-36-

65 6 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Felix

Objal jsem ho kolem pasu a hlavu zabořil do jeho hrudi. Jin mi zajel oběma rukama do vlasů a hladil mě.

Akemi byl v sedačce, která ho houpala. Ze začátku se mu to líbilo ale pak už se začal ozývat.

"Víš co, uložíme Akemiho a půjdeme spát taky. Co ty na to?" Navrhl Jin.
Vzhlédl jsem na něj.
"Akemi se dnes nebude koupat?" Zeptal jsem se. "Dnes to přežije. Potřebuji tu koupelnu zítra pořádně vydrhnout." Odpověděl Jin a letmo mě políbil.
"Dobře." Souhlasil jsem s tím. Jin se postavil a vzal malého do náruče.
Akemi má svůj pokojíček, kde spinká, který je hned naproti naší ložnice.
Akemimu jsem čas od času zpíval ukolébavku, protože ho to rychleji uspává.
Občas usne bez mé ukolébavky ale to se v noci probudí anebo má neklidné spaní.
Dokonce jsme museli nahrát mou ukolébavku na diktafon a občas mu to přehráváme.
Jin tu ukolébavku umí taky a zkoušel ji Akemimu zpívat ale Akemi ji prostě chtěl slyšet ode mně.

Vzpomínám si, kdy Jin zkoušel poprvé zpívat Akemimu ukolébavku. Akemi ho chvíli poslouchal a pak se rozplakal. Jin za mnou přišel i s malým do ložnice se slovy: "Bohužel tatínku, jsi prostě žádaný." A usmíval se u toho.

Od té doby jsem večerní uspávání měl na starost já.

Jin mi podal Akemiho. "Nezapomeň, máš uspat Akemiho ne sebe." Upozornil mě s úsměvem Jin. "Rozkaz, šefe." Pronesl jsem a letmo ho políbil.

Zmizel jsem v dětském pokoji a sedl si do houpacího křesla. "Tak jo, broučku, můžu začít?" Optal jsem se malého, který si žužlal paleček. Vyměnil jsem mu paleček za dudlík a začal zpívat ukolébavku.

Po pěti minutách Akemi klidně spal v mé náručí. Opatrně jsem ho uložil do postýlky a potichu odešel do ložnice za Jinem.

Hyunjin

Hodil si ale ryhlou sprchu, když šel uspat toho jejich prcka.
Pak si zalezl nahej do ložnice. Ček Felixe ,,Namažeš mi záda, prosím?" Podá mu krém a čeká, až ho namaže.

Felix

S úsměvem jsem si vzal krém od Jina a sedl si za něj abych ho mohl namazat. Než jsem si nanesl krém na ruce, tak jsem ho políbil na krku.
Namazal jsem mu záda a krk taky.

Hyunjin

Dívá se na něj přes zrcadlo. Pousmal se. Pak ale podíval na svoje tělo. Přestal se usmívat. Vadí mu, že přibral po Akemim. Chce být zas tak hezký a hubený. Otočí se na Felixe. Přitulil se k němu.

Felix

Všiml jsem si toho smutného pohledu. "Copak je, lásko?" Optal jsem se a pohladil ho po vlasech.

Hyunjin

,,Přibral jsem." sáhl si na břicho. Zesmutní. Objeme ho pevně kolem pasu. Je furt nahej

Felix

Objal jsem ho pevně. "Mně to vůbec nevadí. Náhodou ti to sluší." Povzbuzoval jsem ho.

Znám tyhle kecy ohledně váhy. Vyrostl jsem s dvěma holkama, které to řešily pořád, takže vím co mám a nemám říkat.

"Lásko, chceš ještě jedno miminko?" Optal jsem se a koukl na něj.

Hyunjin

,,Myslíš..?" Zamumlá lehce s úsměvem. Pohladí mu bradu. ,,Když já nevím no..vypadám jinak" zamumlá.
Ček ,,Chtěl bych! Aby Akemi nebyl sám.." spitl. ,,A vždycky jsem chtěl aspoň 2" čekuje
"A hlavně s tebou klidně 4!" Usmál se

Felix

Hladil jsem mu po stehnech. "Tak i v tomto uděláme kompromis, jo? Počkáme alespoň tři měsíce ať víme, jak ti to půjde bez léků a pokud ti bude dobře, tak ti udělám klidně i 4 děti. Souhlasíš?" Navrhl jsem. Vím, že se mu ten nápad nebude zamlouvat ale já chci mít jistotu.

Hyunjin

Čekuje..,,Až za 3 měsíce..?" Pohladí mu tvář. ,,Ale tak dobrá. Jen jsem opravdu normální.." klepe lehce nohou a pozoruje svoji bolavou ruku. ,,Bál jsem se..že si odešel ode mně" zamumlá.

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat