-50-

56 5 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨


Hyunjin

Obejme mu pevně ruku. ,,N-nejsem dost dobrý. Všechno to hezké pokazím! Už mi to vadí." pláče.

Lulu

Vycenil na něj zoubky. ,,Dej ho do mě..nebo ti ho ukousnu." prsk! Pak si vleze na něj a olizuje mu krk. Líže mu ho. Zavrní~ vrti ocáskem. ,,Uděláš mi to miminko už..?" Udělá na něj kukuč.

Felix

"Co to povídáš, Jinnie?! To vůbec není pravda! Nic jsi nepokazil, lásko. Jsi ten nejbáječnější kocourek. Jsi skvělá máma." Řekl jsem mu a hladil ho po tváři. Palcem jsem stíral slzy a cítil jak se mi derou do očí taky slzy.

Jun

"Lulu, uklidni se!" Křikl jsem na něj až mně to zabolelo u srdce. Nepomáhalo to. Dělá na mě sice kukuč ale já teď potřebuji tohle vydýchat. Pořád mrská ocasem sem tam.
"Lulu...já...musím si odskočit." Řekl jsem stále v šoku. Sundal jsem ho ze mně a začal se oblékat. Potřebuji se rozdýchat.
Dělali jsme spoustu perverzních věcí ale tohle bylo něco jiného.

Hyunjin

,,N-neplač.. prosím, ty neplač. Příjdu si pak ještě hůř.." Obejme mu hlavu a mazlinka se s nim :(

Lulu

Ček..sklopil ouška a zakryl se.. ,,O-oh.." ček jinam. ,,Dneska spím na gauči." zamumlá a začne se oblékat.. Tohle ho ranilo

Felix

"Mně je do pláče, protože tě nemůžu vidět v takovém stavu. Vždycky jsem se snažil abys byl spokojený, abys měl to nejlepší, protože si to zasloužíš..." řekl jsem a pohladil ho po tváři. "...a když tě vidím takhle, tak mám pocit, že jsem udělal něco špatně~" dál jsem nemohl mluvit, protože se mi zlomil hlas.

Jun

"Co? Ne. To nemusíš. Jen si musíme něco ujasnit." Řekl jsem a už nataženými kalhotami si sedl na kraj postele. Vzal jsem jeho tvář do svých dlaní.
"Lulu, nemůžeš mě kousat, když ti nechci vyhovět. Tohle se prostě nedělá. To dělají jen zlé kočičky a to ty nejsi. Rozumíš mi?" Vysvětlil jsem mu. "Nevím sice proč ses takhle zachoval ale já nejsem tvůj pán a ty nejsi můj mazlíček. Jsi můj přítel a já tě miluji, proto tě nenechám spát na gauči." Vysvětloval jsem mu.
"Věc druhá. Miminko nejde udělat hned na lusknutí prstů, Lulu. Všechno má svůj čas," Pokračoval jsem a pohladil ho po vláskách.

Hyunjin

,,Nic si neudělal špatně." Dá mu pusu. ,,Ty nic..to je všechno v moji hlavě..jen teď musim trochu s tím zabojovat..budu v pohodě." spitl

Lulu

Odsedl si od něj. ,,Jenže v tom je ten problém. Ty musíš být můj pán. Jsem tak naučený už." Zamračí se na něj ,,A zase tak moc tě nekoušu. Hraju si tak." Zvedl se ,,Nemluv na mě už dneska." Zabouchl dveře od ložnice a vleze si na gauč. Zapl si telku a čekuje. Vezme svůj telefon a čekuje svůj starej chat se svým starým pánem..sklopil ouška...

Felix

"Budeš, lásko. Kim už je na cestě." Oznámil jsem mu a víc objal. Začal jsem ho pusinkovat po tváři. "Už nejsi sám a nikdy už nebudeš, lásko." Poznamenal jsem.

Jun

Chce abych byl jeho pán, tak jo, budu jeho pán. Řekl jsem si a popadl mobil. Začal jsem si zjišťovat, co všechno obnáší, být pánem neka.
Teoreticky je to snadné, horší to bude uvést do reality. Je to jako mít domácího mazlíčka, který má pěkně prořízlou pusinu.

Studoval jsem asi dvě hodiny než jsem vyšel z ložnice.
Došel jsem do obýváku. Lulu seděl na gauči, měl zaplou televizi ale vůbec ji nevnímal.
Postavil jsem se před televizi a díval se na něj přísným pohledem. "Chceš abych byl tvůj pán? Budiš. Do ložnice!" Přikázal jsem mu.

Hyunjin

Obejme ho víc a schová si k němu hlavu. Pousmál se lehce. Co by bez něho dělal..

Lulu

Ček. Zvedl ouška. Začne lehce vrtět ocáskem. Odloží telefon. Zvedl se a jde do ložnice^^ vleze si do postele a čekuje.

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat