-67-

44 8 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨


Hyunjin

,,Lulu mi říkal, už asi den dozadu, že mu začíná být špatně. Je to jasné." pousmál se ,,Skvělé načasování. Taky bych byl rád, kdybych to zjistil v tento den." zagebil se^^

Lulu

Dá si to do pusy a objímá ho..,,Junie..je mi tak špatně." zamumla a sklopí ouška. Klepe se mu ocásek. Omotá mu ho kolem nohy ,,M-myslis, že to bude miminko?" Pousmál se.

Felix

"Aha. Takže ten balíček, co jsem jim dal využijí." Poznamenal jsem se a objal ho kolem pasu. "Až to zjistí, tak budou oba nadšení." Dodal jsem s úsměvem.
Pak se láskyplně podíval na Jinnieho. "Mimochodem, dneska ti to sluší." Poznamenal jsem a líbnul ho na tvář. "Smím prosit?" Optal jsem se ho a natáhl dlaň před něj.

Jun

Zkoumal jsem ten balíček a vytáhl krabičku s nápisem těhotenský test. Usmál jsem se a pohledem vyhledal Felixe. Dívali se oba naším směrem. Ukázal jsem mu palec nahoru a Felix se více usmál.
Podíval jsem se na Lulua a ukázal mu krabičku. "Tak co kdybychom se hned přesvědčili." Poznamenal jsem s úsměvem.

Hyunjin

Ček. Zagebil se ,,Děkuju, tobě to dnes taky dost sekne." Dá mu svou ruku na tu jeho ,,Ty vždycky"

Lulu

Chytl ho za ruku a dovede ho na záchod. Zamkne. ,,Jsem rozklepaný! Bojím seee!" Čekuje ho...je nervózní! Chce mimčo!

Felix

S úsměvem v ruku v ruce jsme šli na parket a jednou rukou vzal Jina kolem pasu.
"Sóló pro novomanželé." Zvolal dížej a pustil nám krásnou pomalou hudbu.
Tančili jsme a užívali si tu společnou chvíli.

Jun

Byli jsme na toaletách a zkoušeli ten test, který vyšel pozitivně.
Usmál jsem se. "Zlato, budeš mamčou." Oznámil jsem radostně na Lulua, který pochodoval po toaletách sem a tam.

Hyunjin

Usmívá se ,, Nemůžu uvěřit, že jsi můj manžel. Však jsem se jen přistěhoval a nečekal, že si tam najdu někoho takového." zagebil se

Lulu

,,Jo!? Máme! Joo!" Skočí na něj. Obejme ho pevně. Vrní mu do ouška a mrská ocáskem ze stany na stranu. Šťastný!^^

Felix

"Já taky nedoufal, že to dotáhneme až k oltáři ale jsem šťastný." Řekl jsem s úsměvem a políbil ho.
"Miluju tě, Jinnie." Pronesl jsem po polibku a přivinul si ho víc k sobě.

Jun

Skočil na mně a já to málem neobstál. Radostně jsem ho objal a tisknul ho k sobě.
Pak jsem ho postavil na nohy a trochu se odtáhl ale stále jsem ho objímal.
"Štěstí se na mně usmálo.
Mám milujícího kocourka, který je můj manžel a teď budeme i milující rodinka. Jsem ten nejšťastnější muž pod sluncem." Řekl jsem a opět spojil naše rty.
"Moc tě miluji, Lulu a navždy." Pronesl jsem po polibku.

Hyunjin

,,Je mi s tebou tak dobře." položí si na jeho rameno hlavu. ,,Všechno tohle je hezký..prožil jsem si to nejhorší a teď si užívám" zamumlá.

Lulu

Oplací~ ,,Však jsem blinkal." zrudl a čekuje ho. Mrská ocáskem. Zakmital ouškama ,,A víš cooo. Musíme nakoupit věci!" Chytl ho za ruce a pozoruje ho ,, Už se těším!"

Felix

Přitulil jsem si ho víc k sobě. "Vždyť jsem ti slíbil, že udělám vše proto abys byl v pohodě." Řekl jsem a pohladil ho po vlasech. "A nemysli si, ta svatba je jen začátek. Hodlám tě rozmazlovat do konce našeho života." Šeptl jsem mu s úsměvem.

Jun

"Ze všeho nejdřív to musíme všem oznámit. Takovou radostnou zprávu si nemůžeme nechat pro sebe, zlato. I když mám takový pocit, že Jin a Lix už to vědí." Poznamenal jsem. "Nevadí musíme se pochlubit. To lízatko ti pomohlo?" Optal jsem se ho.

Hyunjin

,,To já tebe taky~~ budu se o tebe starat a dobře ti vařit. Jsem na nás zvedavej ve 30." zasmál se^^

Lulu

,,Jo, už je mi lépe." pousmál se a chytl ho za ruku jdou spolu za nima. Radostně kmitá ouškama. Trochu ho bolí, protože vnímá zvuky víc jak lidi.

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat