-72-

42 5 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨


Felix

Chytl jsem do náruče ty dva uprchlíky a šel za Jinniem. Maxík natahoval ručičky k mámě, tak jsem mu dal Maxíka do klína.
"Na tyhle uprchlíky si nejspíš budeme muset pořídit obojky a vodítka." Zažertoval jsem s úsměvem.

"Lulu, dbej na rady od Jinnieho. Přece jen už má zkušenosti." Pokáral jsem mírně Lulua.

Jun

"Já tohle do něj taky hustím ale on je paličák." Rypnul jsem si taky s úsměvem a ze zadu ho objal kolem pasu. "Už máš větší bříško než já." Zavrněl jsem mu do ouška a líbnul ho na tvář.

Od návratu z Andorry máme klid. Hyunovi jsem zaplatil na veřejném místě a sepsali jsme kupní smlouvu.
Opravdu drží slovo a už nás neotravuje. Teda zatím.

Lulu

Povzdechl si ,,Cítím..že to brzo přijde..dokážeme to vycítit." Pousmál se lehce a hladí si bříško ,,Zase mě kope.. copak, Tae?"

Hyunjin

Chová si Maxíčka ,,Máme prostě zlobivé dětičky. Jsou zvedavoučké, nuu."

Felix

"Alespoň se nenudíme." Poznamenal jsem s úsměvem a posadil se Jinniekem na deku.

M: "Můžu se jít houpat?"

"Běž, sluníčko, ale ne moc. Ať ti není špatně." Odpověděl jsem ji a Mihwa se rozutekla k houpačce.

A: "Já chci jít na písek." Oznámil nám a běžel na písek.

"Ve školce si paní učitelka všimla, že Akemimu se líbí víc chlapecká společnost než holčičí." Informoval jsem při pohledu na synka.

Jun

"Tae bude nejspíš fotbalista." Poznamenal jsem s úsměvem a položil svou dlaň na bříško.
Ať je cokoliv, hlavně ať je zdravý a jak Tae tak Lulu jsou v pořádku.
Políbil jsem Lulua.

"Akemi se Luluovi svěřil, že si více rozumí s klukama než s holkama. Viď, zlato." Vzpomněl jsem si.

Hyunjin

Čekuje ,,Všechno říká spíš Luluovi než nám..je divný, že více věří tobě než nám rodičům."

Lulu

Kývl ,,Mám ho fakt rád..a říkal, že se mu Tae líbí už teď a že bude s ním napořád." pousmál se ,,a víc vám říct nemůžu." zazubil se

Felix

"Není, lásko. Už od chvíle kdy náš Akemi poznal Lulua, tak si byli blízcí a navíc já se taky moc nesvěřoval rodičům. Třeba na mou orientaci přišli náhodou." Řekl jsem a dal Jinniekovi napít. "Navíc je dobře, že alespoň někomu svěří než aby to v sobě dusil." Dodal jsem s úsměvem a naklonil se k němu pro polibek.

Jun

"Je od něho hezké, že ho má rád i když není ještě na světě." Poznamenal jsem. "Víš co bych si přál?" Šeptl jsem Luluovi do ouška. "Aby měl tvoje oči, zlato." Vyřkl jsem přání a zamilovaně se na něj díval.

Hyunjin

Dá mu pusu ,,To je pravda. Hlavně aby se netrápil." Jde dát Maxíčka do bazénku ,,Vem Hyuna taky."

Lulu

Ček. Pousmál se ,, Přestaň bejt roztomilej~" poškrabká ho na bradě. Dá mu pusu ,,A po tobě pinďu." začne se smát. Provokatér v každé situaci.

Felix

Dali jsme tedy dvojčata do bazénku a sledovali jak radostně cákají vodu. Trochu jsem schválně šplích i na Jina a dělal, že nic.

Jun

Málem jsem se zadusil pivem, když pronesl tu poznámku o mém pinďovi.

"Lulu, ty máš jediné štěstí, že jsi těhotný jinak bych tě zlechtal." Vyhrožoval mu s úsměvem. Provokatér jeden.

Hyunjin

,,LÁSKO, JÁ TĚ VIDĚL." Zasmál se. Namokřil mu rozkrok. ,,Tatínek se počůral."

Lulu

Začne se smát ,,hovadko." jde tam za nima. Pohladí si bříško..

Hyunjin

Če- ,,Bože Lulu! Máš mokrý tepláky!" Zvedl se rychle! ,,Sedni si!"

Lulu

Sklopil ouška.. ,,já se ale nepočůral.."

Felix

"To není moč, Lulu, to je plodová voda. June běž mu domů pro tašku do porodnice a nestůj tady jako tvrdé y." Začal jsem organizovat. "Kdy máš mít termín porodu?" Optal jsem se v klidu. Tohle mám už zmáknuté, takže nejsem tak v šoku jako Jun.

Jun

Cože?! On už rodí?? Vždyť má ještě čas?
Lix mi něco říkal ale já to nepobýral. Počkat! Lulu rodí!

Začal jsem vyšilovat a zmateně pobýhat po travníku.

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat