-24-

67 10 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨


Hyunjin

Čekuje ho smutně..,,P-proč mi to udělal..c-cítím se jak nějaká d-děvka " rozpláče se víc! Není to hezka věc, co mu Yuki udělal. Pořád si prožíval jen peklo.
,,O-opravdu mě miluješ?" :(

Felix

"Myslíš, že kdybych tě nemiloval zůstával bych tady? Nechtěl bych aby ses cítil pohodlně? Jine, já nejsem někdo, kdo si užije a čau. Opravdu tě miluji a opravdu mi na tobě záleží. Je mi líto, že sis musel v životě prožívat jen to špatné. Štve mě to a proto ti chci ukázat, že si zasloužíš lepší život. Ano sic mám taky nějaké chyby ale to je detail." Řekl jsem. Palcem jsem setřel slzy. "Neberu vztah na lehkou váhu a nikdy neříkám: miluju tě jen tak každému. Měl jsem jeden vážný vztah a pár úletů ale nikdy si nedělám srandu z těch dvou slov." Dodal jsem a objal ho.

Hyunjin

Obejme ho pořádně. Tohle rád slyší. Ulevilo se mu docela. Má Felixe moc rád, dost by mu ublížilo..kdyby si z něj delal legraci. Je na něj už fixovaný. Chce být jeho manžel! Cokoliv! Udělá pro něj všechno i kdyby byl agresor! Byl by s ním. Protože ho má hrozně moc, moc rád.
,,Už nechci Yukiho nikdy vidět..nechal si mě klidně s ním odejít.." Ček smutně..

Felix

"Nechal, lásko, protože ty si chtěl. Varoval jsem tě před ním, vzpomínáš si? Ale nemohl jsem ti zakazovat s kým se máš a nemáš stýkat." Řekl jsem mu. "Teď musíme do práce." Pronesl jsem a zaposlouchal se, protože jsem slyšel můj mobil. "Počkej chvilku," Řekl jsem mu a rychle spěchal do ložnice. "Co se děje?" Optal se Jin.

Vylovil jsem z kapes od kalhot můj mobil. Koukl jsem se na displej. "To je můj šéf." Oznámil jsem mu a přijal hovor.

Felix: "Ahoj Chane, děje se něco?"

Chan: "Ahoj, jo děje. Dneska nechoď do práce. Máme tady závadu. Vypadla elektrika a vzhledem tomu, že máme vše na elektriku, tak jsme mimo provoz. Volal jsem do elekrárny abych se optal, kdy to nahodí a oni sami neví. Asi nějaká velká porucha. Takže dnes nechám kavárnu zavřenou a budu doufat, že to během dneška nahodí."

Felix: "Dobře a co teda zítřek?"

Chan: "Zítra máš odpolední a doveď toho svého přítele."

Felix: "Takže zítra. Ahoj."

Chan: "Ahoj."

Zavěsil jsem a koukl se na Jina. "Mám dnes volno. V kavárně nefunguje elektrika a nikdo neví, kdy se to nahodí. Máme se dostavit až zítra odpoledne." Řekl jsem mu. Radostně zatleskal a objal mě. "Takže tě mám dneska pro sebe." Zavrněl mi do náruče a políbil mě na krku. "Ano a zajdeme pro tu uzenou rybu, na kterou máš chuť." Připomněl jsem mu s úsměvem a objetí mu opětoval.
Každou minutou jsem ho miloval čím dál víc.

Hyunjin

,,Tak jo! Jdu se obléct!" Odspeedí do ložnice a obléká si něco hezkého na sebe. Hrozně se těší. Chtěl by si koupit něco i pro sebe.
Oblékl se ,,Felix! Honem! Honem! Chci si koupit něco i na sebe"

Felix

Je jak malé nedočkavé dítě. Možná proto ho tak moc miluji. Do nikoho jiného jsem se tak rychle nezamiloval, tak jak do něj.

Oblékli jsme se a vyšli z bytu. "Copak si chceš koupit?" Optal jsem se se spokojeným úsměvem a vzal ho za ruku. Propletli jsme prsty a vykráčeli ven.

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat