-63-

48 7 2
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Felix

"To by měl ale on na to nemá srdce, lásko. Je na něj moc hodný a co se týká toho, tak na to mu nedokáže říct 'ne'.
Dneska to ale přehánějí." Dodal jsem.

Jun

Udělal jsem se chvíli po něm do něj. "Ale teď už vážně nemůžu." Vydechl jsem a svalil se vedle něj na postel.
"Došly náboje." Dodal jsem a koukl se na něj.

Hyunjin

,,Jsem opravdu naštvaný ale...copak..proč naše ložnice. Fuj.."

Lulu

Vrtí ocáskem. ,,Ty nedojdou~" zavrní a obléká se! ,,Mám hlad!" Zamručí

Felix

"Raději naše ložnice než dětské pokojíčky." Řekl jsem mu. "Večer to všechno sundám a natáhneme čisté deky." Navrhl jsem s úsměvem a pohladil ho po tváři.

Jun

"To by ses divil. I má zbraň má omezený zásobník. Ale rychle ji dobiju ať můžeme pokračovat." Řekl jsem mu při oblékání a líbnul ho na tvář.

PO PÁR MINUTÁCH

Hyunjin

Naštvaně jí. ,,Proč musíte šukat i tady, sakra!?" Zlobil se. ,,Je to nechutný." Zamračí se

Lulu

Ček..sklopil ouška ,,Promiň.."

Felix

Nedivím se, že se Jin zlobí. U stolu sedíme jen my dospělí.
Mihwa si hraje na písku a Aki se houpe na houpačce.
"Příště můžute zůstat doma." Dodal jsem naštvaně.

Jun

"Omlouvám se vám oběma a slibuji, že už se to nestane." Přidal jsem i svou omluvu.

Lulu

,,P-promiň" popotáhl.. začíná byt smutný!

Hyunjin

Mlčí a jí. ,,Hlavně nebul. Můžeš si za to sám. Copak to nevydržíš." Zamručí.

L: sklopil hlavu. Zacinaji mu stekat slzy.

F

elix

Položil jsem ruku na Jinovo rameno. "Lásko, to už stačí." Řekl jsem.
Bylo mi Lulua líto. "Už to víckrát neudělá." Zastával jsem se Lulua.

Jun

"Víš Jine, to je právě to. Nedokáže to vydržet. Neumí své touhy krotit." Řekl jsem a vzal Lulua kolem ramen.

Lulu

Odstrčil ho, zvedl se a jde pryč. Pláče..chce jen to miminko. A taky je prostě neko a Jun ho dost přitahuje..

Hyunjin

Ček. ,,Ale- je to prostě hnusný, když tohle děláte tady. V naší ložnici. Jaké by bylo vám, kdybych to dělal s Felixem u vás v kuchyni - třeba na lince."

Felix

"Lasko, Luluovi jde o miminko. Možná, že až bude mít to miminko, sklidní se." Zastával jsem se Lulua.

Jun

"No pokud si vzpomínám, tak tenkrát jak jste se pokoušeli o Akemiho, tak jste si to tenkrát rozdali u mně na gauči a vyčítal jsem vám to? Ne! Ale pokud ti to vadí sundám povlečení a vyperu vám ho." Řekl jsem.
Nechápal jsem to jeho chování.

Hyunjin

Mlčí...ček jinam... povzdechl si. "Ježiši, nemusíš být na mně hned hnusný, June." Zamračí se

Lulu

Zaleze si do rohu místnosti a dá si nohy k sobě...

Felix

Nechtěl jsem se do toho nějak motat a stále nechci.
Bude lepší, když si s Junem promluvím o samotě.

Jun

"A ty nemusíš být taky hned hnusný na Lulua." Hodlal jsem se ho zastat a taky jsem to chtěl dotáhnout do konce.
Je pravda, že mám ty dva rád a za mnohé jim vděčím ale nikdo se mi navážet do mého kocourka.

Hyunjin

Začne raději zase jíst. Zamručí. "Tak si za ním jdi. Určitě někde brečí." Zamumlá

Lulu

Pláče...

Felix

Pozoroval jsem to v tichosti. Netušil jsem, že mu to tak vadí. Spíš jsem čekal, že bude mít Jin pro Lulua pochopení.

Jun

Mávl jsem nad Jinem ruku. Nehodlal jsem se s ním pouštět do hádky. Asi má krámy nebo co, když tak vyvádí, kvůli tomu, že jsme si vrzli v jejich ložnici.
Šel jsem hledat Lulua.

Hyunjin

Ček Felixe ,,Není mi to příjemný! Felixi, tobě to nevadí? Je mi z toho blbe, že se šukají v naší ložnici!" Rozčiluje se hrozně

Lulu

Nechtěl aby se zlobil..tahá se za ouška..zlobí se na sebe..

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat