✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Felix
Pozoroval jsem ho s úsměvem. "To ano a vyřádí se se strejdami. Všiml jsem si, že Lulu si oblíbil našeho Akemiho a dokonce ho učí různé lumpárny." Poznamenal jsem a byl šťastný, když se usmívá můj milovaný Jinnie.
Jun
Zrychlil jsem tempo a pak se mi udělal do pusy. Spolkl jsem to a vsunul do něj svého kamaráda.
Počkal jsem na malou chvíli než si na něj zvykne a mezitím si pohrával s jeho bradavkami.
Pak jsem začal přirážet.Hyunjin
Zagebil se^^,,Lulu a Akemi jsou dobrá dvojka no" zasmal se.
Lulu
Zabořil obličej do polštáře~ omotá mu ocásek kolem krku. ,,lásko~"
Felix
"Ano a malá Mihwa se drží máminy sukýnky. Jsou ji čtyři a dokázala připravit klukům kašičku. Úžasné." Žasl jsem nad šikovnosti naší dcerky. "Lásko, zavolej Luluovi a domluv grilovačku na třetí hodinu a já jdu připravit oběd a pak spolu zajedeme do obchodu a nakoupíme věci na grilování." Řekl jsem a ještě ho políbil a vyšel z ložnice.
Jun
"Ještě chvilku." Poznamenal jsem a zrychlil jsem tempo dokud jsem nedošel k vrcholu. Začal jsem ho líbat záda, než jsem se vysunul. Pak jsem slyšel mobil a zavrčel jsem. Ten dotyčný má jediné štěstí, že volá až teď. Zavolat o minutu dřív, tak bych vraždil.
Lulu
Vezme to ,,Umm, Jin..voláš nevhod." Zamumlá ,,Grilovačka?" Nastražil ouška! ,,Můžeme přijít dřív! Mám spoustu jídla! Nemusíte nic kupovat! Uhm! Díky!" Tipl ,,Láskoo, Bude grilovačka." přitáhl si ho k sobě. Olizl mu spocene čelo. ,, Ještě mi zhubneš přitom." provokuje~
Hyunjin
,,Felixie..? Lulu klasicky chce přijít dřív a prý přinese jídlo. Že toho mají hodně." Zagebil se a přijde k němu. Obejme ho.
Maxíček:
Hraje si s chrastitkemJinies:
Ček očkem tátu. HappyFelix
"Dobrá." Souhlasil jsem s úsměvem a natočil hlavu a líbnul ho na tvář.
Stál jsem zrovna u sporáku a mýchal omáčku s masíčkem.Mihwa:
Objala mámu kolem pasu. "Tati, mušu ti pomoc?" Optala se.Usmál jsem se. "Sluníčko, teď ne ale děkuji. Jsi moje šikulka." Řekl jsem. "Odpoledne příjde strejda Jun a Lulu. Nechceš jim nakreslit obrázky?" Navrhl jsem ji. Hned se ji rozzářily očička.
Mihwa podědila umělecký talent po Jinovi.Jun
"Grilovačka? Bezva. Akemi tě prožene." Rypnul jsem si. "Jo no ale má to jedno plus..." přitáhl jsem si ho do náruče a objal ho kolem pasu. "...takhle bych se mohl potit celý den a neměl bych dost." Dořekl jsem a políbil ho. "Ale ty už vypadáš, že máš dost." Poznamenal jsem při pohledu na něj.
Hyunjin
Usmívá se ,,Akemi už na něj čeká u dveří." Zasmál se ,,Mají spolu zajímavé pouto. Viď?" Usmívá se a čekuje.
Lulu
,,Ale stejně bych tě chtěl znova~ a znova~ " zavrní a políbí ho. Hladí mu tvář..,,Jsem šťastný, Junie.." Vrtí lehce ocáskem. ,,To miminko si moc přeju.." Zamumlá..sklopil ouška ,,Neopustíš mě..že ne. Jsi můj pán! Můj manžel"^^ Ukáže mu prstýnek^^
Felix
"To je trdlo." Zaktoutil jsem s úsměvem hlavu. Objal jsem ho kolem pasu. "Jo. Ale jsem rád, že si rozumí." Poznamenal jsem.
Jun
"Byl bych blázen, kdybych tě opustil. Jsi můj kocourek." Řekl jsem a líbnul ho na tvář. Když si prohlížel ruku, na kterou jsem mu navlékl prsten, vzal jsem ho za tu ruku a propletl prsty. "Udělal bych pro tvé štěstí cokoliv." Poznamenal jsem.
Hyunjin
,,Možná mi bude pak líp..a zapomenu na věci, které mě trápí.."
Lulu
,,A já pro tvé~ nechceš mě ohnout i u nich na zahradě? Byl by to dobrý adrenalin." Zavrní a začne ho líbat!
Felix
"Udělám cokoliv abys zapomněl na všechno špatné, lásko." Řekl jsem mu a objal jsem ho.
Pak jsem se postavil zase ke sporáku abych pomýchal zase omáčku.
"Lásko, nachystám klukům?" Optal jsem se ho.Jun
"To né miláčku i když vyloučit to nemůžu. Na kolik bude ta grilovačka?" Optal jsem se šibalsky a zmáčkl mu jednu půlku zadečku. Líbil se mi jeho zadeček. Vlastně se mi líbilo celé jeho tělo.
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanfikceCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.