

Objal jsem ho a škrabkal ho na zádech. "Dobře lásko, pro tebe a děti bych udělal cokoliv." Poznamenal jsem a líbnul ho na čelíčko.
Konecně jsme mohli spát.

Jun

Rty jsem dostal k jeho bradavkám a pohrával si s nimi jazykem.
Bradavky jsou jeho slabina.

Zbavil jsem ho veškerého oblečení. Prohlížel jsem si ho. Byl nádherný a já měl štěstí, že patří jen mně. Sklonil jsem se k jeho oušku a šeptl:
"Jsi nádherný, Lulu."

Hyunjin

Spinká tedy nebo se o to alespoň snaží.

Lulu

"Já vím~" Lehne si na záda a různě se mu ukazuje :3

Felix

Škrabkal jsem ho jemně na zádech a čekal až usne. Jenže ani po deseti minutách nezabíral. Obvykle stačilo pět minut a usínal.
"Co je s tebou, lásko?" Optal jsem se ho. Dělal mi starosti.

Jun

Miluju, když se mi takhle předvádí. Je roztomilej.
Moje touha už je značně vidět a dost to bolí. Sklonil jsem se k jeho rtům a spojil je. Rukou jsem mu začal kroužit kolem jeho vnitra.

Hyunjin

Začínají mu chybět ty prášky. ,,C-co? Nic" zamumlal. Sedl si.. ,,Jen si dojdu na záchod." zamumlal a jde rychle pryč

Lulu

Oplácí~ ,,Jsem tak za všechno rád~" zavrní ,,Už ho do mě dej" zamručí a otočí se na břicho. Vystrčil na něj zadek a zvedl ocásek. Omotá mu ho kolem krku

Felix

Tohle se mi nelíbí. Něco s ním je. Zítra se spojím s Kimem ať se na něho příjde podívat.

Jun

A je to tady. Zase je nedočkavý a pak si bude stěžovat, že ho bolí zadeček. "Ani nevíš jak rád ale pak si zítra budeš stěžovat, že tě bolí zadeček, takže hezky po pořadě." Řekl jsem a vsunul jsem mu do otvoru jeden prst ale i tak jsem ho nehodlal nějak šetřit.

Hyunjin

Po chvilce přišel a lehl si dál od Felixe. Je teď nesvůj. Je nervózní docela

Lulu

Začne tiše vzdychat. Má rád jeho prsty, má je dlouhe. ,,J-Junie~ když já už tě chci.."

Felix

"Jinnie, co se děje?" Optal jsem se znovu. Byl jsem z toho dost nervózní. Udělal jsem něco špatně? "Ublížil jsem ti?" Optal jsem se. Takového ho neznám a bolelo mě u srdce ho takhle vidět.

Jun

Aaww zbožňuji, když mně oslovuje 'Junie'.
"Ještě chvilku." Šeptl jsem mu do ucha a přidal ještě jeden prst. Zrychlil jsem a postupně jsem si ho připravoval na můj vpád.

Hyunjin

,,Ne..nic si neudělal.." ček ho. ,,Je mi divně. Je mi blbě a tlačí mě na hrudi." Steče mu slza. ,,J-je mi ze sebe blbě. Mám chuť si ublížit.." Ukáže mu ruku..trochu se pořezal

Lulu

Zavrčí na něj. ,,Budu nepříjemný! Dělej!" Prsk! Zakousl se mu do ruky. Je naládičkovej.

Felix

"Lásko." Pevně jsem ho objal a hladil ho po vlasech.
"Jak dlouho máš tento stav?" Optal jsem se ho.

Jun

"Hey, tohle na mně neplatí a ty to víš, Lulu." Řekl jsem mu rozlobeně.

Hyunjin

..Nevím..." Fňuk... ,,Já fakt nevím." Začne brečet.

Lulu

Kouše ho naštvaně do ruky! Sklopil ouška.

Felix

"Tak počkej." Řekl jsem a natáhl se pro mobil.
Vytočil jsem Kima.

K: "Felixi, víš kolik je hodin?" Optal se rozespale.

F: "Vím ale ty víš, že kdyby to nebylo akutní, tak ti nevolám."

K: "Jin?"

F: "Jo."

K: "Za chvíli jsem tam."

Oznámil mi a zavěsil. Svíjel jsem v náručí Jinnieho a hladil ho. "Za chvíli je tady Kim a on ti pomůže." Oznámil jsem a škrabkal ho na zádech.

Jun

"Lulu, přestaň!" Řekl jsem trochu hlasitěji a chytl ho za ruce. Všiml jsem si těch sklopených uší, což znamená, že ho to mrzí ale nemůže si pomoct.
"Kocourku, uklidni se." Řekl jsem tišeji a pohladil ho po hlavě.
Za tu dobu, co jsme spolu, jsem si zvykl na různé jeho nálady ale tohle bylo něco nového.

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat