-53-

37 5 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Felix

"Jo? Zvedni polštář!" Přikázal jsem mu přísně. Čekal jsem až tak učiní.

Jun

Zasmál jsem se. "Počkej kocourku, krabičku si třeba nechej ale dej mi ten prsten ať ti ho můžu nasadit." Řekl jsem mu s úsměvem.

Hyunjin

Ček..sklopil hlavu.. ,,Proč..spolk jsem ho..lásko " špitl

Lulu

Podá mu ho. Dá k němu svou ruku! ,,Tak honem~"

Felix

"Zvedni ho dobrovolně nebo to udělám já!" Vyhrožoval jsem už rozlobeně. Položil jsem sklenici s vodou na noční stolek a překřížil si ruce na hrudi.

Jun

Nasadil jsem mu prsten a hned vynikl na jeho ruce. "Je krásný stejně jako ty, kocourku." Zalichotil jsem mu a políbil ho. "Miluju tě, Lulu." Šeptl jsem po polibku a políbil ho ještě jednou ale tentokrát vášnivěji.

Hyunjin

Zvedl ho a rychle vzal ten prášek! ,,A-asi mi s-spadl" Řekne lehce se strachem. Má z něj respekt

Lulu

Oplatí. Roztáhl nohy~ ,,Tak to si dáme ještě jedno nee?" Svalil ho na sebe. ,,Přibral si hezky~ ten pupik máš z toho piva" zavrní a zmáčkne mu zadek!
Olízl si rty.
Kdyby věděl, že jeho bratranec je takovej čuník.

Felix

"Jine! Někdy jsi horší než malé dítě. Víš o tom?!" Řekl jsem zvíšeným hlasem a vzal ho za ruku, kterou držel v pěst. "Nechtěj mě naštvat." Skoro jsem už zuřil. Není se čemu divit. Jsem unavený a ještě se tady peru se svým snoubencem aby si vzal prášky.

Jun

"Hmm." Olízl jsem si rty a přejel mu po stehnech s vnitřní strany. "Hele už jsem to pivo omezil a vzdát se ho nehodlám." Obhajoval jsem svůj zlozvyk. Rád si dám pivo, o tom není pochyb a trochu jsem i lhal. Kvůli němu bych se stal i abstinentem, kdyby mu to vadilo.

Sklonil jsem se k jeho rtům. "Ale bude to po mém a opovaž se protestovat." Šeptl jsem a spojil naše rty.

Hyunjin

Ček smutně. ,,M-moc mě to mrzí!" Rozpláče se af. ,,J-jsem k ničemu! Jsem hroznej." Klepou se mu lehce ruce. ,,M-moc mě to mrzí.."

Lulu

,,Nevadí mi to. Když jsi opilej..občas jsi dost sexy, protože jsi mimo a já si s tebou můžu dělat co chci~" Udělá mu cucák. Strčí mu jazyk do pusy! Je takovej jinej Lulu no. Chce to fakt pevný nervy.

Felix

Sedl jsem si vedle něho a objal ho kolem ramen. "Ach jo. Ty za to nemůžeš. Omlouvám se, že jsem na tebe křičel ale já už jsem dneska vážně unavený. Vezmi si ten prášek a půjdeme spát." Řekl jsem.

Dnes byl náročný den. Musel jsem odmítnout jednoho neka, který přišel žádat o pomoc. Šlo vidět, že tu pomoc i potřebuje ale já pro něj neměl místo.

Ten neko potřebuje izolovat od lidí a i od ostatních nek a pomalu se naučit žít jak s lidmi tak i s nekama a hlavně neútočit na nikoho, kdo se jen na něj podívá.

Poslal jsem ho do specializované instituce, která se zabývá nekama divochama než se mi uvolní nějaké místo pro něj.

Jun

"Mám nápad. Co kdyby jsme si prohodili role a ty mi ukázal, co bys se mnou dělal, kdybych byl opilej." Navrhl jsem s úsměvem a přejel mu rukou po ocásku.

Hyunjin

Spolk ho tedy a skočí na něj! Objímá ho kolem krku. ,,Promiň..promiň.." šeptá mu. ,,Miluju tě a mrzí mě to všechno.." Odehrává se mu toho v hlavě tolik. Ty prášky zas nutně potřebuje. Napořád. Jinak se zabije..

Lulu

,,Tak jo~ napřed tě rád provokuju~" prohl se pod jeho dotekem na ocásku~ dá si ho pod sebe. Olizuje mu. Bříško a pak podbřišek. Nakonec sjel na jeho cuties a dá si ho do pusy. Zavrtí ocáskem. Vleze si na něj a nadzvedl se. Dá si ho do sebe a tvrdě dosedl. Vzdychl~

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat