✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨
HyunjinČekuje.. ,,Asi máš pravdu." Zamumlá a obejmul si ho. Pousmál se. ,,Záleží mi na tobě, co to povídáš."
Lulu
Obejme ho pevně. Fňuk..,,Junie..nemusel do mě takhle strkat.." zamumlá..
Felix
Pevně jsem ho k sobě přivinul a dal mu pusu na líčko. "To rád slyším, ty moje lásko." Pronesl jsem šťastně.
Jun
Odtáhl jsem se abych se mu podíval do očí. "Musíš pochopit, že v Jinovi se to nahromadilo a proto udělal to, co udělal." Vysvětlil jsem mu a políbil ho na obě líčka. "Felix ví, že jsi vděčný za jeho pomoc ale musíš se naučit respektovat jistá pravidla. Navíc mě se taky nelíbí, jak se lísáš k Felixovi i když chápu, že takhle projevuješ vděk." Promlouval jsem dál.
Hyunjin
Zasmál se^^,,Jinak..vzal jsem si prášky. Kvůli tobě" pousmál se ,,abys neměl starosti."
Lulu
,,Cítím z tebe už pivo." Usmál se a utře si slzy. Obejme ho víc kolem krku ,,Já vím.." políbí ho ,,a honem pij! Ať mi pak kývneš to dělat tu na zahradě~" zagebí se^^
Felix
"Ty jsi úžasný, Jinnie. Miluju tě a hrooozně moc." Řekl jsem a políbil ho vášnivě.
Vážně mi tím udělal radost. Jsem rád, že si dal říct.Jun
Zasmál jsem se. "Jestli já jsem perverzák, tak co jsi pak ty?" Rypnul jsem si s úsměvem.
Ale myšlenka, že bych ho přefiknul tady na zahradě byla čím dál víc vzrušující.Hyunjin
Zaculil se ,,Hmm, dají se grilovat i krevetky a chobotnice? Nějaké ještě máme." Usmívá se
Lulu
,,Hmmm" zamyslel se ,,Jenom v tom podporuju svého pána~" zazubil se.
Felix
"Jo dají. Doneseš je?" Zeptal jsem se s úsměvem a rukou mu sjel na zadek. Jemně jsem po něm přejel.
Jun
"Sex na zahradní grilovačce byl tvůj nápad." Poznamenal jsem se šibalským úsměvem. "Ale abych byl upřímný, líbí se mi ten nápad." Řekl jsem koketně a stiskl mu jednu půlku.
Všiml jsem si jak Jin zašel do domu. "Zlato, měl by ses jít omluvit Jinovi." Šeptl jsem mu do ucha.
Hyunjin
Zamručí spokojeně~ ,,Lásko, donesu." políbí ho a sahl mu na pinďu! Jde rychle pro krevetky a chobotničky
Lulu
Tiše mu zavrní do ucha~ ček ,,Noták..on to pochopí! Neboj lásko." zavrtí ocáskem. Začne se tulit ,,Jdi si dát raději s Felixem pivo!"^^
Felix
Provokatér jeden. Však počkej večer. Pomyslel jsem si v duchu s úsměvem a věnoval se grilu.
Jun
"Lulu, běž se okamžitě omluvit. Snad nechceš aby si myslel, že mu jedeš do snoubence." Řekl jsem přísně a taky se tak na něj díval.
Lulu
Sklopil ouška. ,,Ano..už jdu.." jde rychle. Musí ho poslechnout.
Speed. Odběhl se mu tedy omluvit a pak si na chvilku sedl na gauč. Pořád nechápe..co je na tom tak špatného..Hyunjin
Po chvilce příjde a dá mu to^^,,Ale potři to nějakým kořením s olejem..ju?"
Felix
Začal jsem si povídat s Junem, když přišel Jin.
Převzal jsem od něj tác a položil ho na stůl vedle gtilu. Zasalutoval jsem se slovy: "Rozkaz šéfe."
Jin se začal smát a já taky.
Roozhlížel jsem se po zahradě. "Kam zmizel Lulu?" Optal jsem se. "Poslal jsem ho za tebou ať se ti omluví. Omluvil se ti?" Informoval Jun.Jun
Lulu šel a já se bavil s Lixem. Pochlubil jsem se mu a dobře se bavili, když dorazil Jin bez Lulua. Kde zase je? Snad netrucuje?!
Hyunjin
,,Jo, omluvil. Prej hned příjde. Asi je pro něj těžký to pochopit. Je jinej no.." pousmál se. ,,Um! Voní to!"^^
Lulu
Po chvilce příjde za Akemim. Dá si ho na sebe a chová ho. Vleze si s ním na zem. Obejme ho a ocaskem si ho taky obejmul. Čichá jeho vůni. ,,Máš zajímavej pach.."
✨ To by continued...✨
ČTEŠ
Nový soused
FanfictionCo se stane, když se do stejného vchodu nastěhuje pohledný mladík. To se dozvíte v tomto příběhu.