-20-

76 7 2
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Felix

"Jo, pokud ti to nevadí." Řekl jsem a zamyslel jsem se. Ani jsem nepostřehl, že držím v ruce kus buchty, do které se Jin zakousl. Podívám se na něj stylem; to myslíš vážně?!

"No co! Nemáš to tam takhle mít, ty pako." Poznamenal s úsměvem a scoro plnou pusou. "Pako, říkáš?!" Pronesl jsem na oko naštvaně. Položil jsem buchtu, teda ten zbytek, na talíř. "Tak to 'Pako' ti teď naloží." Řekl jsem a začal ho lechtat. Pokoušel se bránit ale moc mu to nešlo.
Nakonec se postavil a utekl přede mnou.
Neváhal jsem a rozeběhl se za ním.
Proletěl jsem obývákem ale tam nebyl. "Hraješ si na schovku? Máš to marný, já si tě najdu." Řekl jsem s úsměvem. Líbila se mi ta jeho hravost.
Šel jsem do ložnice. Koukl jsem se pod postel, tam nebyl. Můj pohled spadl na skříň. Rychle jsem ji otevřel a on po mě hodil polštář. Chytl jsem polštář i jeho za ruku. "Teď už mi neutečeš." Pronesl jsem s úsměvem. Polštář jsem hodil na zem a jeho na postel. Sedl si na něj a pokračoval v lechtání.

Hyunjin

Je hodně hravej. Ať je mu kolik mu je. To jsou ty geny no. Kope! ,,Nech!" Odstrčil mu hlavu. ,,Prosím." Zamračil se už. Felix teda nakonec přestal.
,,Nemám rád tak dlouho mě lechtat." Zamručí. ,,Kdybys mě aspoň škrabinkal!" Prsk.

Felix

Dobře, možná jsem ho vážně dlouho lechtal ale když si dám dvě a dvě dohromady, tak se vážně chová jako neko, což mi nevadí. Ještě jsem nechodil s nekem i když má jen geny. Je to pro mně něco nového a líbí se mi to. "Promiň, teprve vychytávám tvé zvyky. Pojď sem." Řekl jsem a lehl si s ním na postel. Schoulil se ke mně a hlavu si položil na mé rameno. Nehtama jsem mu jemně škrábal po zádech a druhou rukou ho hladil ve vlasech. "Chci aby ses cítil pohodlně, protože mi na tobě záleží." Řekl jsem a líbnul ho na čelo.

Hyunjin

,,Cítím se s tebou vždycky dobře! I když u lechtání moc ne!" Prsk. Prsty mu mačká milkies! Liek :3 líbí se mu hrozně jeho velký prsa!

Felix

"Dobře, omezím své lechtací útoky." Pronesl jsem s úsměvem. Začal jsem pociťovat únavu. "Ty můj roztomilý kocourku." Pronesl jsem a začínal usínat.

Hyunjin

Ček ho. Chytl ho za tváře. ,,Nespinkej! Mně se spát nechce.." zamumlá a mačká mu tvářičky. Zamručí :(

Felix

"Lásko, já jsem utahaný." Zamumlal ospale přes zavřené víčka. "Dáme si sprchu?" Optal jsem se a jedným okem jsem se na něj koukl. Usmál se a kývl hlavou na souhlas. Hned se postavil a já se posadil na posteli. "Budeš muset mi pomoct se postavit." Poznamenal jsem a natáhl k němu ruce. S úsměvem přijal mé ruce a pomohl mi na nohy.

Došoural jsem se do koupelny a viděl Jina, jak připravuje vanu. "Ty jsi můj poklad." Pronesl jsem a ze zadu ho objal kolem pasu. Hlavu jsem si opřel o jeho záda.

Hyunjin

,,A ty můj! Udělám pro tebe cokoliv." Usmál se. Otočí se ,,Tak si tam vlez jo? Dám nám tam i pěnu! Hodně! Mám rád bublinky." Hned tam něco leje!

Felix

Miluji ho každou minutou víc a víc. Vyslékl jsem se a vlezl si do vany. Pak jsem obdivně koukal na nahého Jina a o vanu si podepřel bradu. "Co je?" Optal se nechápavě. "Tady vzadu ti něco roste." Zažertoval jsem a ukázal na zadek. "Cože?!" Vyhrkl ze sebe Jin a já se zasmál. "Ty si ze mně děláš srandu, že jo." Zuřil Jin. "Ale jen takovou malinkou." Řekl jsem s úsměvem. Jin něco nesrozumitelně zamumlal. "Pojď ke mně." Řekl jsem mu.
Chvíli váhal ale nakonec si vlezl do vany. Omotal jsem mu ruce kolem pasu a laskal ho na krku.

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat