✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Hyunjin
Usmál se a oplatí~ ,,Co to asi bude~" zavrní a začne ho líbat. Rád se s ním líbá! Hladí mu u toho zátylek. Aby se Felix cítil dobře
Aki: ČEKUJE!
Felix
Objímal jsem ho a líbal ho na krku. "Mě je to jedno. Hlavně ať je to zdravé." Pronesl jsem a líbnul ho. "A hlavně ať jsi ty a malé v pořádku." Dodal jsem a opět ho políbil.
Nedokázal jsem vyjádřit slovy tu radost, kterou teď prožívám.Jin je už šest neděl bez léků a zvládá to bezvadně. A teď je na cestě další děťátko.
Najednou jsem slyšel malého Akemiho jak se začíná hlásit o pozornost. Otočil jsem se s úsměvem na něj a vzal ho do náruče.
"Aki, budeš mít brášku nebo sestřičku." Prozradil jsem mu a všichni tři jsme se objali.Hyunjin
Aki: chce na zem a do vody!! Agres. Začne se vztekat. Chce aby ho tam někdo dal.
Vezme si ho a posadi ho zas do vody. ,,Vztekálku jeden" dá mu klobouček na hlavu. Usmál se.
Ček očkem Felixe.
,,Milačku? Nebude vadit..kdyz dnes večer u nás někdo přespí?" ČekujeFelix
Sedl jsem si k nim do vodičky. "Záleží na tom, kdo to je?" Optal jsem se na hosta. A hlavně proč. Dodal jsem v duchu. Nějak mi nevadí, že u nás někdo přespí ale dvakrát nadšený z toho taky nejsem.
Hyunjin
Čekuje. ,,Kontaktoval mě můj vzdálenější bratranec. A dost mi pomáhá s mými neko schopnostmi. " pohladí ho. ,,Nemáš se čeho bát.." dá mu pusu
Felix
"Tak to jo. Počkej on je taky neko?" Optal jsem se ze zvědavosti. "A kolik mu je?" Optal jsem se. "A jak moc vzdálený je?" Pokládal jsem mu další otázku. Pak jsem si všiml Jina jak se směje a snažil se být u toho strašně nenápadný. "Čemu se směješ?! Tak jsem prostě zvědavý, no." Řekl jsem na svou obhajobu a založil si ruce na prsou.
Hyunjin
,,Hihi, má i ouška a ocásek! On je čistý neko. Je moc roztomilej. Je mu 24 a bohužel nepracuje..jeho pán ho vyhodil na ulici. Našel si prý lepší hračku." zamumlá ,,Mám fotku!" Hledá ji. Ukáže mu ji.
Felix"To znamená, že nemá kam jít? To je strašné. Jak dlouho je na ulici?" Optal jsem se a koukl na fotku. Byl pěkný ale na Jina neměl. "Je hezký ale na tebe nemá." Poznamenal jsem.
Hyunjin
Zrudl. ,,D-díky" bouchl ho do ramene. ,,Um..prý 4 dny..tak ho chci dnes vzít k nám. Aby se umyl a tak.."
Felix
"Může u nás být dokud se nepostaví na vlastní nohy. Bude to i výhoda. Alespoň nebudeš v tom našem domečku sám, když budu v práci a já budu taky klidnější, když budeš mít společnost. Jen ho varuji a budu ho varovat i osobně; zkusí mi tě přebrat a je mrtvý." Upozornil jsem ho a líbnul ho líčko.
Hyunjin
,,Aww, tvoje žárlivá stránka je cute! Ale neboj, on je uke. Takže by to nehrozilo." pousmál se na neho.
Aki: Začne žužlat kámen
Ček! ,,Fuj prcku!" Vezme mu ho
Felix
"Aha, tak to jo." Řekl jsem.
"To se nepapá." Řekl jsem a vzal ho do náruče.
"Jinnie, už se zbalíme a půjdeme. Aki stejně bude potřebovat papat." Řekl jsem. Jin kývl a oba jsme se chystali k odchodu.✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanfictionCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.