✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Felix
"Už ti griluji krevetky a chobotnici." Oznámil jsem s úsměvem a natáhl se pro polibek.
Vychutnával jsem si tu rodinnou pohodu.
"A kde se zase toulají ti dva?" Zeptal jsem se a rozhlížel se po zahradě.Jun
"Já vím. Já se taky těším na miminko. Víš jaká sranda bude? Když místo chlapečka budeme mít holčičku. Anebo je tady ještě jedna varianta, že budeme mít dvojčátka." Žertoval jsem.
Hyunjin
,,Snad se nám nemnoží na zahradě. To by bylo teda zajímavé". Políbí ho. ,,Felixi~ dneska večer na to mám chuť." Usmál se na něj.
Lulu
,,Hlavně to ne! Musím se naučit s jedním a pak další, možná." Zagebil se. Zmáčkl mu rozkrok~ ,,Je tak velkej i když nejsi horný~" Usmál se. Dá mu pusu na hruď. ,,Mám hlad~" Zavrní mu ,,můj pane~"
Felix
"No pokud je nenachytají děti, je mi to jedno. Vždyť v tomhle domě se nejlépe množí." Pronesl jsem s lišáckým úsměvem a omotal mu ruku kolem pasu. "Dneska tě zničím." Šeptl jsem mu do ucha a políbil ho na líčko.
Jun
"Tak to abychom tě nakrmili." Poznamenal jsem a políbil vášnivě.
Uvažoval jsem do kterého pokoje ho mám zatáhnout.Hyunjin
,,Coo? Ne, budeš na mě jemný..jsem teď citlivej všude." Tiskne ho. Pohladí mu záda.
Lulu
Oplatí~ čichá- ,,Lásko. JÁ CÍTÍM JÍDLO!" Vrtí ocáskem. Začne lehce slintat.
Felix
Usmál jsem se. "Dobrá tedy." Souhlasil jsem a líbnul ho. "Už jsem ti někdy dělal svou masáž?" Optal jsem se a koukl na něj. No jsem ten typ člověka, který umí ze všeho něco a masážemi jsem se na škole taky chvíli živil.
Jun
Udiveně jsem se na něj koukl. "Tak teď nevím, v jakém stylu tě mám nakrmit?" Optal jsem se.
Hyunjin
,,No nedělal. Tak zlobivej na mě jsi. Masáž bych si nechal líbit." Sedl si ke stolu a odpočívá. Je nějakej divnej. Unavený je. Mimča mu dávají zabrat.
Lulu
Stáhl mu kalhoty ,,Tak napřed tohle." Klekl si a dá si ho do pusy.
Felix
Přistopil jsem k Jinovi ze zadu a začal mu masírovat ramena. Maso se teď chvíli obejde beze mně. "Unavený?" Optal jsem se a líbnul ho do vlasů.
Jun
"Lu-do hajzlu." Vydechl jsem a zapřel se rukou o zeď.
Vychutnával jsem si to.
Těsně před jsem ho zastavil a vytáhl na nohy.
Zavedl ho do nejbližšího pokoje a zavřel za sebou dveře. Nějak jsem neřešil, že to byla zrovna Felixova a Jinova ložnice. Hodil jsem ho na postel a sundával mu všechny vrtvy oblečení. Slíbal jsem mu celé tělíčko a pak do něj vnikl.
Chvíli jsem počkal až si na něj zvykne a začal přirážet.Hyunjin
,,Jo~ děti mi dávají zabrat..a to máme už 4 děti." Zasmál se a užívá si jeho péči.
Lulu
,,A~ah~ Junie~ tam~ přesně tam na to místo." vzdychá hlasitě.
,,J-já se asi u-udělám." prohl se.Felix
"A taky víc už nebudeme mít nebo snad bys chtěl víc?" Optal jsem se s úsměvem.
Čtyři jsou dost.Jun
Zaměřil jsem se na to jeho místečko a zrychlil tempo.
Po chvíli jsme se oba udělali. Já do něj a on na své bříško.Hyunjin
,,Už dobrý lásko, více dětí nedám. 4 nám stačí." Usmívá se na něho. ,,Už se těším na krevetky."
Lulu
Vymáchá v tom ruku a dává mu ty prsty olízat ,,Uh~ bylo to dobrý." Pousmál se. ,,Jsi tak udýchaný, to ti to dalo tak zabrat?" Zagebí se^^
Felix
Objal jsem ho kolem krku. "Souhlasím s tebou, lásko. Čtyři nám bohatě stačí." Pronesl jsem a líbnul ho na tvář.
Jun
Olízl jsem mu prsty a pak bříško. "Divíš se? Jestli v nejbližší době nebudeš těhotný, tak vypustím duši. Pak na můj náhrobek nechej napsat: padl při tvoření budoucnosti." Žertoval jsem a položil si hlavu na jeho bříško.
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanfictionCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.