ကိုယ်မင်းကိုဘယ်လိုဖွင့်ပြောရမလဲ

2.5K 259 5
                                    

Chapter 118

"ငါထင်ခဲ့တာ ရှောင်ကျားရှုကို မောင်းထုတ်နိုင်ရင် ငါ အနိုင်ရပြီလို့ပေါ့ တကယ်တမ်းတော့ ငါ့ဘက်ကပဲ ဆထက်တိုးပြီး ဆုံးရှုံးသွားရတာ အမြဲတမ်း မာနကြီးပြီး ခုခံမနေခဲ့သင့်ဘူး ငါသာ ရိုးသားခဲ့ရင် ခံစားချက်တွေ စစ်မှန်ခဲ့ရင် ဒီနေ့လို အခြေအနေမျိုးအထိ ရောက်လာမှာ မဟုတ်ဘူး ...

သူ့လက်ထောက်မှာလည်း ထိတ်လန့်သွားဟန်ပင်။ ပြတင်းပေါက်ကို ပိတ်လျက် အလန့်တကြား မေးလိုက်သည်။

"လင်းကော ဘာတွေ ပြောနေတာလဲ ရှောင်ကျားရှုက ခြေထောက်ထိခိုက်လို့ ပြန်သွားရတာ မဟုတ်ဘူးလား အဲဒါ ကောနဲ့ ဘာဆိုင်နေလို့လဲ မစ္စတာကျိကလည်း ဒီအကြောင်း သိသွားလို့ စာချုပ်ကို ရပ်ပစ်ဖို့ ဆုံးဖြတ်လိုက်တာလား အိပ်မနေပါနဲ့ ကျွန်တော့်ကို မြန်မြန် ပြန်ပြောဦး ဒီကိစ္စက ကောရဲ့ အနာဂတ်နဲ့ သက်ဆိုင်နေတယ်နော် တကယ်လို့ မစ္စတာကျိကသာ ထောက်ပံ့‌မပေးတော့ဘူးဆိုရင် ကျွန်တော်တို့တွေ ဘာဆက်လုပ်ကြတော့မလဲ ..."

လင်းလဲ့ယန်က မျက်နှာကို အုပ်ထားလျက်သာ အိပ်ယာပေါ် လှဲနေလိုက်တော့သည်။ သူ့တွင် စကားပြောရန်ပင် အားမရှိတော့။

ချိန်ဖမ်းရှင်းက နောက်တစ်ကြိမ် ဖုန်းထပ်ခေါ်ကာ သုတ်သီးသုတ်ပျာ ပြောလိုက်ပြန်သည်။

"လဲ့ယန် ဘာတွေ ဖြစ်ကုန်တာလဲ ငါ အခုပဲ ရှေ့နေဆီကနေ ရပ်စဲခြင်း အကြောင်းကြားစာ ရလာတယ် ဘယ်လိုဖြစ်ပြီး ပရိုဂရမ်ကနေ အထုတ်ခံလိုက်ရတာလဲ ဟေး ဟေး အသံတိတ်မနေနဲ့ကွ အင်တာနက်ပေါ်ကလူတွေ မင်းကို ဘာပြောနေကြလဲ ထကြည့်လိုက်ဦး မင်းက မစ္စတာကျိကို အပြစ်ပြုမိလို့ ban ခံလိုက်ရတာတဲ့ ဓာတ်ပုံတွေ ဖျက်ပစ်တယ်ဆိုတာ အကင်းပဲ ရှိသေးတယ်လို့ ပြောနေကြတယ် နောက်ထပ် ထပ်လာမှာတွေ အများကြီး ရှိသေးတယ်တဲ့ ငါ သူတို့ရဲ့ စိတ်ကူးယဉ် ဇာတ်လမ်းတွေကို ဟာသလုပ်နေတုန်းပဲ ရှိသေးတယ် ‌ရှေ့နေဆီကနေ စာရောက်ချလာတာ လန့်ဖျပ်ပြီး အသက်ကို ထွက်တော့မလို့ သိရဲ့လား မစ္စတာကျိသာ မင်းကို ပိတ်ဆို့ဖို့ ဆုံးဖြတ်လိုက်ပြီဆိုရင် ငါတို့တော့ ဗိုက်ဟောင်းလောင်းနဲ့ အေးခဲပြီး သေတော့မှာကွ တစ်ခုခု ပြောဦးလေ သေချင်ယောင် ဆောင်မနေနဲ့ ..."

ကိုယ်မင်းကိုဘယ်လိုဖွင့်ပြောရမလဲWhere stories live. Discover now