-71-

43 5 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Lulu

,,Nechci s ním spát. Domluv se s ním." Pousmál se. ,,Musíš na něj v klidu a trochu citově." políbí ho. ,,To dáš!"

Hyun

Mračí se a čeká.

Hyunjin

,,JSEM NAŠTVANÝ." Prsk a cpe se jídlem.

Felix

Objal jsem ho opatrně. "Lásko, od toho icedentu s Yukim jsem opatrný." Řekl jsem mu a líbnul ho na tvář.
Tak tohle si budu žehlit dlouho.

Jun

"Dobře, dám mu peníze." Řekl jsem a líbnul ho.

Vrátili jsme se zpátky k němu.
"Dám vám ty 4 miliony a sepíšeme kupní smlouvu." Navrhl jsem a držel Lulua pevně za ruku.

Hyunjin

,,Ale tohle je ještě horší než Yuki. Můžeš nás zatáhnout do problémů sakra!"

Lulu

Če- ,,Ani peníze sakra! Taky musíme z něčeho žít!" Dá mu pohlavek. Ček Hyuna. ,,Hyun, prosím, budeme mít mimčo a peníze potřebujeme..mohl bys PROSÍM.." příjde k němu a chytl ho za ruku ,,..prosím nás nechat jen tak?"

Felix

"Na nás nemůže. Ty víš, co je ten maník zač?" Optal jsem se ho a před očima jsem měl ty strážniky, kteří se nechtěli s tím maníkem pouštět do křížku.

Jun

Mám dost našetřeno na to abych ho vykoupil a pak se postaral o rodinu. Pět let jsem střádal peníze, protože jsem neměl důvod, proč je utrácet. Založil jsem si tři spořící účty a na každém mám dva miliony bez úroku. Jo jsem dost bohatý ale nikdy jsem to neřekl Luluovi.

Ten nás jen tak nenechá, Lulu. Pomyslel jsem si. Podíval jsem se na Hyuna. Mračil se.

"Lulu, pojď sem." Odtáhl jsem ho zase stranou.
"Zlato, já finanční prostředky na odkoupení tebe mám a dokonce se pak dokážu postarat rodinu. Neboj se. Můžu si dovolit tě odkoupit a nějak nás ta položka nezrujnuje. Pořád lepší než abys s ním šel do postele, to bych nerozdýchal." Řekl jsem mu a pohladil ho po tváři.

Hyunjin

,,Neznám ale asi nejsem blbej ne! Když má takové muže u sebe." Zamumlá

Lulu

Sklopil ouška..,,Ale to je hodně peněz.." zamumlá. Záboří obličej do jeho hrudi. Obejme ho..

Felix

Mně nemůžou zastrašit nějaké gorily ale musel jsem dát Jinovi za pravdu. Nemůžu ohrožovat sebe a svou rodinu.

Objal jsem ho kolem pasu. "Odpusť mi to." Žádal jsem ho a udělal na něho smutné oči.

Jun

Objetí jsem mu opětoval. "Dal bych cokoliv za tebe. Ta částka je v pohodě. Nezrujnuje nás a budeme mít klid, který ty teď potřebuješ." Řekl jsem mu a políbil ho.

Přistoupili jsme k tomu zmetkovi. "Dám ti ty 4 miliony ale chci tu kupní smlouvu. Dej mi své číslo a já ti po návratu z Andorry dám vědět. Sepíšeme kupní smlouvu a převedu peníze na tvůj účet. Ty dodržíš své slovo a necháš nás na pokoji. Domluveno?" Optal jsem se a celou dobu si zachoval rázný postoj.

Hyunjin

Ček očkem. Odfrkl si ,,fajn" pousmál se ,,ale příště nesmíš tohle dělat..myslím to dobře, lásko.." zamumlá

Hyun

Potřese si s jeho rukou a dá mu svou kartičku ,,Budu se těšit." mrkl a nasedl do auta. Odjel.

Lulu

Čekuje..,,Tolik peněz.." zamumlá..

Felix

"Už to neudělám." Slíbil jsem. "Miluji tě, lásko." Dal jsem mu dlouhý polibek.

Jun

Byl jsem rád, že jsme se dohodli a když odjel jsem si oddychl. Vzal jsem Lulua kolem pasu.
"Kocourku, žádná cena není pro mně překážkou, když jde o tebe." Poznamenal jsem a líbnul ho do vlasů.

___________________________________________

O 8 MĚSÍCŮ

Hyunjin

,,Lulu. Okamžitě to polož! Co se s tím taháš!" Rozčiluje se! Dělají dětem piknik na zahradě. Mají tam velký altán a pod ním bazének, deku a teď dělají jídlo.
,,June! Lulu zase tahá těžké věci!" Zamračil se

Lulu

Če- ,,Jsem v pořádku, fakt." pohladí si velký bříško. Čekají chlapečka.

Hyun: leze po 4
Max: leze za nim!!!

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat