✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Hyunjin
Ček ho.. ,,Já žádné prášky už jíst nebudu. Jinak..jestli mi je budete nutit..j-já si zas ublížím." Dá si jeho ruku na svou tvář..
Lulu
Prohl se lehce~. Hladí mu vlásky a pak se mu zakousne do krku. Označkovává si ho tak. Kousance mu dělá. Aby každý neko věděl, že tento pán už je jeho :3
Felix
"Klid, lásko. Já ti je nutit nebudu ani nechci." Ujistil jsem ho a pohladil ho po tváři. "Ale trápí mně vidět tě, jak trpíš. Takže se ptám, jak ti můžu pomoct? Jak ti mám ulevit?" Optal jsem se ho.
Jun
Uznavám, že teď ty jeho kousance jsou i vzrušující.
Omotal jsem si jeho ocásek kolem ruky a oběma dlaněmi ho chytl za boky. Začal jsem trochu víc přirážet.Hyunjin
,,Já nevím..nevím co se děje..proč se takhle cítím. Najednou se prostě takhle cítím.." fňuk..
Lulu
Různě se pod ním kroutí a hlasitě vzdychá. Po chvilce se udělal! Nikdy to nevydrží
Felix
"Tak jo, uděláme zase kompromis. Půjdeme teď spolu spát ale prášky si dáš do nočního stolku. Kdyby to nešlo, tak si jeden vezmeš a uvidíme co to s tebou udělá. Ber to tak, když tě bolí hlava, vezmeš si prášek. Co ty na to?" Navrhl jsem mu.
Jun
Líbilo se mi, jak krásně vzdychal a jak se hezky kroutil pode mnou. Nikdy moc nevydržel ale mě to nevadilo.
Ještě pár přírazů a udělal jsem se do něj. Zadýchaně a znaveně si lehl vedle něj. "Lulu, může pán milovat svého neka?" Optal jsem se a koukl se na něj.Hyunjin
Uvelebil se v posteli a čekuje ho ,,Jo..dobré no." špitl a dívá se na něj.
Lulu
Vleze si nad něj a lehl si. ,,Může.. pán může všechno." Olizuje mu tvář! ,,Dej mi tam prst..ať to nevyteče." zavrní ,,Ty jsi unavený? Jde na tebe věk??" Zazubil se.
Felix
"Miluji tě a nedopustím aby ses trápil." Řekl jsem scela vážně. Lehli jsme si a já ho objal kolem pasu, škrabkal jsem ho na zádech. "Teď se snaž usnout." Řekl jsem mu a líbnul ho na čelo.
Jun
"No to víš, třicítka na krku." Poznamenal jsem s úsměvem ale udělal jsem oč mně žádal. "Lulu, mám ještě jednu otázku ale nechci abys mi na ni odpověděl, jen proto, že jsem tvůj pán." Řekl jsem a sledoval jeho reakci.
Hyunjin
Přivře oči~ zavrní a dá mu pusu na rty. ,,Možná..mi ten prášek dej.." odhrne si kratasy a ukáže mu svoje pořezané stehno..
Lulu
Nastražil ouška. ,,Mám rád starší~ miluju starší muže." Dá své čelo na jeho hruď a vrní ,,Uhm??" Zakmitá ouškama.
Felix
"Jinnie, lásko, trápil ses dlouho, že jo." Poznamenal jsem a podal mu pláto s tabletama a šel mu pro sklenku s vodou.
Jun
"Lulu, chci se tě zeptat...." Začal jsem a natáhl se do nočního stolku pro krabičku. Otevřel jsem ji a ukázal mu krásný, zlatý prsten. "Prokážeš mi tu čest a vezmeš si mě?" Optal jsem se ho.
Hyunjin
Dívá se na ně..vyndal jeden a schová ho pod polštář. Čeká až přijde Felix.. ,,Už jsem ho polk!" Škrábe si ruce.
Lulu
Naježí se mu chloupky! Udělá roztomilej zvuk a kývl! ,,Vezmu!" Vrtí ocáskem. Vezme mu tu krabičku! Dá mu pusu a prohlíží si ten prstýnek^^
Je nadšený^^Felix
"Jo? Zvedni polštář!" Přikázal jsem mu přísně. Čekal jsem až tak učiní.
Jun
Zasmál jsem se. "Počkej kocourku, krabičku si třeba nechej ale dej mi ten prsten ať ti ho můžu nasadit." Řekl jsem mu s úsměvem..
Hyunjin
Ček. Sklopil hlavu... "Proč? Spolkl jsem ho, lásko." Špitl.
Lulu
Podá mu krabičku. Dá k němu ruku. "Tak honem~"
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanfictionCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.