-21-

62 8 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Hyunjin

Nastavil se mu. Nechá si to líbit. Spokojeně začne mručet. ,,To je příjemný~ “ zahituje spokojeně nožkou.

Felix

Usmál jsem se a pokračoval dál v laskání jeho krku.
Rukou jsem mu sjížděl po bříšku dolů a zastavil se u jeho kamaráda. Jemně jsem ho pohladil.

Hyunjin

Ček. ,,Co to děláš..ty jsi normálně úchyl” zamumlá. Lehl si na břicho! Nožkama provokuje Felixe. Dělá bublinky pusou

Felix

"Úchyl, říkáš?" Zopakoval jsem a naklonil se víc k němu. "A teď popravdě, vadí ti to nebo ne." Zajímal jsem se.
Baví mě ho provokovat a líbí se mi ty jeho červené líčka.

Hyunjin

,,Nevadi mi to” zamumlá. ,,To já vždycky jen tak říkám” potopil si hlavu. Chce vědět, JAK DLOUHO TO TAM DÁ!

Felix

Počkal jsem až vynoří hlavu a když tak učinil, tak se ho poptal: "Je svět pod vodou zajimavější, vodníku?" A musel jsem se smát jeho vhledu. Rozhrnul jsem mu vlasy abych mu viděl do tváře. Pak jsem spojil naše rty v dlouhý polibek.

Hyunjin

Oplatí~ ,,Mám rád vodu. Jednou bych chtěl k moři a dívat se na mořské ryby” zavrní a sedl si na jeho rozkrok. ,,Vezmeš mě tam někdy?? Prosííím. “ udělá na něj kukuč

Felix

"I bez toho kukuč ti můžu slíbit, že pojedeme k moři a uvidíš mořské ryby. Ale mám podmínku. Přestaň mi drtit rozkrok. Prosím~." Řekl jsem a poslední dvě věty jsem skoro zakňučel. Vážně to bolelo. Jin se roztomile usmál a posunul se kousek dál. Já vydechl úlevou. "Promiň, netušil jsem, že jsem tak těžký." Zakňoural smutně. "Lásko, ty nejsi těžký jen sis teď sedl špatně." Upřesnil jsem a políbil ho.
"Voda už je studená. Nepřesuneme se do postele?" Optal jsem se.

Hyunjin

,,Tak jo. A už teď se těším k moři!” Zaječí! Vyleze z vody a začne se utírat^^ má hroznou radost. A ukazuje teď svou 100% pravou povahu. Uvolnil se a je sám sebou. ,,A koupíš mi uzenou rybu?! Včera jsem na ni dostal hroznou chuť “

Felix

Zasmál jsem se. "Koupím ti všechno, co si budeš přát ale asi až zítra, lásko. Teď v jedenáct večer nevím kde bych ji sháněl." Řekl jsem s úsměvem a vylezl z vany. Osušil jsem se a uvázal si ručník kolem pasu. Jin si sušil ještě vlasy. Vzal jsem od něj ručník a začal mu je sušit.
"Kolik partnerů už jsi měl?" Optal jsem se, protože stále nechápu jak někdo může opustit někoho tak roztomilého jako je Jinnie.

Hyunjin

,,Měl jsem jednoho..ale to moc nebylo dobré” čekuje ho. Usmál se ,,diky Felix” obejme ho kolem krku a začne mu pusinkovat krk. Udělá mu pár cucáku. ,,mlatil mě..”

Felix

Zaťal jsem ruce v pěst. Objal jsem ho nazpět. "Lásko, slíbuji ti, že teď už ti nikdo neublíží, ne dokud jsem tady já." Slíbil jsem mu a myslel to zcela vážně.
Ať už to s námi dopadne jakkoliv, i když stále věřím tomu, že my dva už budeme spolu napořád, ale člověk nikdy neví, tak nikomu nedovolím aby mu už nějak ubližoval.
"Ptám se, protože nemůžu pochopit jak někdo může opustit takového roztomilého mladíka jako jsi ty." Pronesl jsem s úsměvem a pevně si ho k sobě natiskl.

Hyunjin

Zazubil se. ,,Miluju tě~ jsi na mě tak hodný!” Začne ho líbat. Hladí mu zatylek a pak ho kousne do krku! Zavrní spoko. Speedí rychle do kuchyně! ,,Chyt si mě! Jestli to dokážeš!”

Felix

"Zase vystrkuješ drápky?" Poznamenal jsem s úsměvem a rozeběhl se za ním.
Dostal se do kuchyně. Zaterasil jsem mu cestu vítězoslavně se na něho usmál. "Asi ti budu muset zabrousit drápky." Poznamenal jsem s úsměvem a pomalu se k němu blížil.

✨ To by continued…✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat