ကိုယ်မင်းကိုဘယ်လိုဖွင့်ပြောရမလဲ

2.4K 261 1
                                    

Chapter 125
Sue Xing NwayApril 13, 2023
Chapter 125







ရှေ့နေ ရောက်လာမည်ကို စောင့်နေစဉ် ဟွမ်မိန်ရွှမ်က ရှောင်ကျားရှုကို ထောင့်နားသို့ ဆွဲခေါ်၍ တီးတိုးမေးလိုက်၏။

"တကယ်ကြီး မရိုက်ဖို့ ဆုံးဖြတ်လိုက်ပြီလား ပြောရရင် မင်းသာ လုပ်ချင်တယ်ဆို ဇာတ်ညွှန်းကို ပြန်ပြောင်းခိုင်းလို့ ရတယ်လေ ဒါပေမယ့် တစ်ဝက်တစ်ပျက်ကြီးကျမှ စာချုပ်ကို ဖျက်လိုက်ရင် ကောလဟာလတွေ ထွက်လာပြီး မင်းဂုဏ်သတင်းကို ထိခိုက်သွားလိမ့်မယ် ..."

ရှောင်ကျားရှုက ခေါင်းကို ယမ်းပြလိုက်သည်။



"မိန်ရွှမ်ကျဲ ဇာတ်ညွှန်းပြောင်းတာ မပြောင်းတာက ပြဿနာ မဟုတ်ဘူး ရိုက်ကူးရေးမှာ စိတ်မဝင်စားတဲ့သူတွေ စုနေသရွေ့ ဘယ်လိုမှ ရုပ်ရှင်ကောင်းတစ်ခု ထွက်မလာနိုင်ဘူး ကျွန်တော် ဒီကိုရောက်နေတာ တစ်လနီးပါးလောက် ရှိနေပြီ တစ်လလုံးမှာမှ ကျန်းပင်းကျဲကို နှစ်ကြိမ်ပဲ တွေ့ဖူးသေးတယ် ချိုးတုကလည်း လူစားထိုး ရှစ်ယောက်လောက် ရှိနေတဲ့အပြင် ဇာတ်ညွှန်းကိုပါ စိတ်ကြိုက် ပြောင်းလိုက်သေးတယ် ဒုတိယဇာတ်လိုက်မင်းသမီးကလည်း စာသားအရှည်ကြီးတွေကို မမှတ်နိုင်လို့ဆိုပြီး မူရင်းစာသားတွေ အကုန်လုံးကို နှစ်ကြောင်းတည်း ဖြစ်သွားအောင် အတိုချုံ့ပြီး ပြီးစလွယ် ပြောသွားတယ် နောက်တစ်ယောက်က ပိုတောင် ကြောက်ဖို့ကောင်းသေးတယ် သူမရဲ့ စာသားတွေကို နံပါတ်တွေနဲ့ အစားထိုးပစ်တယ် ကျွန်တော်ဆို သူမစကားတွေကို အဓိပ္ပါယ်ပြန်ဖော်နေရတာကို အလုပ်တစ်ခု ဒီရိုက်ကွင်းမှာ တစ်ကိုယ်တော် သရုပ်ဆောင်ဖို့ သင်ယူရတဲ့အပြင် သာမန်လောက်လေးပဲ လုပ်ရမယ် ဆိုတာကကို စံသတ်မှတ်ချက် ဖြစ်နေပြီ လေးလေးနက်နက် အားစိုက်ထုတ်မှုဆိုတာ ဒီရိုက်ကွင်းနဲ့ မသက်ဆိုင်တဲ့အရာလိုပဲ ကျွန်တော့်ရဲ့ သုံးလောကအမြင်တွေ အကုန်လုံး ပျက်စီးကုန်ပြီ ..."

(နံပါတ်တွေနဲ့ အစားထိုးပစ်တယ်ဆိုတာကလေ  ပါးစပ်လှုပ်နေသလိုဖြစ်အောင် နံပါတ်တွေရွတ်နေတာပါ)

သူက မျက်နှာကို ပွတ်သပ်လျက် ‌ငြင်းဆန်လိုက်သည်။

"မိန်ရွှမ်ကျဲ ကျွန်တော် တကယ်ကို ဆက်ရိုက်ဖို့ အစီအစဉ် မရှိတော့ဘူး ..."

ကိုယ်မင်းကိုဘယ်လိုဖွင့်ပြောရမလဲDove le storie prendono vita. Scoprilo ora