-37-

57 8 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Felix

"Pokud odejdu, tak to budeš vědět, Jine. Potřeboval jsem to všechno rozdýchat, proto jsem musel ven. Jak dlouho přede mnou bereš léky jen na oko?" Optal jsem se na to, protože mě to zajímá už od chvíle, kdy jsem našel ty léky pod polštářem.

Hyunjin

,,Skoro týden..” zamumlal. Čekuje ho. ,,...není to dlouho.” Zamručí a zaleze si pod deku. Schoval se tam. Prsk! ,,A neptej se furt!”

Felix

To není tak dlouho. "Dobře, tak nechme toho." Usmál jsem se. Jin se schoval přede mnou pod deku.
"Kdepak je můj kocourek?" Optal jsem se a začal ho přes deku lechtat. Jin se začal smát.

Hyunjin

,,To šimrá!” Vykoukl a zatahal ho za vlasy. Zasmál se :3 ,,A s kým sis to včera psal? Koukal jsem ti na oznámení a bylo tam Kiroušek a srdíčko..” zamumla ,,Je to doufám jen kamarád” zamumla

Felix

"Aha. Tady někdo žárlí. Tak poslouchej, Kiroušek je Han a to srdíčko je tam, protože je to můj dlouholetý nej kamarád. Kiroušek je jeho přezdívka, která vznikla úplnou náhodou.
Jednou jsme seděli na pivě a jemu se motal jazyk a místo krysouček řekl Kiroušek. Chápeš?" Vysvětlil jsem mu a letmo ho líbnul. "Ty nemáš důvod žárlit na nikoho i když jsi roztomilý." Řekl jsem mu pořádně ho objal.

Hyunjin

Cekuje ho. ,,Aha..” zamumlal.. Pozoruje ho. ,,...a nechceš nové miminko, teď..?” Zesmutní lehce. Pohladí mu hruď..,,Jsem v pořádku. Jasný..” cek jinam

Žárlivej je a dost. Má Felixe dost rád.

Felix

Díval jsem se na tu jeho smutnou tvář. On vážně o to druhé miminko tak moc stojí. Odvrátil pohled ode mně.
Vzal jsem ho jemně za bradu a natočil mu hlavu na mně. "Tak moc chceš druhé miminko, že nedokážeš počkat tři měsíce?" Optal jsem se ho. Jinnie kývl na souhlas a dodal smutné kukuč.
"Víš, že ti nedokážu říct 'ne', lásko."

Hyunjin

,,Já viim...” zazubil se. ,,...ale vím, že to mimčo chceš takyy. Ty se hrozně hezky staráš..” cekuje ho a zaleze si zas pod deku. Je shy.

A: probudil se..cekuje..fnuk

Felix

Zaslechl jsem malého, tak jsem se postavil jsem se. "To si piš, že chci. Jdu mrknout na prcka." Řekl jsem a vyšel z ložnice.

Vešel jsem do pokojíčku a Akemi seděl v postýlce a plakal. Vzal jsem ho do náruče se slovy: "Copak je, broučku?" Ano vím, že mi neodpoví.
Sedl jsem si s ním do houpacího křesla a trochu ho začal houpat. Začal jsem mu broukat známou melodii.

Za chvíli zase spinkal jako miminko. Jemně jsem ho líbnul na čelícko a dal ho zpátky do postýlky. Ještě jsem ho pohladil a chtěl vyjít z pokojíčku, když jsem si všiml Jina v županu, jak se na mně usmívá.
Vzal jsem ho kolem pasu a líbnul ho na tvář. "Chci mít s tebou kupu dětí." Šeptl jsem mu do ucha a vedl ho do ložnice.

Hyunjin

,,kupu joo” tiše se zasmál. ,,Nakonec je dobrý být hybridem. Až na to, že normální lidi na tebe mají jinej názor..” zamumla. Sedl si na postel a da si nohu pres nohu. Schválně to udělal. Aby mu šla vidět hezky noha

Felix

Sedl jsem si vedle něj. "To jo ale i s tím se vypořádame." Řekl jsem a vedl jsem svou ruku od kolena nahoru až se zastavil u jeho stehna z vnitřní strany.
Věděl moc dobře, co se mnou dělá, když si dá nohu přes nohu.

Hyunjin

Hodil na něj ten svůj smash pohled a pozoruje ho~ nahl se k němu a olízl mu čelist. ,,Hezky voníš..” zavrní spokojeně. Má rád jeho doteky

Felix

Spojil jsem naše rty ve vášnivý polibek a přitom jsem pokračoval ve zkoumání jeho kamaráda. Zasténal mi do polibku a to už jsem se neudržel a sundal mu ten otravný župan.
"Ty zas nějak povědomě. Zase jsi použil můj sprcháč?" Optal jsem se s úsměvem.

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat