✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨DOMA
Hyunjin
Má na sobě jen dlouhou košili od Felixe a boxérky. Je mu takhle dobře. Obejme zezadu Felixe..,,Zlobíš se na mě nebo co..jsi nějaký zaprdlý." Špitl mu do ucha. ,,Ty mi chodíš do telefonu viď?" Pohladí mu bříško..,,Byung je jen můj online kámoš..možná občas flirtuje..ale to nic neznamená."
Felix
"Ne, lásko, jen jsem si u vody všiml jednoho maníka, který se na nás pohrdavě díval. Měl štěstí, že držel držku.
Do mobilu ti nelezu ale teď, když o tom mluvíš, tak mám sto chutí se podívat a pokud zjistím, že s tebou flirtuje, tak se tady neohřeje."Hyunjin
,,To není ten bratranec. Klid, Byunga jsem ještě neviděl real." Pošimrá ho na boku. ,,Miluju jen tebe. Nevadí mi, když mě budeš kontrolovat. Ale proč jsem měl rozkliknuté kontakty?" zavrní
Felix
"Jo takhle. To nevím asi jak sis ho dával do kapsy, tak se ti to rozkliklo." Spekuloval jsem. Občas se to stává i mně.
Otočil jsem se na něho a objal ho kolem pasu. "A víš co? Já taky miluju jen tebe." Šeptl jsem mu do ouška a spojil naše rty.
Jedna ruka mi zajela pod jeho košili a mířila po zádech nahoru.
"V kolik že má dorazit tvůj bratranec?" Optal jsem se.Malý Aki se napapal a spinká. Pobyt ve vodě ho docela znavil.
Hyunjin
,,Za hodinu tu bude" natiskl se víc na něj. Sleduje ho co dělá. Povzdechl si..položí si hlavu na jeho rameno. ,,Bolí mě bříško.." špitl mu
Felix
"Hmmm. Máme ještě ten olejíček, co jsem ti mazal na bříško, když jsi čekal Akemiho?" Optal jsem se a trochu se odtáhl abych mu viděl do tváře.
Hyunjin
"Jo ještě trochu tam bude." Dá si jeho ruku na své bříško. Pousmál se. "Mám pocit jako by to bylo jiné..." Zamumlá. "Chci aby si mně hladil po tváři." Zamumlá.
Felix
"Každé těhotenství je jiné, lásko, proto je každé dítě jiné.
Natáhni se na pohovku a já dojdu pro olejíček. Namažeme bříško a pak tě budu hladit kdekoliv budeš chtít." Pronesl jsem a líbnul ho.Hyunjin
Oplatí a zaleze si tedy do rohu gauče. Lehl si a sundal si košili. Čeká na něho tedy. Když se konečně Felix vrátil..začal mu mazat to bříško. Má Felixe mezi nohama. Pozoruje ho. ,,Proč jsi takovej velkej ve všech směrech?" zamumlal si pro sebe
Felix
Po té poznámce jsem se musel zasmát. "Jak to myslíš, lásko?" Optal jsem se s úsměvem.
Hyunjin
Ček... "No jsi velký..." špitl. "...a já jsem takovej malej..." Zamumlal a pohladí mu hruď. Pousmál se. "Chci tě." Zavrní a zamrká ^^
Felix
"Malej? Ty? Lásko, to ty jsi tady ten velikej. Dal jsi mi syna a čekáš naše druhé dítě. To ty jsi rodil, zatímco já šel k zemi jako švestka." Řekl jsem jemně a hladil ho přitom po tváři.
"Nemáme tolik času, lásko, za chvíli tady bude host, pokud to nechceš na tvrdo." Poslední větu jsem pronesl a po té si olízl spodní ret.Hyunjin
,,Perverzáku" zasmál se ^^ dá mu ruce na tváře a mačká mu je. ,,Tak se mě jen dotýkej..chci cítit tvé doteky.. máš pravdu.. příjde za pár minutek.."
Dá si jeho ruku na krk a přivře oči.
Felix
Usmál jsem se.
Své rty jsem se přitiskl na jeho krk a zanechal mu tam pár drobných značek aby jeho bratranec věděl, že tenhle kocourek není k mání.
Rukou jsem mu přejížděl po stehně a pak na břísko. Tam jsem kolem pupíku začal kroužit dlaní. "Už se těším na druhé miminko." Šeptl jsem s úsměvem a líbnul ho na čelo. Druhou rukou jsem ho hlasil tváři a sem tam mu zajel do vlasů."Měl by sis nechat zastřihnout konečky, máš je roztřepené." Navrhl jsem, když jsem viděl ty jeho konečky.
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanfictionCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.