-23-

65 8 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨


Hyunjin

,,Můžu si dát sprchu s tebou? Prosím!" Sleze a jde do koupelny! Chce být prostě s nim! Zvykl si na něj až moc a už je na něm fixovaný!

,,A-a můžu teda dělat s tebou? A budeme pořád tam spolu?? A budou mě tam mít rádi??"

Felix

Zahrnul mě otázkami, kterým jsem se musel smát. Otočil jsem se na něj a vzal jeho tvář do svých dlaní. "Ano, ano a vsadím boty, že ano." Pronesl jsem s úsměvem a znovu ho políbil. Kdo by neměl rád tohoto roztomilého mladíka?
Do polibku se hned vložil a ještě ho prohloubil. S tím jsem neměl problém ale s tím kámošem v kalhotách už trochu jo.
Ukončil jsem polibek. "Promiň, lásko, ale už to začíná dost bolet." Řekl jsem mu a chtěl se vydat do svého bytu ale on mě chytl za ruku.

Hyunjin

,,Buď tady..já..pomůžu ti. Dáme si sprchu, jo?" chytl ho více za ruku a táhne do koupelny! Svlekl sebe i jeho. Vlezou si společně do sprchy. Klekne si před něj a dá si ho celého do pusy. Čekuje lehce smutně

Felix

Stáli jsme ve sprše a Jin si klekl. "Lásko, to ne- aaach." Vydechl jsem úlevně a zaklonil hlavu dozadu.

Hyunjin

Začne pohybovat hlavou nahoru a dolu~ pomáhá si trochu rukou. Dívá se na něho. Libi se mu tohle~

Felix

Užíval jsem si každý jeho pohyb a začínal jsem se dostávat do ráje. Nechal jsem si jet ve svém tempu i když jsem byl docela nedočkavý.
"Lásko~" Vydechl jsem abych ho upozornil na přicházející vyvrcholení.

Hyunjin

Lehce zrychlil a snaží se ho dát co nejvic do pusy. Zase se nechce udusit. Je v tomhle nejistej docela

Felix

Chvíli jsem to vydržel. "Lásko, už budu~" vzdychl jsem a s tím se mu udělal pusy.
Z červenal jsem. "Promiň, lásko." Pípl jsem.

Hyunjin

Spolykal co mohl. Něco má na bradě. Ček ho s kukučem ,,B-byl jsem dobrý?" Obejme mu nohu a opře si tvář o jeho stehno. Pozoruje ho

Felix

S úsměvem jsem ho vytáhl na nohy a olízl jsem mu bradu, pak jsem mu dal polibek. "Byl jsi skvělý." Odpověděl jsem spokojeně a objal ho kolem pasu.
"Chceš odměnu?" Zeptal jsem se laškovně a přejel mu po jeho kamarádovi, který hned na můj dotek reágoval.

Hyunjin

Zrudl ,,Dneska asi ne.." čekuje smutně. Obejme ho ,,Nesahej mi tam, prosím.." zamumlá tiše. Mazlinká se s ním. Má zase chvilku, kdy nemá rád své tělo

Felix

"Copak je, lásko?" Optal jsem se starostlivě a zkoumal ho pohledem. Tohle ještě neznám.

Hyunjin

,,Nic.." objímá ho nadále. Chce se mu docela brečet. Kdyz Felix je dokonalej..cítí se oproti němu jak hovno

Felix

"Lásko, vím, že ti něco je. Cítím to. Musíš mi říct, co se děje abych ti mohl pomoct. Má to souvislost s tím cos mi udělal? Bylo ti to nepříjemné?" Naléhal jsem na něj. Moc se mi to nelíbilo ale já potřebuji znát pravdu. Chci aby se cítil v pohodě a jestli mu to bylo nepříjemné, že mě udělal, tak to musí říct abych věděl, co mám a nemám od něj očekávat.

Hyunjin

Rozbrečí se ,,J-jsem ošklivej..a pořád myslím na to, jak mě Yuki z-znásilnil" rozbrečí se af. Je z toho pořád špatný..

Felix

Zastavil jsem vodu a vyšel ze sprchy. Vzal jsem ho za ruku a vytáhl ho ze sprchy. "Lásko, ty nejsi ani trochu ošklivej. Jsi nádherný a strašně roztomilý. Yuki to udělal aby se pomstil mně, s tebou to nemá nic společného." Řekl jsem a začal ho sušit.
"Navíc tomu on je teď pravděpodobně ošklivej, protože má tvář napuchlou a samou modřinu." Dodal jsem pro ulehčení situace. Vzal jsem ho za ruce a zvážněl. "Miluji tě a podle mně jsi dokonalý." Poznamenal jsem zcela vážně.

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat