-14-

104 9 0
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Hyunjin

Usmál se na něho. Cucl si čajíku a pak ochutná. ,,Uhm~ to je dobrota~ " zavrní a začne jíst!
Je mu teď docela dobře. ,,Lásko? Nevadí ti, že půjdu potom nakoupit? Sám?" Čekuje ho

Felix

"Moc se mi to nelíbí, dokud dýchá Yuki ale nemám na výběr. Já zítra musím do kavárny na celý den. Měl jsem tam být už dneska ale nechtěl jsem tě nechávat samotného." Pronesl jsem trochu smutně ale spoléhám na to, že ta nakládačka Yukimu stačila a dá mu pokoj. "Kdyby něco, dej mi hned vědět." Dodal jsem. "A teď. Ta má odměna." Změnil jsem téma s úsměvem a postavil se. Nechci si kazit ten krásný moment tím parchantem.
Z lednice jsem vytáhl plech s buchtou, kterou jsem kvůli němu upekl a nakrájel ji. Jinovi se rozzářily oči a já se usmál.
Dal jsem každému dva kousky na talířky a ozdobil je. Podal jsem mu jeden talířek a pozoroval ho. Hned se do toho pustil.

Hyunjin

,,Je to fakt dobrý! Um, zítra ti něco koupím, lásko." usmívá se na něho. Zvedl se a sedl si na něj. Pozoruje ho ,,Já si dám pozor a budu ti psát... Já práci vůbec nemám. Napsal mi šéf, že..pro mě místo nemají." zamumlá smutně

Felix

Omotal jsem ruce kolem pasu. "Nic mi nekupuj. Mě stačí tvá přítomnost." Zavrhl jsem jeho nápad a líbnul ho na nosík.
"Ou můžu se poptat u nás v kavarně jestli chceš." Navrhl jsem.
To by není špatný nápad. Zařídil bych abychom měli stejnou směnu a vo-la-la měl bych ho pod dozorem. Usmál jsem se nad tím nápadem.

Hyunjin

Pusinkuje mu krk~ ,,Umm, to by bylo fajn." zavrní. Začne ho líbat. Hladí mu lehce zátylek. Pousmál se. ,,Šikovnejšího kluka nemůžu mít~"

Felix

Nad tou pochvalou jsem se lehce začervenal. Schoval jsem si hlavu do jeho hrudi. "A já tak roztomilé koťátko." Zamumlal jsem. "Dám si vanu, přidáš se?" Optal jsem se a podíval se na něho.

Hyunjin

,,Už jsem se sprchoval ale rád půjdu ještě s tebou." Políbí ho a sleze. Nacpe si ještě buchtu do pusy a speedí!

Felix

Musel jsem se smát, když si nacpal kus buchty do pusy. Je jak malé dítě.

Došli jsme do koupelny a já se nahl nad vanu abych ji zašpuntoval a napustil ji vodou. Neutekl mi ten Jinův pohled na mé pozadí. Pak si olízl spodní ret. Radši nechci vědět, na co teď myslí.

Vana byla nachystaná a neopomněl jsem přidat i pěnu. Sundali jsme si boxérky a vlezli si do vany. Já se opřel o vanu zády a objal jsem Jinnieho kolem pasu. Opřel se pohodlně o mou hruď a vychutnávali jsme si společnou chvilku. "A myslíš, že mě vezmou do kavárny?" Optal se a koukl na mě. "Vezmou a ještě nám domluvím společné směny. Takže kdyby něco, tak tě vše naučím." Řekl jsem a nanesl jsem mu trochu pěny na nos, pak se zasmál, protože vypadal legračně.

Hyunjin

Pousmal se. ,,Chci bydlet s tebou... cítím se u tebe dobře." Pohladí mu hruď. Je hrozně rád, že ho poznal! Dá mu pusu.

,,Budu i více klidný v práci, když tě tam budu mít!" Zazubil se na něho. ,,Takže zítra se tam půjdu podívat?"

Felix

To společné bydlení se mi zdá jako skvělý nápad. "A co takhle: najdeme si společné hnízdečko. Dál od Yukiho ale blíž ke kavárně." Navrhl jsem.

Konečně se cítím šťastný a spokojený a to kvůli Jinovi. Už ho nepustím, to bezpečně vím už teď.
"Budu i klidný v práci, když tě tam budu mít!" Poznamenal Jin. Ani nevíš, jak moc klidný budu já! A hlavně šťastný.
"Takže zítra se tam půjdu podívat?" Optal se a já se zasmál. "Lásko, těší mě to tvé nadšení ale musíš počkat. Já to domluvím se šéfem a ty si půjdeš nakupovat. Pokud to dobře dopadne tak bys mohl už pozítří nastoupit." Řekl jsem mu a políbil ho.

✨ To by continued...✨

Nový sousedKde žijí příběhy. Začni objevovat