-75-

29 4 0
                                    


✨ Krásné počteníčko sluníčka ✨

Lulu

Schová si ho pod tričko a olizuje mu ouška..mají svoje zvyky, které pro lidi můžou být pěkně nechutné. Olizuje mu i tváře. Zapamatovává si jeho pach.
Jakmile se k němu někdo přiblíží, tak začne něco jako vrčet. Hlídá si svoje koťatkies. A je rozrušený. Sakra měli se ho napřed zeptat a ne hned konat zas bez jeho názoru..tohle mu fakt začíná vadit

Hyunjin

Dívá se na ně^^ raději dál od Lulua aby na něj zas nevrčel!

Felix

"Myslíš, že už to má Lulu za sebou?" Optal jsem se Jina.
Mihwa se k nám rozeběhla a objala Jina kolem pasu.

M: "Mami, Aki si se mnou nechce hlád a ničí mi bábovičky, které jsem uvařila."

Stěžovala si maličká a měla slzy na krajíčku.

Jun

Pozoroval jsem Lulua, jak čistí Taeho.
"Tak jo, myslím, že teď už to zvládnete sami." Pronesl Kim. Oba jsme věděli, že teď Lulu nepustí Taeho abychom ho umyli a tak jsme se o to ani nepokoušeli.

"Děkuji, Kime." Poděkoval jsem. "Není zač. Za dva dny se příjdu na vás kouknout jestli jste v pořádku, ano Lulu?" Pronesl Kim.
"A gratuluji vám máte krásné a zdravé koťátko." Dodal s úsměvem Kim a odešel.

Hyunjin

Ček ,,Tak pojď, jdeme za tím lumpíkem" dá si ji na sebe a jde na písek. ,,Aki. Proč to děláš sestřičce?! To že jsi naštvaný, za to my nemůžeme. Mazej a jestli takhle se budeš chovat..tak žádný Tae." Dá prdelku do písku ,,Jen si hraj zas..on tě už nechá." ček Felixe ,,Už tam můžeš, už má Taeho venku."

Tae: přisaje se mu na milkies a saje.

Felix

Vešel jsem do obýváku a koukal na to mrně co se tulilo k Lulu. "Je nádherný. Gratuluji vám." Pronesl jsem s úsměvem.

"Ehm, Lulu, Aki by se chtěl taky podívat. Může?" Optal jsem se ho.

Jun

Přisedl jsem si k Luluovi a koukal na toho drobečka. Byl nádherný, stejně jako Lulu. "Zlato, je nádherný." Pronesl jsem a líbnul ho na čelo.

Lulu

Přivře oči...ček ,,Jo..pojď se podívat Akemi" pousmál se. Jemu to dovolí. Akemi je takové jeho druhé" miminkies

Tae: zakuckal se a dál saje. Má hlad! Zakmital ouškama. Má je šedé a na konci ocásku bílou barvu.

Hyunjin

Teď hlídá děti on. Neka jsou fakt cute.. Škoda, že Lulu nebydlí s náma. To jeho miminko bych uňunal.

Felix

Zavolal jsem Akemiho aby se přišel kouknout na miminko. Jemu se rozzářily oči a rychle přiběhl dovnitř.

A: "Strejdo, jsi v pořádku?" Ptal se hned Aki a opatrně ho objal kolem krku. Pak pohladil malého Taeho po hlavičce. "Ahoj, Tae." Řekl šeptem a Tae se na chvíli pustil bradavky a koukl na Akemiho, který se nad ním sklonil a dal mu pusu na hlavičku.

"No nic. Vystřídám Jina ať se taky příjde podívat." Řekl jsem s úsměvem a vyšel ven.

"Lásko, běž se na malého taky kouknout. Já je pohlídám." Řekl jsem mu a líbnul ho. Na chvíli jsem si přál mít s ním ještě jedno dítě ale při pohledu na Mihwu, která se hopala a na dvojčata, kteří seděli v kočárku a pili z lahvičky jsem usoudil, že máme těch ratolestí už dost.

Jun

"Zajdu ti pro věci a i pro věcičky pro Taeho a oblečeme se a půjdeme domů." Řekl jsem a líbnul ho.
Odešel jsem pro věci do našeho domu.

Lulu

Trochu znervózněl..když Jun odešel. Je na něj fixovaný hrozně. Bez něj nikam nechodí.
,,Jsem v pořádku, Akemi. Koukej asi se mu už líbíš." usmál se

Tae: pozoruje Akemiho. Zaujatě. Vypadá zvláštně!

Hyunjin

,,Už jsem ho viděl" usmál se ,,Nechám ho v klídku. Byl docela z nás nervózní."

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat